درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 17 خرداد 1403 - 12:41   

دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود

  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


ادامه ادامه مطلب یک

۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی

  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله

  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
  استراتژی رشد: ایجاد و محافظت از ارزش
  ایجاد بینش مشتری
  تفسیر جلد کتاب هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل
  چت‌جی‌پی‌تی جدید: 12 درخواست تغییر بازی که قبلا امتحان نکرده‌اید
  محاسبات کوانتومی: مرز بعدی فناوری یا خطری برای آینده؟
  اطلاعیه هیات نظارت بر مطبوعات در خصوص انتخابات ریاست جمهوری
  نوآوری در هولوگرام‌ها پتانسیل‌های هیجان‌انگیزی را به ارمغان می‌آورد
  چالش بازاریابی: از رقابت پیشی بگیرید
  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 54032صفحه نخست » آموزش روابط عمومیدوشنبه، 27 فروردین 1403 - 09:24
احساس طبیعت: عکاسی خلاقانه
ساندرا بارتوشا، عکاس آلمانی، با عکاسی‌های خلاقانه و اثیری از طبیعت شناخته می‌شود. او از تکنیک‌های نوردهی چندگانه برای ایجاد تصاویری استفاده می‌کند که احساسات و فضا را به تصویر می‌کشد.
  

 

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || ساندرا بارتوشا، عکاس آلمانی، با عکاسی‌های خلاقانه و اثیری از طبیعت شناخته می‌شود. او از تکنیک‌های نوردهی چندگانه برای ایجاد تصاویری استفاده می‌کند که احساسات و فضا را به تصویر می‌کشد.


بارتوچا از کودکی به عکاسی علاقه داشت و در سن 14 سالگی در تاریکخانه با پدرش شروع به کار کرد. او در نوجوانی به ایالات متحده سفر کرد و با کار جیم براندنبورگ، عکاس طبیعت، آشنا شد. براندنبورگ بر بارتوچا تأثیر گذاشت تا بر احساسات و فضا در عکاسی تأکید کند.

 


بارتوچا در طول حرفه خود از تکنیک‌های نوردهی چندگانه برای ایجاد تصاویری استفاده کرده است که فراتر از مستندسازی صرف هستند. این تکنیک به او امکان می‌دهد تا چندین عکس را در یک فریم ترکیب کند، که به او کنترل بیشتری بر ظاهر تصویر می‌دهد.


بارتوچا در مورد استفاده از نوردهی چندگانه می‌گوید: «من همیشه بخش بسیار مهمی از عمیق‌تر کردن اطلاعاتی بود که در مقابلم دارم و از آن به عنوان راهی برای مقابله با محدودیت‌های فنی دوربین یا سپس ادامه خلاقانه و دیدن یا گرفتن چیزی بود که در داخل می‌بینم.»

 


بارتوچا در مورد الهام خود از طبیعت می‌گوید: «من عاشق احساسی هستم که طبیعت به من می‌دهد. به نوعی به من این امکان را می دهد که از هر چیز دیگری که آزارم می دهد دور شوم.»


او در مورد اینکه چگونه عکاسان می‌توانند سبک شخصی خود را توسعه دهند، می‌گوید: «من کاملاً معتقدم که شما فقط باید واقعاً گوش دهید.»

 

 


بارتوچا با عکاسی‌های خود، احساسات و زیبایی طبیعت را به تصویر می‌کشد. او یکی از خلاق‌ترین عکاسان منظره امروزی است و آثارش الهام‌بخش عکاسان در سراسر جهان است.
 

منبع: petapixel

 

انتهای پیام/

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


  نقاب دروغ: ریشه‌یابی دروغگویی در جوامع


  چگونه گیمیفیکیشن می‌تواند تعامل کارکنان را افزایش دهد؟


  نقش روابط‌عمومی در افزایش پایداری کشاورزی


  کم بازده‌ترین کشور جهان


  چگونه جنگ گوگل علیه مشاغل کوچک منجر به یک بحران روابط‌عمومی شد


  روایت‌های مستبدانه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد