درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 28 اردیبهشت 1403 - 01:05   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟

  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  برگزاری بوت‌کمپ تحول در روابط‌عمومی صنایع با استفاده از هوش مصنوعی در تبریز
  وزیر علوم خطاب به روابط‌عمومی دانشگاه‌ها؛ قبل از بحرانی شدن اعتراضات دانشجویی اطلاع‌رسانی کنید
  دو بال پرواز برای موفقیت کسب‌وکارها
  روابط‌عمومی در ایران؛ مصائب و چشم‌انداز
  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟
  گوگل از آینده هوش مصنوعی رونمایی کرد
  پیام مدیرکل روابط‌عمومی سازمان تات به مناسبت روز ارتباطات و روابط‌عمومی
  روز روابط‌عمومی مبارک
  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن
  قدرت گوش دادن فعال
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 53805صفحه نخست » مقالات روابط عمومیشنبه، 25 فروردین 1403 - 08:30
مبالغه زیادی اعتبار شما را زیر سوال می‌برد
اگر می‌خواهید اعتبار خود را حفظ کنید، باید از مبالغه‌گویی اجتناب کنید. همیشه سعی کنید صادقانه و دقیق باشید. اگر می‌خواهید چیزی را برجسته کنید، از اعداد و ارقام دقیق استفاده کنید. همچنین، به مخاطبان خود توجه کنید و پیام خود را متناسب با نیاز آنها تنظیم کنید.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || مبالغه زیادی اعتبار شما را زیر سوال می‌برد. مبالغه‌گویی عبارت است از بیان چیزی بیشتر از آنچه که واقعاً هست. مبالغه‌گویی می‌تواند باعث شود که شما قابل اعتماد به نظر نرسید و اعتبار خود را از دست بدهید. همچنین، مبالغه‌گویی می‌تواند باعث سوءتفاهم شود و پیام شما را به درستی منتقل نکند. از جمله:

- ادعا کردن اینکه شما مهارت‌ها یا تجربه‌ای دارید که در واقع ندارید.
- ادعا کردن که شما به چیزی دست یافته‌اید که در واقع دست نیافته‌اید.
- ادعا کردن که شما چیزی هستید که در واقع نیستید.

در اینجا چند نمونه از تأثیرات منفی مبالغه‌گویی آورده شده است:

اگر شما یک متخصص
روابط‌عمومی هستید و از مبالغه‌گویی برای تبلیغ محصولی که در واقع آنقدرها خوب نیست استفاده کنید، این امر می‌تواند باعث شود که مردم فریب بخورند و پول خود را برای محصولی بی‌ارزش خرج کنند.


اگر شما یک مدیر هستید و از مبالغه‌گویی برای پنهان کردن مشکلات یا رسوایی‌ها استفاده کنید، این امر می‌تواند باعث شود که مردم اعتماد خود را به شما و سازمان شما از دست بدهند.


اگر شما یک سیاستمدار هستید و از مبالغه‌گویی برای فریب مردم و کسب آرا استفاده کنید، این امر می‌تواند باعث شود که مردم تصمیمات اشتباهی بگیرند.


اگر یک متخصص روابط‌عمومی از مبالغه برای فریب مردم و کسب آرا استفاده کند، ممکن است باعث شود که مردم تصمیمات اشتباهی بگیرند. این امر می‌تواند باعث شود که مردم اعتماد خود را به متخصص روابط‌عمومی و سیاستمداری که برای او کار می‌کند، از دست بدهند.

اگر می‌خواهید اعتبار خود را حفظ کنید، باید از مبالغه‌گویی اجتناب کنید. همیشه سعی کنید صادقانه و دقیق باشید. اگر می‌خواهید چیزی را برجسته کنید، از اعداد و ارقام دقیق استفاده کنید. همچنین، به مخاطبان خود توجه کنید و پیام خود را متناسب با نیاز آنها تنظیم کنید.


بنابراین، مهم است که از مبالغه‌گویی اجتناب کنید و از زبانی دقیق و صادقانه استفاده کنید. شما باید به مخاطبان خود احترام بگذارید و از روابط‌عمومی برای اهداف مثبت استفاده کنید.

 

انتهای پیام/

 

 


 

 


 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  فرسودگی روابط‌عمومی


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  قدرت گوش دادن فعال


  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین


  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد