درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 27 اردیبهشت 1403 - 05:47   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی
  این روابط را عمومی می‌کند
  ضرورت راه‌اندازی رشته ارتباطات در دانشگاه‌های سراسری و آزاد ارومیه
  بیانیه موسسه کارگزار روابط‌عمومی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  فرسودگی روابط‌عمومی
  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین
  چشم‌انداز روابط‌عمومی در ایران: امید یا چالش؟
  پایگاه و جایگاه روابط‌عمومی در ایران
  ۲۷ اردیبهشت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 53480صفحه نخست » مقالات روابط عمومیشنبه، 8 اردیبهشت 1403 - 05:30
5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید
اولین و مهم‌ترین اشتباه در روابط‌عمومی، عدم برنامه‌ریزی است. قبل از هر اقدامی، باید یک برنامه‌ریزی دقیق داشته باشید. این برنامه باید شامل اهداف، پیام‌ها، مخاطبان و کانال‌های توزیع باشد.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || در این مطلب، پنج اشتباه رایج در روابط‌عمومی را بررسی می‌کنیم که باید از آنها اجتناب کنید:


اشتباه اول: عدم برنامه‌ریزی


اولین و مهم‌ترین اشتباه در روابط‌عمومی، عدم برنامه‌ریزی است. قبل از هر اقدامی، باید یک برنامه‌ریزی دقیق داشته باشید. این برنامه باید شامل اهداف، پیام‌ها، مخاطبان و کانال‌های توزیع باشد.


اشتباه دوم: تمرکز بیش از حد بر رسانه‌های سنتی


در دنیای امروز، رسانه‌های اجتماعی نقش مهمی در روابط‌عمومی ایفا می‌کنند. اگر تمرکز بیش از حد بر رسانه‌های سنتی داشته باشید، از مخاطبان خود عقب خواهید ماند.


اشتباه سوم: استفاده از زبان فنی


روابط‌عمومی باید برای مخاطبان عمومی قابل فهم باشد. از استفاده از زبان فنی و اصطلاحات تخصصی خودداری کنید.


اشتباه چهارم: عدم اندازه‌گیری نتایج


مهم است که نتایج روابط‌عمومی خود را اندازه‌گیری کنید. این کار به شما کمک می‌کند تا متوجه شوید که کدام استراتژی‌ها موثر هستند و کدام استراتژی‌ها نیاز به بهبود دارند.


اشتباه پنجم: عدم پاسخگویی


به یاد داشته باشید که روابط‌عمومی یک خیابان دو طرفه است. باید به سوالات و نظرات مخاطبان خود پاسخ دهید.


نتیجه گیری


با اجتناب از این پنج اشتباه رایج، می‌توانید روابط‌عمومی خود را بهبود بخشید و پیام خود را به طور موثرتری به مخاطبان خود منتقل کنید.

نکات کلیدی


- قبل از هر اقدامی، یک برنامه‌ریزی دقیق داشته باشید.
- به رسانه‌های اجتماعی اهمیت دهید.
- از زبان فنی و اصطلاحات تخصصی خودداری کنید.
- نتایج روابط‌عمومی خود را اندازه‌گیری کنید.
- به سوالات و نظرات مخاطبان خود پاسخ دهید.

 

 

انتهای پیام/

 

 


 


 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۷ اصل حمایتی در روابط


  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  فرسودگی روابط‌عمومی


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟


  عذرخواهی و گلایه‌های عضو باسابقه شورای روابط‌عمومی استان مازندران


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد