درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 27 اردیبهشت 1403 - 21:27   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟

  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  برگزاری بوت‌کمپ تحول در روابط‌عمومی صنایع با استفاده از هوش مصنوعی در تبریز
  وزیر علوم خطاب به روابط‌عمومی دانشگاه‌ها؛ قبل از بحرانی شدن اعتراضات دانشجویی اطلاع‌رسانی کنید
  دو بال پرواز برای موفقیت کسب‌وکارها
  روابط‌عمومی در ایران؛ مصائب و چشم‌انداز
  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟
  گوگل از آینده هوش مصنوعی رونمایی کرد
  پیام مدیرکل روابط‌عمومی سازمان تات به مناسبت روز ارتباطات و روابط‌عمومی
  روز روابط‌عمومی مبارک
  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن
  قدرت گوش دادن فعال
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 53978صفحه نخست » اخبار روابط‌عمومیسه شنبه، 28 فروردین 1403 - 06:31
متخصصان روابط‌عمومی و ارتباطات: صدای برابری برای افراد دارای معلولیت
متخصصان روابط‌عمومی و ارتباطات می‌توانند در روز جهانی معلولین و سایر روزها از سال، نقش مهمی در ترویج آگاهی و درک از مسائل مربوط به افراد دارای معلولیت ایفا کنند.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || روز جهانی معلولین فرصتی برای افزایش آگاهی در مورد چالش‌ها و دستاوردهای افراد دارای معلولیت است. این روز همچنین فرصتی برای متخصصان روابط‌عمومی و ارتباطات است تا نقش خود را در ترویج حقوق و برابری برای افراد دارای معلولیت برجسته کنند.

متخصصان
روابط‌عمومی و ارتباطات می‌توانند در روز جهانی معلولین و سایر روزها از سال، نقش مهمی در ترویج آگاهی و درک از مسائل مربوط به افراد دارای معلولیت ایفا کنند. این کار را می‌توان از طریق اقدامات زیر انجام داد:

ایجاد محتوای آگهی‌دهنده در مورد مسائل مربوط به افراد دارای معلولیت. این محتوا می‌تواند شامل پست‌های وبلاگ، یادداشت‌های مطبوعاتی، فیلم‌ها و سایر اشکال محتوا باشد.

تقویت صدای افراد دارای معلولیت. این کار را می‌توان با مصاحبه با افراد دارای معلولیت، برجسته کردن داستان‌های آنها و ارائه پلتفرم‌هایی برای آنها برای بیان دیدگاه‌های خود انجام داد.

حمایت از سازمان‌های غیرانتفاعی که از حقوق و برابری افراد دارای معلولیت حمایت می‌کنند. این کار را می‌توان با اهدای کمک مالی، داوطلب شدن یا آگاهی‌رسانی در مورد این سازمان‌ها انجام داد.

در ادامه چند نمونه از کارهایی که متخصصان روابط‌عمومی و ارتباطات می‌توانند برای برجسته کردن مسائل مربوط به افراد دارای معلولیت در روز جهانی معلولین انجام دهند، آورده شده است:

یک کمپین رسانه‌ای برای برجسته کردن دستاوردهای افراد دارای معلولیت. این کمپین می‌تواند شامل مصاحبه با افراد دارای معلولیت موفق در زمینه‌های مختلف، مانند تجارت، ورزش، سیاست یا هنر باشد.

یک رویداد عمومی برای ترویج آگاهی از مسائل مربوط به افراد دارای معلولیت. این رویداد می‌تواند شامل سخنرانی‌ها، نمایشگاه‌ها یا سایر فعالیت‌ها باشد.

یک کمپین رسانه اجتماعی برای افزایش آگاهی از مسائل مربوط به افراد دارای معلولیت. این کمپین می‌تواند شامل استفاده از هشتگ های خاص، برگزاری مسابقات یا تولید محتوای جذاب باشد.

با انجام این اقدامات، متخصصان روابط‌عمومی و ارتباطات می‌توانند به ایجاد جهانی برابرتر و فراگیرتر برای افراد دارای معلولیت کمک کنند.


 

انتهای پیام/

 

 


 


 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  فرسودگی روابط‌عمومی


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  قدرت گوش دادن فعال


  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین


  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد