درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 19 خرداد 1403 - 03:28   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


ادامه ادامه مطلب یک

۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی

  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله

  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  متا هوش مصنوعی را به واتس‌اپ بیزینس می‌آورد تا به کسب‌وکارها در تعامل با مشتریان کمک کند
  داستان‌ها می‌توانند ما را نجات دهند
  از تخلفات تبلیغاتی هوش مصنوعی وحشت نکنید
  چرا بازگشت پنج روزه در دفتر بعید است
  جهش‌های ناگهانی "مدل‌های زبان بزرگ" یک سراب است
  گوگل: تمرکز بیش از حد بر روی لینک‌ها می‌تواند اتلاف وقت باشد
  پیمایش سونامی نقره‌ای: تطبیق استراتژی‌های بازاریابی و روابط‌عمومی برای تغییر نسل‌ها
  تنها کارمند روابط‌عمومی توییتر استعفا داد
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
  روابط‌عمومی‌های عزیز…
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 53480صفحه نخست » مقالات روابط عمومیشنبه، 8 اردیبهشت 1403 - 09:24
5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید
اولین و مهم‌ترین اشتباه در روابط‌عمومی، عدم برنامه‌ریزی است. قبل از هر اقدامی، باید یک برنامه‌ریزی دقیق داشته باشید. این برنامه باید شامل اهداف، پیام‌ها، مخاطبان و کانال‌های توزیع باشد.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || در این مطلب، پنج اشتباه رایج در روابط‌عمومی را بررسی می‌کنیم که باید از آنها اجتناب کنید:


اشتباه اول: عدم برنامه‌ریزی


اولین و مهم‌ترین اشتباه در روابط‌عمومی، عدم برنامه‌ریزی است. قبل از هر اقدامی، باید یک برنامه‌ریزی دقیق داشته باشید. این برنامه باید شامل اهداف، پیام‌ها، مخاطبان و کانال‌های توزیع باشد.


اشتباه دوم: تمرکز بیش از حد بر رسانه‌های سنتی


در دنیای امروز، رسانه‌های اجتماعی نقش مهمی در روابط‌عمومی ایفا می‌کنند. اگر تمرکز بیش از حد بر رسانه‌های سنتی داشته باشید، از مخاطبان خود عقب خواهید ماند.


اشتباه سوم: استفاده از زبان فنی


روابط‌عمومی باید برای مخاطبان عمومی قابل فهم باشد. از استفاده از زبان فنی و اصطلاحات تخصصی خودداری کنید.


اشتباه چهارم: عدم اندازه‌گیری نتایج


مهم است که نتایج روابط‌عمومی خود را اندازه‌گیری کنید. این کار به شما کمک می‌کند تا متوجه شوید که کدام استراتژی‌ها موثر هستند و کدام استراتژی‌ها نیاز به بهبود دارند.


اشتباه پنجم: عدم پاسخگویی


به یاد داشته باشید که روابط‌عمومی یک خیابان دو طرفه است. باید به سوالات و نظرات مخاطبان خود پاسخ دهید.


نتیجه گیری


با اجتناب از این پنج اشتباه رایج، می‌توانید روابط‌عمومی خود را بهبود بخشید و پیام خود را به طور موثرتری به مخاطبان خود منتقل کنید.

نکات کلیدی


- قبل از هر اقدامی، یک برنامه‌ریزی دقیق داشته باشید.
- به رسانه‌های اجتماعی اهمیت دهید.
- از زبان فنی و اصطلاحات تخصصی خودداری کنید.
- نتایج روابط‌عمومی خود را اندازه‌گیری کنید.
- به سوالات و نظرات مخاطبان خود پاسخ دهید.

 

 

انتهای پیام/

 

 


 


 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  استراتژی رشد: ایجاد و محافظت از ارزش


  ایجاد بینش مشتری


  تنها کارمند روابط‌عمومی توییتر استعفا داد


  تفسیر جلد کتاب هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل


  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


  آینده روابط‌عمومی در سال 2024: عبور از مرزها


  روابط‌عمومی‌های عزیز…


  پیمایش سونامی نقره‌ای: تطبیق استراتژی‌های بازاریابی و روابط‌عمومی برای تغییر نسل‌ها


  جهش‌های ناگهانی "مدل‌های زبان بزرگ" یک سراب است


  گوگل: تمرکز بیش از حد بر روی لینک‌ها می‌تواند اتلاف وقت باشد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد