درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 19 خرداد 1403 - 13:41   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


ادامه ادامه مطلب یک

۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی

  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی

  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی
  دولت بایدن به دنبال اطلاعاتی در مورد نحوه استفاده وال استریت از هوش مصنوعی است
  اینفلوئنسر نیجریه‌ای: «آفریقا در غرب روابط‌عمومی ندارد»
  جذب و حفظ استعدادها در روابط‌عمومی: چالش‌ها و راه‌حل‌ها
  دبیرکل سازمان ملل خواستار ممنوعیت تبلیغات سوخت های فسیلی شد
  متاورس مک دونالد در سنگاپور به نمایش درآمد
  تحریم: یک توافق، نه یک تاکتیک تبلیغاتی در روابط‌عمومی دیجیتال
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
  چرا دیده شدن مدیر عامل هنوز مهم است؟
  متا هوش مصنوعی را به واتس‌اپ بیزینس می‌آورد تا به کسب‌وکارها در تعامل با مشتریان کمک کند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 53622صفحه نخست » مقالات روابط عمومیسه شنبه، 2 آبان 1402 - 08:25
توجه به نسل Z: یک ضرورت برای متخصصان روابط‌عمومی در سال 2023
روابط‌عمومی یک ابزار قدرتمند برای ارتباط با مخاطبان است. در سال 2023، متخصصان روابط‌عمومی باید روی نسل Z، (به انگلیسی: Generation Z) نسل بعدی مصرف‌کنندگان، تمرکز کنند.
  

 شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || روابط‌عمومی یک ابزار قدرتمند برای ارتباط با مخاطبان است. در سال 2023، متخصصان روابط‌عمومی باید روی نسل Z، (به انگلیسی: Generation Z) نسل بعدی مصرف‌کنندگان، تمرکز کنند.
 
  نسل Z به طور قابل‌توجهی از نسل‌های قبلی متفاوت است. آنها به طور دیجیتالی بومی هستند و بیشتر از هر نسل دیگری از طریق رسانه‌های اجتماعی ارتباط برقرار می‌کنند. آنها همچنین به دنبال برندهایی هستند که به ارزش‌های آنها اهمیت می‌دهند و در مورد مسایل اجتماعی فعال هستند.

  برای اینکه متخصصان روابط‌عمومی با نسل Z ارتباط برقرار کنند، باید:

   - روندها، علایق و ارزش‌های این نسل را درک کنند.
  - از کانال‌های ارتباطی موردعلاقه نسل Z استفاده کنند.
  - محتوای معتبر و مرتبط ایجاد کنند.
 
  نسل Z یک بازار هدف بزرگ و روبه‌رشد است. متخصصان روابط‌عمومی که می‌توانند با این نسل ارتباط برقرار کنند، در موقعیت خوبی برای موفقیت در سال 2023 و فراتر از آن قرار دارند.
 
  توصیه‌ها برای متخصصان روابط‌عمومی

  در اینجا چند توصیه برای متخصصان روابط‌عمومی برای ارتباط با نسل Z آورده شده است:
 
  از رسانه‌های اجتماعی برای ارتباط با نسل Z استفاده کنید. نسل Z بیشتر از هر نسل دیگری از طریق رسانه‌های اجتماعی ارتباط برقرار می‌کند. متخصصان روابط‌عمومی باید از این کانال‌ها برای ایجاد ارتباط با این نسل استفاده کنند.


  محتوای معتبر و مرتبط ایجاد کنید. نسل Z به محتوای معتبر و مرتبط علاقه‌مند است. متخصصان روابط‌عمومی باید از این موضوع آگاه باشند و محتوایی ایجاد کنند که برای این نسل جذاب باشد.


  از داستان‌سرایی استفاده کنید. نسل Z به داستان‌سرایی علاقه‌مند است. متخصصان روابط‌عمومی باید از این موضوع آگاه باشند و از داستان‌سرایی برای برقراری ارتباط با این نسل استفاده کنند.


 

پاورقی

«بخش اعظم اعضای نسل زد برای تمام عمر خود از ارتباطات و رسانه‌های دیجیتال استفاده خواهند کرد. نسل زد از وقتی که چشم به جهان گشوده‌اند در اطراف خود به‌طور گسترده‌ای با فناوری‌های پیشرفته‌ای نظیر وب جهان‌گستر، شبکه‌های اجتماعی، پیام‌رسانی فوری، خدمات پیام‌کوتاه، ام‌پی‌تری پلیرها، تلفن‌های همراه، و یوتیوب مواجه بوده‌اند. به همین دلیل برخی به این نسل نام شهروندان دیجیتال داده‌اند.


نسل زد همگی کاملاً در دوران پسانوگرایی، چندگانگی فرهنگی، و جهانی‌سازی زاده شده‌اند. »
 


انتهای پیام/

 

 


 


 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


  تنها کارمند روابط‌عمومی توییتر استعفا داد


  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


  پیمایش سونامی نقره‌ای: تطبیق استراتژی‌های بازاریابی و روابط‌عمومی برای تغییر نسل‌ها


  روابط‌عمومی‌های عزیز…


  از تخلفات تبلیغاتی هوش مصنوعی وحشت نکنید


  جهش‌های ناگهانی "مدل‌های زبان بزرگ" یک سراب است


  گوگل: تمرکز بیش از حد بر روی لینک‌ها می‌تواند اتلاف وقت باشد


  چرا بازگشت پنج روزه در دفتر بعید است


  متا هوش مصنوعی را به واتس‌اپ بیزینس می‌آورد تا به کسب‌وکارها در تعامل با مشتریان کمک کند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد