درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 27 اردیبهشت 1403 - 05:26   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  این روابط را عمومی می‌کند
  ضرورت راه‌اندازی رشته ارتباطات در دانشگاه‌های سراسری و آزاد ارومیه
  بیانیه موسسه کارگزار روابط‌عمومی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  فرسودگی روابط‌عمومی
  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین
  چشم‌انداز روابط‌عمومی در ایران: امید یا چالش؟
  پایگاه و جایگاه روابط‌عمومی در ایران
  ۲۷ اردیبهشت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم
  بیانیه انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 53608صفحه نخست » تازه های نشر روابط عمومییکشنبه، 30 مهر 1402 - 08:58
کتاب «رسانه و سرمایه‌گذاری صنعتی» منتشر شد
کتاب «رسانه و سرمایه‌گذاری صنعتی: تحلیل جامعه‌شناختی جذب سرمایه‌گذار و توسعه ‌بخش خصوصی با تأکید بر نقش رسانه» نوشته صادق دوپیکر و با ویرایش روشنا جهانگیرفام و دانیال ایمانی توسط انتشارات فراهنر منتشر شد.
  

 

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || کتاب «رسانه و سرمایه‌گذاری صنعتی: تحلیل جامعه‌شناختی جذب سرمایه‌گذار و توسعه ‌بخش خصوصی با تأکید بر نقش رسانه» نوشته صادق دوپیکر و با ویرایش روشنا جهانگیرفام و دانیال ایمانی توسط انتشارات فراهنر منتشر شد.


به گزارش شارا، در جهان کنونی که گسترش روزافزون دهکده جهانی مرزهای ارتباطات را به هم نزدیک کرده است، نقش رسانه در ابعاد مختلف زندگی بشری اعم از اقتصادی، اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و ..... نقشی بی بدیل، تاثیرگذار و حائز اهمیت است.


براین اساس انتشارات فراهنر با رسالت آگاهی بخشی که برای خود در نظر گرفته است سعی در شناساندن ابعاد مختلف جهان رسانه در عصر کنونی و تاثیرات این فضای مدرن بر ابعاد و جوانب مختلف زندگی مردم دارد تا زوایای پیدا و پنهان ارتباطات و تاثیرات بی بدیل نظم نوین جهانی برای مخاطبان بیش از پیش آشکار شود.


بی شک، رسانه با کاراکترهای اطلاع رسانی، آگاهی بخشی و آموزشی خود از مهم‌ترین ابزارهای توسعه بوده و با داشتن بیشترین و گسترده ترین حجم از مخاطبان، از اصلی‌ترین وسایل ارتباطی در رسیدن به اهداف توسعه‌ای به شمار می‌رود.


کتاب حاضر در واقع پایان‌نامه کارشناسی ارشد نویسنده؛ صادق دوپیکر در رشته مدیریت رسانه، دانشکده هنر و رسانه، گروه آموزشی هنر دانشگاه پیام‌نور مرکز تهران‌ غرب با عنوان «تحلیل جامعه شناختی جذب سرمایه گذار و توسعه بخش خصوصی به روش گراندد تئوری با تأکید بر نقش رسانه (مطالعه موردی شهرک صنعتی شمس آباد)» بوده است.


در مسیر نگارش و ارایه این پایان نامه "حسینعلی قجری"، به عنوان استاد راهنما و "لیلا فتحی" به عنوان مشاور هر دو از اساتید برجسته جامعه‌شناسی و علوم اجتماعی دانشگاه‌های پیام نور تهران و البرز همراهی کرده اند.


در این کتاب که با حمایت انتشارات فراهنر منتشر شده است، به ابعاد مختلف توسعه بخش خصوصی و جذب سرمایه گذار، راهکارها، چالش‌ها و موانع این مسیر با تکیه بر نقش و جایگاه رسانه و تاثیرات آن به خوبی و بصورت مبسوط پرداخته شده است و می‌تواند چراغ راهی برای صاحب نظران، دانش‌پژوهان، فعالان اقتصادی و مسئولان و دست‌اندرکاران این حوزه باشد.

 

انتهای پیام/

 

 


 

 


 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۷ اصل حمایتی در روابط


  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  فرسودگی روابط‌عمومی


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟


  عذرخواهی و گلایه‌های عضو باسابقه شورای روابط‌عمومی استان مازندران


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد