درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 27 اردیبهشت 1403 - 16:56   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟

  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟
  گوگل از آینده هوش مصنوعی رونمایی کرد
  پیام مدیرکل روابط‌عمومی سازمان تات به مناسبت روز ارتباطات و روابط‌عمومی
  روز روابط‌عمومی مبارک
  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن
  قدرت گوش دادن فعال
  روابط‌عمومی، اهمیت افکار عمومی درون و برون‌سازمانی
  روابط‌عمومی؛ از اطلاع‌رسانی تا اطلاع‌یابی
  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی
  این روابط را عمومی می‌کند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 53933صفحه نخست » تازه های نشر روابط عمومیسه شنبه، 7 آذر 1402 - 08:30
شماره 65 فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی منتشر شد
شماره 65 فصلنامه “کارگزار روابط‌عمومی” ویژه پاییز 1402 به صورت تمام رنگی با موضوع «راهنمای کاربردی نشریه داخلی» به سردبیری مهدی باقریان منتشر شد.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || شماره 65 فصلنامه “کارگزار روابط‌عمومی” ویژه پاییز 1402 به صورت تمام رنگی با موضوع «راهنمای کاربردی نشریه داخلی» به سردبیری مهدی باقریان منتشر شد.

راهنمای کاربردی جشنواره، فرصتی برای آموزش و توسعه
روابط‌عمومی، هنر برقراری ارتباط با مخاطبان است. این هنر در دنیای مدرن، با افزایش دسترسی به اطلاعات از طریق رسانه‌های مختلف، اهمیت بیشتری پیدا کرده است. متخصصان روابط‌عمومی باید از ابزارهای مختلف، از جمله انتشارات، برای برقراری ارتباط موثر با مخاطبان استفاده کنند.


به‌عبارتی، انتشارات روابط‌عمومی، یکی از ابزارهای مهم در حوزه روابط‌عمومی است. این ابزار، می‌تواند به متخصصان روابط‌عمومی کمک کند تا آگاهی از موسسه را افزایش دهند، پیام‌های خود را به طور موثر به مخاطبان هدف منتقل کنند، روابط مثبت با مخاطبان ایجاد، و اعتماد و اعتبار کسب کنند.


انتشارات روابط‌عمومی، شامل طیف گسترده‌ای از محصولات و خدمات است که برای اهداف ارتباطی تولید می‌شوند. این محصولات می‌توانند شامل: ادبیات (مستندسازی و داستان‌سرایی)، انتشارات اصلی (چاپی و الکترونیکی)، هنرهای تجسمی/ بصری، رسانه‌های دیداری و شنیداری، رسانه‌های دیجیتالی، تبلیغات مکتوب و تحلیل محتوا باشند.


جشنواره انتشارات روابط‌عمومی یک رویداد سالانه است که همه ساله توسط انجمن متخصصان روابط‌عمومی برگزار می‌شود. این جشنواره فرصتی برای متخصصان روابط‌عمومی از سراسر کشور است تا آثار خود را در زمینه‌های مختلف انتشارات به بوته داوری و نمایش بگذارند.


هدف از برگزاری این جشنواره، ارتقای سطح کیفی و کمی انتشارات روابط‌عمومی، شناسایی و معرفی آثار برتر و تشویق روابط‌عمومی‌ها به تولید محتوای حرفه‌ای و موثر است.


«راهنمای کاربردی جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی» که این شماره از فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی را به خود اختصاص داده است، فرصتی عالی برای متخصصان روابط‌عمومی است تا با نحوه شرکت در جشنواره آشنا شوند و آثار خود را به بهترین شکل ممکن تولید و ارایه دهند.


راهنمای کاربردی جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی، فرصتی عالی برای ارتقای مهارت‌های متخصصان روابط‌عمومی در حوزه انتشارات است و می‌تواند به متخصصان روابط‌عمومی برای شرکت در این جشنواره و کسب موفقیت کمک کند. این راهنمای کاربردی، شامل نکته‌ها و توصیه‌های حرفه‌ای و تخصصی در مورد نشریه داخلی و بخش‌های نه‌گانه آن است.


امیدواریم متخصصان روابط‌عمومی با مطالعه راهنمای کاربردی جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی، بتوانند مهارت های خود را در این حوزه ارتقا داده و آثاری با کیفیت و موثر تولید کنند.

راهنمای نشریه داخلی
نشریه داخلی یا خبرنامه، یک رسانه چاپی یا الکترونیکی است که به منظور اطلاع‌رسانی، ایجاد ارتباط و همگرایی فکری و عملی بین مسئولان سازمان و کارکنان و جلب نظر و همکاری طرفین بین اعضای سازمان منتشر می‌شود.


بخش‌های مختلف نشریه داخلی
سرمقاله
سرمقاله، مقاله‌ای است که دیدگاه هیئت تحریریه یک روزنامه یا نشریه را در مورد یک موضوع مهم و به‌روز بیان می‌کند. سرمقاله‌ها معمولاً توسط سردبیر روزنامه یا نشریه نوشته می‌شوند، اما گاهی اوقات ممکن است توسط نویسندگان مهمان نیز نوشته شوند.


مقاله
مقاله، یک نوشته علمی یا آموزشی است که در یک مجله یا روزنامه منتشر می‌شود.


گزارش
گزارش نوعی نوشتار است که برای ارایه اطلاعات یا توضیح یک موضوع خاص نوشته می‌شود. گزارش‌ها می‌توانند به صورت رسمی یا غیررسمی باشند و می‌توانند برای اهداف مختلفی مانند ارایه اطلاعات، ارایه گزارش عملکرد، یا مستندسازی یک رویداد استفاده شوند.


خبر
خبر گزارشی از یک رویداد یا حادثه است که به صورت مختصر و خلاصه ارایه می‌شود. اخبار معمولاً در رسانه‌های خبری مانند روزنامه‌ها، مجلات، تلویزیون، و رادیو منتشر می‌شوند.


صفحه خوانندگان
صفحه خوانندگان در نشریه داخلی سازمان، فضایی است که در اختیار کارکنان قرار می‌گیرد تا نظرها، پیشنهادها، انتقادها و تجربیات خود را با سایر کارکنان به اشتراک بگذارند. این صفحه می‌تواند به شکل یک بخش جداگانه در نشریه داخلی سازمان یا بخشی از یک بخش دیگر مانند بخش اخبار و اطلاع‌رسانی باشد.


مصاحبه خبری
مصاحبه خبری یک مصاحبه است که توسط خبرنگار یا روزنامه‌نگار برای جمع‌آوری اطلاعات برای یک داستان خبری انجام می‌شود. مصاحبه خبری می‌تواند با افراد مختلف، از جمله مقامات دولتی، افراد مشهور و متخصص، و افراد عادی انجام شود.


تیتر
تیتر یا سرخط خبر اصطلاحی در روزنامه‌نگاری است و به متنی گفته می‌شود که ذات مقاله‌ای که به دنبال آن می‌آید را توصیف می‌کند. هدف از سرخط این است که به سرعت و به شکلی موجز موضوع را معرفی کند. سرخط معمولاً توسط ویراستار نوشته می‌شود اما ممکن است توسط نویسنده اصلی مقاله، یا طراح چیدمان صفحه نیز نوشته شود.


تیتر در نشریه داخلی، یکی از مهم‌ترین عناصر یک نشریه داخلی است. یک تیتر خوب باید بتواند توجه مخاطب را جلب کند و او را به خواندن ادامه مطلب ترغیب کند.


جلد
جلد، اولین چیزی است که مخاطب با آن مواجه می‌شود و می‌تواند تأثیر زیادی بر تصمیم او برای خواندن ادامه نشریه داشته باشد. بنابراین، طراحی جلد نشریه داخلی، اهمیت زیادی دارد.


صفحه‌آرایی
صفحه‌آرایی نشریه داخلی، فرآیندی است که در آن عناصر مختلف یک نشریه داخلی، مانند تیتر، تصاویر، متن، و سایر عناصر بصری، به گونه‌ای کنار هم قرار می‌گیرند که یک اثر منسجم و جذاب ایجاد کنند.


هدف از صفحه‌آرایی نشریه داخلی، ایجاد یک تجربه خوانش لذت‌بخش برای مخاطبان است. یک صفحه‌آرایی خوب، می‌تواند به مخاطبان کمک کند تا مطالب نشریه را به راحتی درک کنند و از خواندن آن لذت ببرند.


فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی” از آبان‌ماه ۱۳۸۰ با روش تحلیلی- آموزشی و انتقادی، در دبیرخانه هیئت نظارت بر مطبوعات ثبت شده و در تلاش است تا با فراهم آوردن بستری مناسب جهت چاپ مقالات علمی‌عرصه «روابط‌عمومی»، گام مؤثری در غنای ادبیات روابط‌عمومی ایران بردارد.


این فصلنامه علمی‌تخصصی پذیرای مقالات اساتید، پژوهشگران، محققان، مدیران، کارشناسان و دانشجویان در حوزه روابط‌‌عمومی‌و ارتباطات است.
 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  فرسودگی روابط‌عمومی


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  قدرت گوش دادن فعال


  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین


  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد