درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 18 خرداد 1403 - 17:43   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


ادامه ادامه مطلب یک

۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی

  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله

  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  متا هوش مصنوعی را به واتس‌اپ بیزینس می‌آورد تا به کسب‌وکارها در تعامل با مشتریان کمک کند
  داستان‌ها می‌توانند ما را نجات دهند
  از تخلفات تبلیغاتی هوش مصنوعی وحشت نکنید
  چرا بازگشت پنج روزه در دفتر بعید است
  جهش‌های ناگهانی "مدل‌های زبان بزرگ" یک سراب است
  گوگل: تمرکز بیش از حد بر روی لینک‌ها می‌تواند اتلاف وقت باشد
  پیمایش سونامی نقره‌ای: تطبیق استراتژی‌های بازاریابی و روابط‌عمومی برای تغییر نسل‌ها
  تنها کارمند روابط‌عمومی توییتر استعفا داد
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
  روابط‌عمومی‌های عزیز…
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 53647صفحه نخست » مقالات روابط عمومیشنبه، 6 آبان 1402 - 07:24
چالش‌ها و فرصت‌ها برای مشاغل مستقر در آسیا
این یافته‌ها نشان می‌دهد که در حالی که مشاغل آسیایی تمایل زیادی به گسترش به خارج از کشور دارند، اما با چالش‌هایی از جمله اعتماد کم به برندهای آسیایی در سطح جهانی مواجه هستند. با این حال، فرصت‌هایی نیز برای مشاغل آسیایی وجود دارد، زیرا بسیاری از مصرف کنندگان جهانی می‌خواهند شرکت‌ها در مورد مسائل مهم اجتماعی موضع گیری کنند.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || ادلمن به بررسی اعتماد جهانی به برندهای آسیایی پرداخته است. این نظرسنجی آنلاین از بیش از 32000 پاسخ دهنده در 28 کشور از 1 تا 28 نوامبر 2022 انجام شده است.

 

به گزارش شارا به نقل از موسسه روابط‌عمومی، یافته‌های کلیدی عبارتند از:
83 درصد از مشاغل آسیایی تمایل خود را برای گسترش به خارج از کشور اعلام کردند. — این تمایل در مشاغل مستقر در اندونزی، چین، تایلند و ویتنام مشهودتر بود.


26 درصد از پاسخ‌دهندگان جهانی (به استثنای پاسخ‌دهندگان داخلی) به شرکت‌های مستقر در چین اعتماد دارند. — این رقم طی ده سال گذشته 5 درصد کاهش یافته است.


59 درصد از پاسخ‌دهندگان جهانی گفتند که به شرکت‌های مستقر در ژاپن «برای انجام کار درست» اعتماد دارند، پس از آن کره جنوبی (46 درصد)، هند (31 درصد) و چین (26 درصد).


87 درصد از پاسخ‌دهندگان منطقه آسیا و اقیانوسیه گفتند که انتظار دارند یک مدیرعامل در مورد مسائل مربوط به رفتار با کارکنان (83 درصد) و تغییرات اقلیمی (79 درصد) موضع گیری کند.


69 درصد از پاسخ‌دهندگان جهانی گفتند که اعتراف یک شرکت به اشتباهات خود، تأثیر بسیار یا بسیار زیادی در افزایش اعتماد آنها به برند خواهد داشت.


این یافته‌ها نشان می‌دهد که در حالی که مشاغل آسیایی تمایل زیادی به گسترش به خارج از کشور دارند، اما با چالش‌هایی از جمله اعتماد کم به برندهای آسیایی در سطح جهانی مواجه هستند. با این حال، فرصت‌هایی نیز برای مشاغل آسیایی وجود دارد، زیرا بسیاری از مصرف کنندگان جهانی می‌خواهند شرکت‌ها در مورد مسائل مهم اجتماعی موضع گیری کنند.


در اینجا چند راه برای غلبه بر چالش‌های اعتماد و افزایش فرصت‌ها برای مشاغل آسیایی در بازارهای جهانی وجود دارد:


روی ساخت برند خود تمرکز کنید. یک برند قوی می تواند به شما در ایجاد اعتماد با مشتریان در سراسر جهان کمک کند. روی توسعه یک برند معتبر و قابل اعتماد که ارزش های شما را منعکس می کند، تمرکز کنید.


در مورد شفافیت و پاسخگویی سرمایه گذاری کنید. مصرف کنندگان جهانی می‌خواهند به شرکت‌هایی اعتماد کنند که شفاف و پاسخگو هستند. به طور منظم در مورد عملکرد شرکت خود گزارش دهید و به بازخورد مشتری گوش دهید.


در مورد مسائل مهم اجتماعی موضع گیری کنید. همانطور که این تحقیق نشان می‌دهد، بسیاری از مصرف کنندگان جهانی می‌خواهند شرکت‌ها در مورد مسائل مهم اجتماعی موضع گیری کنند. در مورد مسائلی که برای شما و مشتریانتان مهم هستند، صحبت کنید و اقدام کنید.


با شرکای محلی همکاری کنید. همکاری با شرکای محلی می تواند به شما در کسب اعتماد مشتریان در بازارهای جدید کمک کند. شرکای محلی می توانند شما را با فرهنگ و آداب و رسوم محلی آشنا کنند و به شما کمک کنند تا محصولات و خدمات خود را به گونه ای تطبیق دهید که برای مشتریان محلی جذاب باشد.

 

انتهای پیام/

 

 


 


 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  استراتژی رشد: ایجاد و محافظت از ارزش


  ایجاد بینش مشتری


  تفسیر جلد کتاب هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل


  تنها کارمند روابط‌عمومی توییتر استعفا داد


  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


  آینده روابط‌عمومی در سال 2024: عبور از مرزها


  روابط‌عمومی‌های عزیز…


  پیمایش سونامی نقره‌ای: تطبیق استراتژی‌های بازاریابی و روابط‌عمومی برای تغییر نسل‌ها


  جهش‌های ناگهانی "مدل‌های زبان بزرگ" یک سراب است


  گوگل: تمرکز بیش از حد بر روی لینک‌ها می‌تواند اتلاف وقت باشد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد