شبکه اطلاعرسانی روابطعمومی ایران (شارا) || نیکول میدن، روزنامهنگار و متخصص روابطعمومی اسکاتسدیل، اولین کتاب خود را با عنوان «شما ارزش تبلیغات دارید: راهنمای مالک یک کسبوکار کوچک» منتشر کرده است.
این کتاب یک راهنمای جامع برای صاحبان مشاغل کوچک است که میخواهند در مورد نحوه برقراری ارتباط با رسانهها و استفاده از روابطعمومی برای رشد کسبوکار خود بیاموزند.
کتاب میدن شامل اطلاعاتی در مورد موارد زیر است:
- نحوه برقراری ارتباط با رسانههای محلی
- تشخیص اینکه آیا استخدام یک متخصص روابطعمومی برای شما مناسب است.
- انواع متخصصان روابطعمومی که میتوانید استخدام کنید
- نحوه استفاده از رسانهها
- نحوه استفاده از تبلیغات
علاوه بر این، میدن همچنین در کتاب خود بر اهمیت معنویت و انسانیت برای صاحبان مشاغل کوچک تأکید میکند. او معتقد است که صاحبان مشاغل کوچک باید از خود مراقبت کنند و از تمرینهای تأمل و تجسم برای ایجاد آرامش و وضوح ذهنی استفاده کنند.
ارزیابی
کتاب «شما ارزش تبلیغات دارید» یک منبع ارزشمند برای صاحبان مشاغل کوچک است که میخواهند در مورد روابطعمومی بیاموزند. میدن اطلاعات مفیدی را در یک قالب واضح و مختصر ارائه میکند. او همچنین از تجربیات شخصی خود در صنعت روابطعمومی برای ارائه بینشهای ارزشمند استفاده میکند.
اگر یک صاحب کسبوکار کوچک هستید که میخواهید در مورد نحوه استفاده از روابطعمومی برای رشد کسبوکار خود بیاموزید، این کتاب را حتما بخوانید.
نکات برجسته
- این کتاب یک منبع ارزشمند برای صاحبان مشاغل کوچک است که میخواهند در مورد روابطعمومی بیاموزند.
- میدن اطلاعات مفیدی را در یک قالب واضح و مختصر ارائه میکند.
- او همچنین از تجربیات شخصی خود در صنعت روابطعمومی برای ارائه بینشهای ارزشمند استفاده میکند.
نکات انتقادی
- برخی از خوانندگان ممکن است از تأکید میدن بر اهمیت معنویت در کتاب ناراضی باشند.
- کتاب ممکن است برای صاحبان مشاغل کوچکی که تجربه زیادی در روابطعمومی ندارند، کمی زیاد باشد.
منبع: phoenixmag
انتهای پیام/
|