درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 18 خرداد 1403 - 06:27   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


ادامه ادامه مطلب یک

۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی

  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله

  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  تنها کارمند روابط‌عمومی توییتر استعفا داد
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
  روابط‌عمومی‌های عزیز…
  آینده روابط‌عمومی در سال 2024: عبور از مرزها
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
  استراتژی رشد: ایجاد و محافظت از ارزش
  ایجاد بینش مشتری
  تفسیر جلد کتاب هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل
  چت‌جی‌پی‌تی جدید: 12 درخواست تغییر بازی که قبلا امتحان نکرده‌اید
  محاسبات کوانتومی: مرز بعدی فناوری یا خطری برای آینده؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 53674صفحه نخست » مقالات روابط عمومیشنبه، 6 آبان 1402 - 16:06
روندهای روابط‌عمومی در سال‌های 2023 و 2024
پولاک معتقد است که سال 2024 سالی خواهد بود که برندها بر ایجاد روابط معنادارتر با مصرف‌کنندگان از طریق داستان‌سرایی اصیل و شخصی‌سازی‌شده تمرکز می‌کنند. او همچنین معتقد است که هوش مصنوعی و فناوری های جدید نقش مهمی در شکل دادن به آینده روابط‌عمومی و بازاریابی ایفا خواهند کرد.
  

 

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || در این مقاله، استفان پولاک، رئیس گروه پولاک، به روندهای روابط‌عمومی و بازاریابی در سال 2023 می‌پردازد. او پنج روند کلیدی را شناسایی می‌کند که بر صنعت تأثیر می‌گذارد، از جمله:


اعتماد: در دنیای پر از اطلاعات نادرست و قطبی شدن، اعتماد یک کالای کمیاب است. برندها باید بر ایجاد اعتماد با مصرف‌کنندگان از طریق داستان‌سرایی اصیل و همدلی تمرکز کنند.


هوش مصنوعی: هوش مصنوعی در حال تغییر نحوه تعامل برندها با مصرف‌کنندگان است. برندها از هوش مصنوعی برای ایجاد تجربیات شخصی‌سازی‌شده‌تر و غوطه‌ورتر استفاده می‌کنند.


تنوع، برابری و شمول (DEI): تنوع، برابری و شمول همچنان یک موضوع مهم برای برندهاست. برندها باید برای ایجاد محیط های کاری متنوع و فراگیر تلاش کنند.


داده‌ها: داده‌ها نقش اساسی در تصمیم‌گیر‌ی‌های روابط‌عمومی و بازاریابی ایفا می‌کنند. برندها باید از داده‌ها برای درک بهتر مصرف‌کنندگان و ایجاد محتوای مؤثرتر استفاده کنند.


تجربه: برندها باید بر ایجاد تجربیات معنادار و فراموش نشدنی برای مصرف‌کنندگان تمرکز کنند.


پولیاک همچنین پنج روند کلیدی را برای سال 2024 پیش‌بینی می‌کند، از جمله:


قطبی شدن مصرف‌گرایی اخلاقی: مصرف‌کنندگان بیشتر از گذشته بر برندهایی که با ارزش‌های آنها همسو هستند، سرمایه‌گذاری می‌کنند.


بازاریابی شخصی‌سازی‌شده: برندها از هوش مصنوعی برای ایجاد تجربیات شخصی‌سازی‌شده‌تر برای مصرف‌کنندگان استفاده می‌کنند.


تجربیات غوطه‌ور: برندها از واقعیت مجازی و واقعیت افزوده برای ایجاد تجربیات غوطه‌ورتر برای مصرف‌کنندگان استفاده می‌کنند.


بازاریابی درونگرا: برندها بر استفاده از کارکنان به عنوان سفیران برند تمرکز می‌کنند.


داستان‌سرایی مختصر: برندها بر داستان‌سرایی کوتاه و مختصر برای جلب توجه مصرف‌کنندگان تمرکز می‌کنند.


در مجموع، پولاک معتقد است که سال 2024 سالی خواهد بود که برندها بر ایجاد روابط معنادارتر با مصرف‌کنندگان از طریق داستان‌سرایی اصیل و شخصی‌سازی‌شده تمرکز می‌کنند. او همچنین معتقد است که هوش مصنوعی و فناوری های جدید نقش مهمی در شکل دادن به آینده روابط‌عمومی و بازاریابی ایفا خواهند کرد.

 

منبع: Businesswire

 

انتهای پیام/

<div id="div_eRasanehTrustseal_24429"></div>
<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script>
<script>eRasaneh_Trustseal(24429, false);</script>


 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  چگونه گیمیفیکیشن می‌تواند تعامل کارکنان را افزایش دهد؟


  چت‌جی‌پی‌تی جدید: 12 درخواست تغییر بازی که قبلا امتحان نکرده‌اید


  استراتژی رشد: ایجاد و محافظت از ارزش


  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


  نقش روابط‌عمومی در افزایش پایداری کشاورزی


  اطلاعیه هیات نظارت بر مطبوعات در خصوص انتخابات ریاست جمهوری


  محاسبات کوانتومی: مرز بعدی فناوری یا خطری برای آینده؟


  روایت‌های مستبدانه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد