درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 28 اردیبهشت 1403 - 16:26   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد

  رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد


ادامه ادامه مطلب دو

چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟

  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  پوستر دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی چه چیزی را نشان می‌دهد؟
  ملازاده سکاندار روابط عمومی بیمه دی شد
  ضرورت ارتقای جایگاه روابط عمومی در صنعت بیمه
  رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد
  هفت گام برای توسعه روابط‌عمومی
  روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی، فرصتی برای بهره‌مندی از هوش مصنوعی در روابط‌عمومی
  پنج عنوان شغلی جدید در حوزه روابط‌عمومی تعریف شد
  ارتباطات پایدار و نقش روابط‌عمومی‌
  در نکوهش چاپلوسی و رفتارهای منافقانه
  مرجعیت رسانه‌ای
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 53863صفحه نخست » مقالات روابط عمومیشنبه، 27 آبان 1402 - 03:57
اهمیت انگیزه و مشارکت کارکنان برای کسب‌وکارها
این یافته‌ها نشان می‌دهد که کسب‌وکارها برای موفقیت به کارکنانی نیاز دارند که احساس انگیزه و مشارکت داشته باشند. این امر مستلزم ایجاد یک فرهنگ کاری است که بر اعتماد، شفافیت و مالکیت استوار باشد.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || بر اساس تحقیقی که توسط People Made انجام شده است کارمندان به دنبال اعتماد، شفافیت و مالکیت بیشتر هستند. آنها می‌خواهند که رهبرانشان با آنها روراست باشند، به آنها گوش دهند و به آنها اجازه دهند در تصمیم‌گیری مشارکت داشته باشند.


این یافته‌ها نشان می‌دهد که کسب‌وکارها برای موفقیت به کارکنانی نیاز دارند که احساس انگیزه و مشارکت داشته باشند. این امر مستلزم ایجاد یک فرهنگ کاری است که بر اعتماد، شفافیت و مالکیت استوار باشد.

برخی از نکات عملی برای ایجاد یک فرهنگ کاری انگیزشی


- با کارکنان خود صادق باشید. به آنها بگویید که چه چیزی در حال رخ‌دادن است، حتی اگر آنچه را که می‌شنوند دوست نداشته باشند.
- به کارکنان خود گوش دهید. نظرات و بازخورد آنها را ارزشمند بدانید.
- به کارکنان خود اجازه دهید در تصمیم‌گیری مشارکت داشته باشند. آنها را احساس قدرت و کنترل می‌دهد.
- به کارکنان خود فرصت یادگیری و رشد بدهید. به آنها کمک کنید تا مهارت‌های خود را بهبود بخشند و به اهداف خود برسند.
- به کارکنان خود پاداش دهید و قدردانی کنید. آنها را به‌خاطر کار سختشان تحسین کنید.
- با پیروی از این نکات، کسب‌وکارها می‌توانند یک فرهنگ کاری ایجاد کنند که کارکنان را برای موفقیت شرکت انگیزه دهد.

 

انتهای پیام/

 

 


 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هفت گام برای توسعه روابط‌عمومی


  8 راه برای تقویت رابطه ایمنی عمومی - جامعه با روابط‌عمومی


  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن


  مرجعیت رسانه‌ای


  در نکوهش چاپلوسی و رفتارهای منافقانه


  فرسودگی روابط‌عمومی


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  قدرت گوش دادن فعال


  ارتباطات پایدار و نقش روابط‌عمومی‌


  روابط‌عمومی در ایران؛ مصائب و چشم‌انداز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد