درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 27 اردیبهشت 1403 - 10:58   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روز روابط‌عمومی مبارک
  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن
  قدرت گوش دادن فعال
  روابط‌عمومی، اهمیت افکار عمومی درون و برون‌سازمانی
  روابط‌عمومی؛ از اطلاع‌رسانی تا اطلاع‌یابی
  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی
  این روابط را عمومی می‌کند
  ضرورت راه‌اندازی رشته ارتباطات در دانشگاه‌های سراسری و آزاد ارومیه
  بیانیه موسسه کارگزار روابط‌عمومی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  فرسودگی روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 53872صفحه نخست » تازه های نشر روابط عمومیشنبه، 27 آبان 1402 - 11:38
رونمایی سه کتاب در آیین اختتامیه هجدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی
سه عنوان کتاب در آیین اختتامیه هجدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی که روز چهارشنبه اول آذرماه 1402 در سالن همایش‌های فرهنگ و هنر برگزار می‌شود، رونمایی خواهد شد.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || سه عنوان کتاب در آیین اختتامیه هجدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی که روز چهارشنبه اول آذرماه 1402 در سالن همایش‌های فرهنگ و هنر برگزار می‌شود، رونمایی خواهد شد.

 

به گزارش شارا، کتاب «مدل جهانی روابط‌عمومی و ارتباطات»، نوشته‌ی اتحادیه‌ جهانی روابط‌عمومی و مدیریت ارتباطات و مرکز رهبری اعتبار، به‌همت موسسه کارگزار روابط‌عمومی و انجمن متخصصان روابط‌عمومی‌ ترجمه و منتشر شده است. این کتاب، اصول راهنما و مؤلفه‌های سازنده‌ی مدیریت ارتباطات و روابط‌عمومی را تعریف می‌کند و جعبه‌ابزاری در اختیار کارشناسان می‌گذارد که تمامی منابع، توانمندی‌ها و مهارت‌های موردنیاز برای افزایش اعتبار و اعتمادسازی سازمان در آن گنجانده شده است.

 

کتاب «سال روابط‌عمومی ایران ۱۴۰۱» به‌عنوان یک مستندنگاری از کارنامه فعالیتی دانش روابط‌عمومی توسط انجمن متخصصان روابط‌عمومی منتشر شد. این کتاب با ارایه‌ اطلاعات جامع و به‌روز، می‌تواند به درک بهتر وضعیت روابط‌عمومی در ایران کمک کند. کتاب حاضر از بخش‌های مختلفی تشکیل شده است. این بخش‌ها شامل سخنرانی‌های منتخب، گفتگوها، پژوهش‌ها، مقاله‌ها و دیدگاه‌ها، رویدادهای مهم سال، تازه‌های نشر در ایران و جهان و مباحث متنوعی از اهمیت و کارکرد علم و حرفه روابط‌عمومی است.


کتاب "تحول دیجیتال در صنعت روابط‌عمومی" نوشته دکتر ولید آلبوناصر، تحول دیجیتال در صنعت روابط‌عمومی را بررسی می‌کند و تأثیرات آن را بر استراتژی‌ها، ابزارها و تکنیک‌های روابط‌عمومی مورد بحث قرار می‌دهد. در این کتاب، نویسنده با بیان ضرورت تحول دیجیتال در روابط‌عمومی، به تشریح مفاهیم، چالش‌ها و فرصت‌های این تحول می‌پردازد. آلبوناصر همچنین راهکارهایی برای پیاده‌سازی تحول دیجیتال در روابط‌عمومی ارایه می‌دهد.

گفتنی است انجمن متخصصان روابط‌عمومی با هدف سنجش شرایط و بسترهای ارتقای کمی و کیفی فعالیت‌های انتشاراتی و ایجاد محیط علمی و آموزشی برای مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی، برگزاری «جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی» را در دستور کار خود قرار داده است.

این جشنواره قصد دارد دست‌اندرکاران حوزه روابط‌عمومی و ارتباطات را با اصول، گونه‌های جدید نشر و همچنین استانداردهای چاپ بیشتر آشنا کند و ضمن ارایه و معرفی آثار شاخص و الگوهای برتر، زمینه را برای کمک به توسعه و ارتقای سطح توانمندی‌ها و مهارت‌های موردنیاز مدیران و کارشناسان این حوزه و روزآمدسازی دانش تخصصی آنها فراهم کند.

 

انتهای پیام/

<div id="div_eRasanehTrustseal_24429"></div>
<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script>
<script>eRasaneh_Trustseal(24429, false);</script>


 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  فرسودگی روابط‌عمومی


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  قدرت گوش دادن فعال


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟


  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد