درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 27 اردیبهشت 1403 - 19:02   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟

  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  وزیر علوم خطاب به روابط‌عمومی دانشگاه‌ها؛ قبل از بحرانی شدن اعتراضات دانشجویی اطلاع‌رسانی کنید
  دو بال پرواز برای موفقیت کسب‌وکارها
  روابط‌عمومی در ایران؛ مصائب و چشم‌انداز
  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟
  گوگل از آینده هوش مصنوعی رونمایی کرد
  پیام مدیرکل روابط‌عمومی سازمان تات به مناسبت روز ارتباطات و روابط‌عمومی
  روز روابط‌عمومی مبارک
  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن
  قدرت گوش دادن فعال
  روابط‌عمومی، اهمیت افکار عمومی درون و برون‌سازمانی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 53775صفحه نخست » گفتگوشنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 03:40
در گفتگوی کوتاه با نویسنده کتاب
تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی
در گفتگوی کوتاه با نویسنده کتاب - تحول دیجیتال یکی از مهم‌ترین تحولات در عصر حاضر است که تأثیرات عمیقی بر کسب‌وکارها و سازمان‌ها داشته است. این تحول، صنعت روابط‌عمومی را نیز بی‌نصیب نگذاشته است و تغییرات زیادی را در این صنعت ایجاد کرده است. من با توجه به اهمیت این موضوع، تصمیم گرفتم کتابی در مورد تحول دیجیتال در صنعت روابط‌عمومی بنویسم تا به متخصصان روابط‌عمومی کمک کنم تا با این تغییرات آشنا شوند و از آنها بهره‌مند شوند.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || در ادامه، گفتگوی کوتاهی با دکتر ولید آلبوناصر، نویسنده کتاب "تحول دیجیتال در صنعت روابط‌عمومی" انجام شده است:

چرا تصمیم گرفتید کتابی در مورد تحول دیجیتال در صنعت روابط‌عمومی بنویسید؟

 تحول دیجیتال یکی از مهم‌ترین تحولات در عصر حاضر است که تأثیرات عمیقی بر کسب‌وکارها و سازمان‌ها داشته است. این تحول، صنعت روابط‌عمومی را نیز بی‌نصیب نگذاشته است و تغییرات زیادی را در این صنعت ایجاد کرده است. من با توجه به اهمیت این موضوع، تصمیم گرفتم کتابی در مورد تحول دیجیتال در صنعت
روابط‌عمومی بنویسم تا به متخصصان روابط‌عمومی کمک کنم تا با این تغییرات آشنا شوند و از آنها بهره‌مند شوند.

مهم‌ترین تأثیرات تحول دیجیتال بر صنعت روابط‌عمومی کدامند؟

حول دیجیتال، تأثیرات زیادی بر صنعت روابط‌عمومی‌ داشته است. از مهم‌ترین تأثیرات این تحول می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

تغییر در کانال‌های ارتباطی: تحول دیجیتال، کانال‌های ارتباطی را تغییر داده است و روابط‌عمومی‌ها باید با این تغییرات سازگار شوند.
تغییر در رفتار مخاطبان: تحول دیجیتال، رفتار مخاطبان را تغییر داده است و روابط‌عمومی‌ها باید با این تغییرات آشنا باشند.
تغییر در ابزارها و تکنیک‌های روابط‌عمومی: تحول دیجیتال، ابزارها و تکنیک‌های روابط‌عمومی را تغییر داده است و روابط‌عمومی‌ها باید از این ابزارها و تکنیک‌ها استفاده کنند.

 چه توصیه‌ای به روابط‌عمومی‌ها برای بهره‌مندی از تحول دیجیتال دارید؟

 روابط‌عمومی‌ها باید با تحول دیجیتال سازگار شوند و از آن بهره‌مند شوند. برای این کار، باید موارد زیر را انجام دهند:

- با تغییرات در کانال‌های ارتباطی، رفتار مخاطبان و ابزارها و تکنیک‌های روابط‌عمومی آشنا شوند.
- از ابزارها و تکنیک‌های جدید روابط‌عمومی استفاده کنند.
- استراتژی‌های روابط‌عمومی خود را با تحول دیجیتال سازگار کنند.

در پایان، از شما برای وقت‌تان سپاسگزارم.

من هم از شما سپاسگزارم. امیدوارم این کتاب برای روابط‌عمومی‌ها مفید باشد.

 

انتهای پیام/

 

 


 

 


 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  فرسودگی روابط‌عمومی


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  قدرت گوش دادن فعال


  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین


  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد