درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 9 اردیبهشت 1403 - 03:24   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان
  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر
  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت
  مزایای استفاده از دیوار رسانه‌ای در یک رویداد روابط‌عمومی
  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید
  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی
  تبلیغات فریبنده: تقویت روابط‌عمومی دیجیتال و امنیت تبلیغات حیاتی است
  پایان وب؟ چه خبر است؟
  عصر جمینی
  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 54030صفحه نخست » مقالات روابط عمومیسه شنبه، 28 فروردین 1403 - 10:08
آینده روابط‌عمومی در عصر رسانه‌های دیجیتال
در این مقاله، دیپا نگرج، رئیس جهانی ارتباطات و اکوسیستم نوآوری Sparkle در Mphasis، در مورد آینده روابط‌عمومی در عصر رسانه‌های دیجیتال بحث می‌کند. او می‌نویسد که روابط‌عمومی به عنوان یک رشته در حال تغییر است زیرا مخاطبان، نحوه مصرف اخبار و انتظارات از ارتباطات تجاری در حال تغییر است.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || در این مقاله، دیپا نگرج، رئیس جهانی ارتباطات و اکوسیستم نوآوری Sparkle در Mphasis، در مورد آینده روابط‌عمومی در عصر رسانه‌های دیجیتال بحث می‌کند. او می‌نویسد که روابط‌عمومی به عنوان یک رشته در حال تغییر است زیرا مخاطبان، نحوه مصرف اخبار و انتظارات از ارتباطات تجاری در حال تغییر است.


نگرج سه نکته کلیدی را برای متخصصان روابط‌عمومی در عصر دیجیتال ارایه می‌دهد:
گوش دادن: متخصصان روابط‌عمومی باید به طور مداوم به صدای مشتریان، سهامداران و سایر ذینفعان گوش دهند تا بتوانند درک کنند که چه چیزی برای آنها مهم است.


پاسخگویی به به نیازهای مخاطبان: متخصصان روابط‌عمومی باید پاسخ‌های سریع، معنادار و جذاب ارایه دهند که به نیازهای مخاطبان خود پاسخ دهد.


واضح و شفاف باشید: متخصصان روابط‌عمومی باید پیام‌های خود را به زبانی واضح و مختصر ارایه دهند که برای مخاطبان آنها قابل درک باشد.


نگرج همچنین استدلال می‌کند که روابط‌عمومی باید یک رویکرد تعاملی داشته باشد که به جای تأثیرگذار بودن، بر ایجاد یک گفتگو با مخاطبان تمرکز کند.


نگرج استدلال می‌کند که روابط‌عمومی در حال تبدیل شدن به یک رشته مهم‌تر از همیشه است زیرا شرکت‌ها به دنبال راه‌هایی برای ارتباط با مخاطبان خود در دنیای دیجیتال هستند. او می‌نویسد که متخصصان روابط‌عمومی باید خود را با تغییرات در نحوه مصرف اخبار و انتظارات از ارتباطات تجاری سازگار کنند.


نکاتی که نگرج ارایه می‌دهد برای متخصصان روابط‌عمومی در عصر دیجیتال مفید هستند. گوش دادن به صدای مخاطبان، ارایه پاسخ‌های سریع و معنادار و ارایه پیام‌های واضح و مختصر همگی برای موفقیت در این زمینه ضروری است.
 

در ادامه چند نکته اضافی برای متخصصان روابط‌عمومی در عصر دیجیتال آورده شده است:


مهارت‌های رسانه‌های اجتماعی خود را تقویت کنید: رسانه‌های اجتماعی اکنون یک ابزار ضروری برای روابط‌عمومی است. متخصصان روابط‌عمومی باید بتوانند در رسانه‌های اجتماعی به طور موثر ارتباط برقرار کنند و مخاطبان خود را درگیر کنند.


از داده‌ها برای هدایت استراتژی خود استفاده کنید: داده‌ها می‌توانند به متخصصان روابط‌عمومی کمک کنند تا درک کنند که مخاطبان آنها چه کسانی هستند، چه چیزی برای آنها مهم است و چگونه می‌توانند با آنها ارتباط برقرار کنند.


با نوآوری پیش بروید: صنعت روابط‌عمومی به سرعت در حال تغییر است. متخصصان روابط‌عمومی باید با نوآوری پیش بروند تا با این تغییرات سازگار شوند.
 

منبع: فوربس

 

انتهای پیام/

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت


  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی


  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد