درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 27 اردیبهشت 1403 - 05:23   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  این روابط را عمومی می‌کند
  ضرورت راه‌اندازی رشته ارتباطات در دانشگاه‌های سراسری و آزاد ارومیه
  بیانیه موسسه کارگزار روابط‌عمومی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  فرسودگی روابط‌عمومی
  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین
  چشم‌انداز روابط‌عمومی در ایران: امید یا چالش؟
  پایگاه و جایگاه روابط‌عمومی در ایران
  ۲۷ اردیبهشت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم
  بیانیه انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 53545صفحه نخست » تازه های نشر روابط عمومیشنبه، 22 مهر 1402 - 13:12
چگونه ناشران سعی می‌کنند دارایی‌های خود را هنگام استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی در فروش پوشش دهند
در مقاله "چگونه ناشران سعی می‌کنند دارایی‌های خود را هنگام استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی در فروش پوشش دهند"، Kayleigh Barber به بررسی چالش‌های امنیتی مربوط به استفاده از فناوری هوش مصنوعی مولد در عملیات فروش ناشران می‌پردازد.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || در مقاله "چگونه ناشران سعی می‌کنند دارایی‌های خود را هنگام استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی در فروش پوشش دهند"، Kayleigh Barber به بررسی چالش‌های امنیتی مربوط به استفاده از فناوری هوش مصنوعی مولد در عملیات فروش ناشران می‌پردازد.


یکی از نگرانی‌های اصلی این است که فروشندگان ممکن است به‌طور ناخواسته اطلاعات محرمانه را در ابزارهای هوش مصنوعی بارگذاری کنند. این اطلاعات می‌تواند شامل داده‌های مالی، استراتژی‌های بازاریابی یا حتی اطلاعات شخصی کاربران باشد.


BuzzFeed یکی از ناشرانی است که اقداماتی را برای محدود کردن استفاده از اطلاعات محرمانه در ابزارهای هوش مصنوعی خود انجام داده است. این شرکت از OpenAI مجوز گرفته است که از اطلاعات محرمانه تیم فروش آن برای بهبود ابزارهای هوش مصنوعی استفاده نکند. BuzzFeed همچنین یک معیار توقف انسانی دارد که از بارگذاری اطلاعات بسیار محرمانه جلوگیری می‌کند.


با این حال، هیچ راه‌حلی برای این مشکل وجود ندارد. ناشران باید دایماً در مورد خطرات امنیتی مربوط به استفاده از فناوری هوش مصنوعی در فروش آگاه باشند و اقدامات احتیاطی لازم را برای محافظت از دارایی‌های خود انجام دهند.


در اینجا چند نکته برای کمک به ناشران در محافظت از دارایی‌های خود هنگام استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی در فروش آورده شده است:
آموزش فروشندگان خود در مورد خطرات امنیتی مربوط به هوش مصنوعی. فروشندگان باید بدانند که چه اطلاعاتی باید در ابزارهای هوش مصنوعی بارگذاری شود و چه اطلاعاتی نباید.
استفاده از سیاست‌های داده‌ای روشن. ناشران باید سیاست‌های داده‌ای روشنی داشته باشند که مشخص کند چه اطلاعاتی جمع آوری و چگونه از آن استفاده می‌شود.
استفاده از ابزارهای امنیتی مناسب. ناشران باید از ابزارهای امنیتی مناسب برای محافظت از داده‌های خود استفاده کنند.
 

منبع: Digiday

 

انتهای پیام/

 

 


 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۷ اصل حمایتی در روابط


  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  فرسودگی روابط‌عمومی


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟


  عذرخواهی و گلایه‌های عضو باسابقه شورای روابط‌عمومی استان مازندران


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد