درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 24 خرداد 1403 - 02:37   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


ادامه ادامه مطلب یک

چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است

  چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی

  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  شماره 67 فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی منتشر ‌شد
  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی با تکریم از شادروان دکتر سید وحید عقیلی و حضور خانواده ایشان برگزار شد
  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و تجلیل از پیشکسوت این عرصه، دکتر برات‌الله صمدی‌راد
  کتاب "انقلاب هوش مصنوعی در روابط‌عمومی" رونمایی شد
  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی در حال برگزاری است
  قبل از شروع همکاری با کسی، در مورد سبک کار خود صحبت کنید
  هوش اپل: گام بزرگ اپل در هوش مصنوعی
  وحشت اخلاقی جدید: رسانه‌های اجتماعی
  آیا روابط‌عمومی در بلاک چین مرده است؟ نگاهی به دیدگاه‌های مخالف
  هوش مصنوعی: بازاریاب خلاق یا ابزار خلاقانه؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 53548صفحه نخست » فناوری نو و هوش مصنوعیچهارشنبه، 19 اردیبهشت 1403 - 08:26
اضطراب اطلاعاتی
قربانعلی تنگ شیر استاد دانشگاه - حس سرخوردگی حاصل از احساس گناه به واسطه با خبر نبودن یا دیر با خبر شدن از اخبار شبکه‌های اجتماعی نوعی اضطراب اطلاعاتی است. بسیاری از کاربران اذعان دارند زمانی که در شبکه حضور ندارند نیز به اتفاقات شبکه و آنچه در آن در حال به وقوع پیوستن است فکر می‌کنند و همواره در اضطراب ناشی از با خبر نبودن از وقایع قرار دارند.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || کاربران شبکه‌های اجتماعی از همه قابلیت‌ها و امکانات متنوع آنها به یک میزان و در یک سطح استفاده نمی‌کنند. کاربران اینترنتی را بر حسب میزان و نوع مصرف با شبکه‌های اجتماعی می‌توان به شکل‌های مختلف دسته‌بندی کرد.

کاربران حرفه‌ای: فعال‌ترین، حرفه‌ای‌ترین و کلیدی‌ترین اعضای شبکه اجتماعی (کاربران ماهر) هستند که پس از ورود به سرعت با محیط انطباق پیدا می‌کنند.
کاربران فراغتی: کاربران به نسبت منفعل سایت‌های شبکه‌های اجتماعی محسوب می‌شوند که دریافت و تولید کمتری در این رسانه‌ها دارند و استفاده کمتری می‌کنند.
کاربران به دنبال سرگرمی: هر روز به سایت مراجعه می‌کنند و بخشی از زندگی آنها شده و استفاده تفننی دارند- تماس با دوستان و خانواده.
کاربران تجاری: به مزایا و کاربردهای مفید شبکه‌های اجتماعی آشنا هستند و کارهای تجاری انجام می‌دهند برای سفرهای بین‌المللی، ورزش و آموزش.
کاربران پرمشغله: تماس با افراد مختلف و به صورت گروهی کار می‌کنند و در جهت پر کردن اوقات خود هستند.
کاربران نگران: این عده تردیدهایی درباره وضعیت امنیت و حریم خصوصی‌شان در این شبکه ها دارد کمی تردید و نگرانی دارند.
کاربران بدبین: این گروه کمترین تمایل و رغبت را برای استفاده از شبکه‌های اجتماعی را دارند آنها شبکه‌های اجتماعی را غیر مفید و استفاده از آنها را بیهوده توصیف می‌کنند.

اضطراب اطلاعاتی

حس سرخوردگی حاصل از احساس گناه به واسطه با خبر نبودن یا دیر با خبر شدن از اخبار شبکه‌های اجتماعی نوعی اضطراب اطلاعاتی است. بسیاری از کاربران اذعان دارند زمانی که در شبکه حضور ندارند نیز به اتفاقات شبکه و آنچه در آن در حال به وقوع پیوستن است فکر می‌کنند و همواره در اضطراب ناشی از با خبر نبودن از وقایع قرار دارند.

کاربرانی که از اضطراب اطلاعاتی رنج می‌برند، دائماً نگران هستند که از اخبار و اطلاعات مهم جا بمانند. آنها ممکن است احساس کنند که باید تمام وقت خود را صرف گشت و گذار در شبکه‌های اجتماعی کنند تا از همه چیز باخبر شوند. این امر می‌تواند منجر به استرس، اضطراب و حتی افسردگی شود.

 

انتهای پیام/

 

 


 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی در حال برگزاری است


  وحشت اخلاقی جدید: رسانه‌های اجتماعی


  آیا روابط‌عمومی در بلاک چین مرده است؟ نگاهی به دیدگاه‌های مخالف


  قبل از شروع همکاری با کسی، در مورد سبک کار خود صحبت کنید


  هوش اپل: گام بزرگ اپل در هوش مصنوعی


  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و تجلیل از پیشکسوت این عرصه، دکتر برات‌الله صمدی‌راد


  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی با تکریم از شادروان دکتر سید وحید عقیلی و حضور خانواده ایشان برگزار شد


  کتاب "انقلاب هوش مصنوعی در روابط‌عمومی" رونمایی شد


  شماره 67 فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی منتشر ‌شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد