درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 12 خرداد 1403 - 19:04   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  آیا هدفون‌هایی که صدا‌ی اطراف را حذف می‌کنند مضرند؟
  روابط‌عمومی: فراتر از بازاریابی و روابط انسانی
  رسانه‌های اجتماعی و قانون: هشداری برای برندها و تولیدکنندگان محتوا
  مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران: جریان‌سازی پرقدرت دستاوردهای سازمان‌ها از الزامات فعالیت‌های روابط‌عمومی است
  برگزیدگان نخستین جشنواره روابط‌عمومی‌های برتر حوزه صنعت، معدن و اصناف همدان معرفی شد
  پدیده تکنوفرهنگ و استحاله فرهنگ
  رهبران موثر ارزش‌ها را بیان می‌کنند - و بر اساس آنها زندگی می‌کنند
  مهم‌ترین مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  رئیس عزیز، شما جلسات زیادی برگزار می‌کنید - بهترین تیم‌ها جلسات کمتری دارند
  چگونه روابط حرفه‌ای معنادار ایجاد کنیم
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 53809صفحه نخست » مقالات روابط عمومیشنبه، 20 آبان 1402 - 09:41
اسرائیل و شیرین کاری‌های روابط‌عمومی
در مقاله "تماشای نگهبانان: محاصره اسرائیل، بمب‌ها شیرین کاری‌های روابط‌عمومی آن را خفه می‌کنند" نوشته رامی جی خوری، نویسنده و روزنامه‌نگار باسابقه لبنانی، این ادعا مطرح می‌شود که هشدارهای اسرائیل به ساکنان غزه برای تخلیه خانه‌های خود صرفاً یک شیرین کاری روابط‌عمومی است که هدف آن کاهش تعداد کشته‌شدگان غیرنظامی نیست.
  

 

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || در مقاله "تماشای نگهبانان: محاصره اسرائیل، بمب‌ها شیرین کاری‌های روابط‌عمومی آن را خفه می‌کنند" نوشته رامی جی خوری، نویسنده و روزنامه‌نگار باسابقه لبنانی، این ادعا مطرح می‌شود که هشدارهای اسرائیل به ساکنان غزه برای تخلیه خانه‌های خود صرفاً یک شیرین کاری روابط‌عمومی است که هدف آن کاهش تعداد کشته‌شدگان غیرنظامی نیست.

به گزارش شارا به نقل از الجزیره، نویسنده استدلال می‌کند که این هشدارها به دلایل زیر بی‌فایده هستند:

- اسرائیل همچنان قدرت اشغالگر در غزه است و بنابراین ملزم به حفاظت از غیرنظامیان است.

- اسرائیل با حمله به زیرساخت‌های غیرنظامی، از جمله بیمارستان‌ها و مدارس، به طور مداوم غیرنظامیان را در معرض خطر قرار می‌دهد.

- اسرائیل گزینه‌های دیگری برای هدف قرار دادن رهبران حماس دارد که شامل حملات هدفمند یا دستگیری آنها می‌شود.

- اسرائیل اگر واقعاً می‌خواست غیرنظامیان را محافظت کند، آنها را به سمت جاده‌های امن هدایت می‌کرد.

- هیچ مکان امنی در غزه وجود ندارد.

- هزاران غیرنظامی به دلیل وضعیت جسمانی یا شرایط خود نمی‌توانند خانه‌های خود را ترک کنند.

نویسنده همچنین استدلال می‌کند که هدف واقعی اسرائیل از این هشدارها، تخلیه اجباری ساکنان غزه یا مجبور کردن آنها به نقل مکان به جنوب منطقه است. این امر را می‌توان به عنوان تلاشی برای پاکسازی قومی یا نسل‌کشی تلقی کرد.

نویسنده می‌گوید که اسرائیل نمی‌تواند به راحتی چنین اهدافی را دنبال کند، زیرا جهان شاهد رنج غیرنظامیان فلسطینی است. با این حال، ممکن است اسرائیل با حمایت ایالات متحده، به بهانه بشردوستانه، مردم غزه را به سینا منتقل کند. یا ممکن است با قطع تمامی ارتباطات و محروم کردن مردم غزه از غذا، آب یا دارو، وحشت ایجاد کند.

نویسنده نتیجه می‌گیرد که اسرائیل با این شیرین کاری‌های روابط‌عمومی، تلاش می‌کند تا چهره خود را در جهان پاک کند. با این حال، شدت و وسعت حملات آن به غیرنظامیان، این تلاش‌ها را بی‌فایده می‌سازد.

 

انتهای پیام/

 

 


 


 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چگونه روابط حرفه‌ای معنادار ایجاد کنیم


  رئیس عزیز، شما جلسات زیادی برگزار می‌کنید - بهترین تیم‌ها جلسات کمتری دارند


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد