درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 12 خرداد 1403 - 12:27   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران: جریان‌سازی پرقدرت دستاوردهای سازمان‌ها از الزامات فعالیت‌های روابط‌عمومی است
  برگزیدگان نخستین جشنواره روابط‌عمومی‌های برتر حوزه صنعت، معدن و اصناف همدان معرفی شد
  پدیده تکنوفرهنگ و استحاله فرهنگ
  رهبران موثر ارزش‌ها را بیان می‌کنند - و بر اساس آنها زندگی می‌کنند
  مهم‌ترین مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  رئیس عزیز، شما جلسات زیادی برگزار می‌کنید - بهترین تیم‌ها جلسات کمتری دارند
  چگونه روابط حرفه‌ای معنادار ایجاد کنیم
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 53853صفحه نخست » مقالات روابط عمومیپنجشنبه، 23 فروردین 1403 - 13:32
چگونه از مبالغه‌گویی در روابط‌عمومی جلوگیری کنیم؟
از استفاده از کلمات و عبارات اغراق‌آمیز خودداری کنید. به جای استفاده از کلماتی مانند "عالی"، "فوق‌العاده"، "بی‌نظیر"، و "تازه‌ترین" از کلمات و عبارات دقیق و واقع‌بینانه استفاده کنید.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || متاسفانه رفتارهای اغراق‌آمیز در روابط‌عمومی و برخی افراد در شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌های موبایلی هم مشاهده می‌شود.

برخی از افراد و روابط‌عمومی‌ها برای جلب توجه، دست به اغراق گویی می‌زنند. این اغراق گویی می‌تواند در قالب استفاده از کلمات و عبارات و تصاویر و عناوین اغراق‌آمیز و غیرواقعی باشد.

این نوع رفتارها می تواند پیامدهای منفی زیادی برای افراد و  روابط‌عمومی داشته باشد. از جمله این پیامدها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

از دست دادن اعتماد مخاطبان: زمانی که مخاطبان متوجه شوند که اطلاعات ارائه شده توسط افراد و روابط‌عمومی اغراق آمیز یا غیرواقعی است، اعتماد خود را به آن روابط‌عمومی از دست می‌دهند. این امر می تواند به کاهش اثربخشی فعالیت‌های روابط‌عمومی منجر شود.

ایجاد رسوایی: در مواردی که اغراق گویی افراد و روابط‌عمومی‌ به حد افراط برسد و منجر به انتشار اطلاعات نادرست شود، می تواند موجب ایجاد رسوایی برای آن روابط‌عمومی‌ و سازمان مربوطه شود.

تضعیف جایگاه روابط‌عمومی: رفتارهای غیراخلاقی و غیرحرفه‌ای روابط‌عمومی‌ و متخصصان آن می‌تواند به تضعیف جایگاه این حرفه در جامعه منجر شود.

برای جلوگیری از این پیامدهای منفی، متخصصان و روابط‌عمومی‌ها باید از اغراق گویی در فعالیت‌های خود خودداری کنند.

روابط‌عمومی‌ها و متخصصان روابط‌عمومی باید بر اساس صداقت و شفافیت، اطلاعات صحیح و واقعی را به مخاطبان ارائه دهند.

در اینجا چند نکته برای جلوگیری از اغراق گویی در روابط‌عمومی ارائه شده است:

از استفاده از کلمات و عبارات اغراق‌آمیز خودداری کنید. به جای استفاده از کلماتی مانند "عالی"، "فوق‌العاده"، "بی‌نظیر"، و "تازه‌ترین" از کلمات و عبارات دقیق و واقع‌بینانه استفاده کنید.

از بزرگنمایی دستاوردها خودداری کنید. اگر دستاوردی دارید، آن را به طور واقعی و بدون اغراق بیان کنید.

قبل از ارائه اطلاعات، صحت آن را بررسی کنید. از منابع معتبر برای جمع‌آوری اطلاعات خود استفاده کنید و از ارائه آمار و ارقام غیرواقعی خودداری کنید.

با رعایت این نکات، روابط‌عمومی‌ها می‌توانند از اغراق گویی در فعالیت‌های خود جلوگیری کنند و جایگاه حرفه‌ای خود را در جامعه حفظ کنند.

 

انتهای پیام/

 

 


 


 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


  رئیس عزیز، شما جلسات زیادی برگزار می‌کنید - بهترین تیم‌ها جلسات کمتری دارند


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


  چگونه روابط حرفه‌ای معنادار ایجاد کنیم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد