درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 23 خرداد 1403 - 01:39   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


ادامه ادامه مطلب یک

چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است

  چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی

  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  قبل از شروع همکاری با کسی، در مورد سبک کار خود صحبت کنید
  هوش اپل: گام بزرگ اپل در هوش مصنوعی
  وحشت اخلاقی جدید: رسانه‌های اجتماعی
  آیا روابط‌عمومی در بلاک چین مرده است؟ نگاهی به دیدگاه‌های مخالف
  هوش مصنوعی: بازاریاب خلاق یا ابزار خلاقانه؟
  مطالعه: تاثیر ارتباطات رهبری بر اعتماد کارکنان در طول بحران
  یادداشت خبری دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی: گامی مهم در راستای ارتقای جایگاه روابط‌عمومی در ایران
  شماره 67 فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی منتشر می‌شود
  پایان عصر جستجوی سنتی؟ رسانه‌های اجتماعی به دروازه اصلی اطلاعات تبدیل می‌شوند
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 54030صفحه نخست » مقالات روابط عمومیسه شنبه، 28 فروردین 1403 - 09:32
آینده روابط‌عمومی در عصر رسانه‌های دیجیتال
در این مقاله، دیپا نگرج، رئیس جهانی ارتباطات و اکوسیستم نوآوری Sparkle در Mphasis، در مورد آینده روابط‌عمومی در عصر رسانه‌های دیجیتال بحث می‌کند. او می‌نویسد که روابط‌عمومی به عنوان یک رشته در حال تغییر است زیرا مخاطبان، نحوه مصرف اخبار و انتظارات از ارتباطات تجاری در حال تغییر است.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || در این مقاله، دیپا نگرج، رئیس جهانی ارتباطات و اکوسیستم نوآوری Sparkle در Mphasis، در مورد آینده روابط‌عمومی در عصر رسانه‌های دیجیتال بحث می‌کند. او می‌نویسد که روابط‌عمومی به عنوان یک رشته در حال تغییر است زیرا مخاطبان، نحوه مصرف اخبار و انتظارات از ارتباطات تجاری در حال تغییر است.


نگرج سه نکته کلیدی را برای متخصصان روابط‌عمومی در عصر دیجیتال ارایه می‌دهد:
گوش دادن: متخصصان روابط‌عمومی باید به طور مداوم به صدای مشتریان، سهامداران و سایر ذینفعان گوش دهند تا بتوانند درک کنند که چه چیزی برای آنها مهم است.


پاسخگویی به به نیازهای مخاطبان: متخصصان روابط‌عمومی باید پاسخ‌های سریع، معنادار و جذاب ارایه دهند که به نیازهای مخاطبان خود پاسخ دهد.


واضح و شفاف باشید: متخصصان روابط‌عمومی باید پیام‌های خود را به زبانی واضح و مختصر ارایه دهند که برای مخاطبان آنها قابل درک باشد.


نگرج همچنین استدلال می‌کند که روابط‌عمومی باید یک رویکرد تعاملی داشته باشد که به جای تأثیرگذار بودن، بر ایجاد یک گفتگو با مخاطبان تمرکز کند.


نگرج استدلال می‌کند که روابط‌عمومی در حال تبدیل شدن به یک رشته مهم‌تر از همیشه است زیرا شرکت‌ها به دنبال راه‌هایی برای ارتباط با مخاطبان خود در دنیای دیجیتال هستند. او می‌نویسد که متخصصان روابط‌عمومی باید خود را با تغییرات در نحوه مصرف اخبار و انتظارات از ارتباطات تجاری سازگار کنند.


نکاتی که نگرج ارایه می‌دهد برای متخصصان روابط‌عمومی در عصر دیجیتال مفید هستند. گوش دادن به صدای مخاطبان، ارایه پاسخ‌های سریع و معنادار و ارایه پیام‌های واضح و مختصر همگی برای موفقیت در این زمینه ضروری است.
 

در ادامه چند نکته اضافی برای متخصصان روابط‌عمومی در عصر دیجیتال آورده شده است:


مهارت‌های رسانه‌های اجتماعی خود را تقویت کنید: رسانه‌های اجتماعی اکنون یک ابزار ضروری برای روابط‌عمومی است. متخصصان روابط‌عمومی باید بتوانند در رسانه‌های اجتماعی به طور موثر ارتباط برقرار کنند و مخاطبان خود را درگیر کنند.


از داده‌ها برای هدایت استراتژی خود استفاده کنید: داده‌ها می‌توانند به متخصصان روابط‌عمومی کمک کنند تا درک کنند که مخاطبان آنها چه کسانی هستند، چه چیزی برای آنها مهم است و چگونه می‌توانند با آنها ارتباط برقرار کنند.


با نوآوری پیش بروید: صنعت روابط‌عمومی به سرعت در حال تغییر است. متخصصان روابط‌عمومی باید با نوآوری پیش بروند تا با این تغییرات سازگار شوند.
 

منبع: فوربس

 

انتهای پیام/

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  یادداشت خبری دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی: گامی مهم در راستای ارتقای جایگاه روابط‌عمومی در ایران


  مطالعه: تاثیر ارتباطات رهبری بر اعتماد کارکنان در طول بحران


  هوش مصنوعی: بازاریاب خلاق یا ابزار خلاقانه؟


  آیا روابط‌عمومی در بلاک چین مرده است؟ نگاهی به دیدگاه‌های مخالف


  وحشت اخلاقی جدید: رسانه‌های اجتماعی


  هوش اپل: گام بزرگ اپل در هوش مصنوعی


  قبل از شروع همکاری با کسی، در مورد سبک کار خود صحبت کنید


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد