درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 27 اردیبهشت 1403 - 04:07   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کتاب تحول دیجیتال در صنعت روابط‌عمومی رونمایی شد
  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین
  چشم‌انداز روابط‌عمومی در ایران: امید یا چالش؟
  پایگاه و جایگاه روابط‌عمومی در ایران
  ۲۷ اردیبهشت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم
  بیانیه انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن
  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم
  هفت اشتباه زبان بدن
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 53785صفحه نخست » مقالات روابط عمومیدوشنبه، 27 فروردین 1403 - 09:30
استراتژی سیاه روابط‌عمومی
استراتژی سیاه روابط‌عمومی یک استراتژی روابط‌عمومی است که بر انتشار اطلاعات منفی یا مخرب در مورد یک شخص، سازمان یا شرکت تمرکز دارد. این استراتژی اغلب برای تضعیف وجهه یا اعتبار هدف استفاده می‌شود.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || استراتژی سیاه روابط‌عمومی یک استراتژی روابط‌عمومی است که بر انتشار اطلاعات منفی یا مخرب در مورد یک شخص، سازمان یا شرکت تمرکز دارد. این استراتژی اغلب برای تضعیف وجهه یا اعتبار هدف استفاده می‌شود.


هدف استراتژی سیاه روابط‌عمومی


هدف استراتژی سیاه روابط‌عمومی، تضعیف وجهه یا اعتبار هدف است. این می‌تواند با انتشار اطلاعات منفی یا مخرب در مورد هدف، دستیابی به این هدف انجام شود.


مراحل استراتژی سیاه روابط‌عمومی


استراتژی سیاه روابط‌عمومی شامل مراحل زیر است:


هدف‌یابی: اولین مرحله، شناسایی هدف استراتژی است. این می‌تواند یک شخص، سازمان یا شرکت باشد.


تحقیق: پس از شناسایی هدف، باید تحقیقات لازم را انجام دهید تا اطلاعات منفی یا مخرب در مورد آن را جمع‌آوری کنید.


انتشار: مرحله بعدی، انتشار اطلاعات منفی یا مخرب در مورد هدف است. این می‌تواند از طریق رسانه‌های اجتماعی، وب‌سایت‌ها یا سایر کانال‌های ارتباطی انجام شود.


نظارت: پس از انتشار اطلاعات، باید بر تأثیر آن نظارت داشته باشید. این به شما کمک می‌کند تا میزان موفقیت استراتژی خود را ارزیابی کنید.


خطرات استراتژی سیاه روابط‌عمومی


استفاده از استراتژی سیاه روابط‌عمومی می‌تواند خطراتی نیز داشته باشد. اگر شناسایی شوید، می‌تواند به اعتبار شما آسیب برساند. همچنین، اگر اقدامات شما غیرقانونی باشد، می‌توانید به اتهامات کیفری متهم شوید.


نمونه‌هایی از استراتژی سیاه روابط‌عمومی


در اینجا چند نمونه از استراتژی سیاه روابط‌عمومی آورده شده است:
- انتشار شایعات یا اخبار نادرست در مورد یک شرکت
- افشای اطلاعات محرمانه یا خصوصی در مورد یک شخص
- هک کردن یا سرقت اطلاعات از یک سازمان
- حمله سایبری به یک وب‌سایت یا سیستم


قوانین حقوقی مرتبط با استراتژی سیاه روابط‌عمومی


استفاده از استراتژی سیاه روابط‌عمومی می‌تواند در برخی موارد غیرقانونی باشد. به عنوان نمونه، اگر اطلاعات منتشر شده نادرست یا گمراه‌کننده باشد، می‌تواند منجر به اتهامات کیفری شود. همچنین، اگر اطلاعات منتشر شده شامل اطلاعات شخصی باشد، می‌تواند منجر به اتهامات نقض حریم خصوصی شود.


در ایران، قانون حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان، قانون تجارت الکترونیکی و قانون جرایم رایانه‌ای، از جمله قوانینی هستند که می‌توانند با استراتژی سیاه روابط‌عمومی در تعارض باشند.

 

انتهای پیام/

 

 


 

 


 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۷ اصل حمایتی در روابط


  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  کتاب تحول دیجیتال در صنعت روابط‌عمومی رونمایی شد


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  هفت اشتباه زبان بدن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد