درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 28 اردیبهشت 1403 - 00:45   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟

  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  برگزاری بوت‌کمپ تحول در روابط‌عمومی صنایع با استفاده از هوش مصنوعی در تبریز
  وزیر علوم خطاب به روابط‌عمومی دانشگاه‌ها؛ قبل از بحرانی شدن اعتراضات دانشجویی اطلاع‌رسانی کنید
  دو بال پرواز برای موفقیت کسب‌وکارها
  روابط‌عمومی در ایران؛ مصائب و چشم‌انداز
  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟
  گوگل از آینده هوش مصنوعی رونمایی کرد
  پیام مدیرکل روابط‌عمومی سازمان تات به مناسبت روز ارتباطات و روابط‌عمومی
  روز روابط‌عمومی مبارک
  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن
  قدرت گوش دادن فعال
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 53540صفحه نخست » مقالات روابط عمومیسه شنبه، 9 آبان 1402 - 03:31
چرا روابط‌عمومی در مراقبت‌های بهداشتی مهم است؟
روابط‌عمومی مراقبت‌های بهداشتی (HPR) نوع خاصی از روابط‌عمومی است که بر مشاغل در زمینه مراقبت‌های بهداشتی تمرکز دارد که همه چیز را از مراقبت‌های پزشکی و نوآوری‌های پزشکی تا مراقبت از بیمار و تجهیزات ارایه می دهند.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || روابط‌عمومی مراقبت‌های بهداشتی (HPR) نوع خاصی از روابط‌عمومی است که بر مشاغل در زمینه مراقبت‌های بهداشتی تمرکز دارد که همه چیز را از مراقبت‌های پزشکی و نوآوری‌های پزشکی تا مراقبت از بیمار و تجهیزات ارایه می دهند.

روابط‌عمومی مراقبت‌های بهداشتی بر روی کسب‌وکار مراقبت‌های بهداشتی تمرکز دارد و تلاش می‌کند تا اطلاعات پیچیده و اصطلاحات پزشکی را ساده کند تا برای افراد عادی قابل درک و جالب باشد.


روابط‌عمومی مراقبت‌های بهداشتی به آموزش مخاطبان هدف شما و دستیابی به نتایج ملموسی که در نحوه مشاهده کسب‌وکار شما تفاوت ایجاد می‌کند، تمرکز می‌کند.

روابط‌عمومی مراقبت‌های بهداشتی آموزش می‌دهد

هدف از روابط‌عمومی مراقبت‌های بهداشتی اطلاع‌رسانی به مصرف‌کنندگان در مورد اینکه یک کسب‌وکار پزشکی چه می‌کند و چرا مهم است، است. متخصصان روابط‌عمومی بهداشتی می‌دانند که چگونه اصطلاحات پزشکی را ترجمه کنند تا برای افراد عادی معنی داشته باشد. زبان فنی همچنین می‌تواند گیج کننده باشد، بنابراین متخصصان روابط‌عمومی مراقبت‌های بهداشتی تلاش می‌کنند زبان ناآشنا را ساده کنند.

علوم زیستی پیچیده هستند، اما متخصصان روابط‌عمومی مراقبت‌های بهداشتی سال‌ها تجربه در ترجمه مفاهیم ناآشنا به زبان عامیانه دارند. ما همچنین می‌دانیم که مهم است اطمینان حاصل شود که کسب‌وکار شما از بقیه متمایز است.

متخصصان روابط‌عمومی مراقبت‌های بهداشتی  به شما کمک می‌کنند با ساده تر کردن درک اطلاعات، اعتماد و قدردانی مصرف‌کنندگان را جلب کنید. روابط‌عمومی مراقبت‌های بهداشتی یک راه عالی برای آموزش مصرف‌کنندگان در مورد کسب‌وکار پزشکی یا محصولات پزشکی شما با کلمات خودتان با شرایط خودتان است.

روابط‌عمومی مراقبت‌های بهداشتی آگاهی را افزایش می‌دهد

روابط‌عمومی برای بسیاری از چیزها استفاده می‌شود، مانند افزایش فروش، بهبود آگاهی از برند یا دسترسی به مخاطبان گسترده‌تر. روابط‌عمومی مراقبت‌های بهداشتی می‌تواند به ایجاد آگاهی از کسب‌وکار و محصول در میان خریداران هدف و کاربران نهایی کمک کند، اغلب با کسری از هزینه تبلیغات. بسیاری از مشاغل پزشکی کوچک و بزرگ از روابط‌عمومی برای تبلیغ محصولات و خدمات خود استفاده می‌کنند.

متخصصان روابط‌عمومی مراقبت‌های بهداشتی ماهر قدرت داستان‌سرایی را می‌دانند و می‌توانند به شما کمک کنند تا روایت کسب‌وکار خود را شکل دهید تا علاقه را برانگیخته و هیجان ایجاد کنید و چه این داستان به شکل یک بیانیه مطبوعاتی، یک پرسش و پاسخ یا یک مطالعه موردی باشد، متخصصان روابط‌عمومی می‌دانند که باید متناسب با نیازهای خاص کسب‌وکار شما باشد.

افزایش آگاهی از طریق روابط‌عمومی پزشکی بسیار مهم است زیرا صنعت پزشکی بسیار رقابتی است و مشاغل نیاز به راه‌هایی برای متمایز شدن دارند. ایجاد وب‌سایت و فهرست کردن مشاغل خود در دایرکتوری های گوگل دیگر کافی نیست.

روابط‌عمومی اعتماد ایجاد می‌کند

متخصصان روابط‌عمومی بیمارستان اعتماد مصرف‌کنندگان را با به اشتراک گذاشتن محتوای باکیفیتی که روایتی را روایت می‌کند که خوانندگان را آگاه، آموزش می‌دهد و اعتماد می‌کند، ایجاد می‌کنند. متخصصان روابط‌عمومی ما می‌تواند به شما کمک کند:

- شهرت خود را در زمینه خود افزایش دهید.
- یک جایگاه منحصر به فرد ایجاد کنید.
- گروه بزرگتری از افراد را فراتر از پایگاه بیماران خود آموزش دهید.

متخصصان ارتباطات رسانه‌ای ما به شما کمک می‌کنند تا خود یا کسب‌وکار خود را به عنوان منبع اصلی برای تخصص پزشکی خود معرفی کنید و نحوه برندسازی خود را به عنوان یک متخصص پزشکی آموزش دهید.

 

انتهای پیام/

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  فرسودگی روابط‌عمومی


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  قدرت گوش دادن فعال


  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین


  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد