درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 12 خرداد 1403 - 18:24   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  آیا هدفون‌هایی که صدا‌ی اطراف را حذف می‌کنند مضرند؟
  روابط‌عمومی: فراتر از بازاریابی و روابط انسانی
  رسانه‌های اجتماعی و قانون: هشداری برای برندها و تولیدکنندگان محتوا
  مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران: جریان‌سازی پرقدرت دستاوردهای سازمان‌ها از الزامات فعالیت‌های روابط‌عمومی است
  برگزیدگان نخستین جشنواره روابط‌عمومی‌های برتر حوزه صنعت، معدن و اصناف همدان معرفی شد
  پدیده تکنوفرهنگ و استحاله فرهنگ
  رهبران موثر ارزش‌ها را بیان می‌کنند - و بر اساس آنها زندگی می‌کنند
  مهم‌ترین مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  رئیس عزیز، شما جلسات زیادی برگزار می‌کنید - بهترین تیم‌ها جلسات کمتری دارند
  چگونه روابط حرفه‌ای معنادار ایجاد کنیم
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 54032صفحه نخست » آموزش روابط عمومیدوشنبه، 27 فروردین 1403 - 09:24
احساس طبیعت: عکاسی خلاقانه
ساندرا بارتوشا، عکاس آلمانی، با عکاسی‌های خلاقانه و اثیری از طبیعت شناخته می‌شود. او از تکنیک‌های نوردهی چندگانه برای ایجاد تصاویری استفاده می‌کند که احساسات و فضا را به تصویر می‌کشد.
  

 

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || ساندرا بارتوشا، عکاس آلمانی، با عکاسی‌های خلاقانه و اثیری از طبیعت شناخته می‌شود. او از تکنیک‌های نوردهی چندگانه برای ایجاد تصاویری استفاده می‌کند که احساسات و فضا را به تصویر می‌کشد.


بارتوچا از کودکی به عکاسی علاقه داشت و در سن 14 سالگی در تاریکخانه با پدرش شروع به کار کرد. او در نوجوانی به ایالات متحده سفر کرد و با کار جیم براندنبورگ، عکاس طبیعت، آشنا شد. براندنبورگ بر بارتوچا تأثیر گذاشت تا بر احساسات و فضا در عکاسی تأکید کند.

 


بارتوچا در طول حرفه خود از تکنیک‌های نوردهی چندگانه برای ایجاد تصاویری استفاده کرده است که فراتر از مستندسازی صرف هستند. این تکنیک به او امکان می‌دهد تا چندین عکس را در یک فریم ترکیب کند، که به او کنترل بیشتری بر ظاهر تصویر می‌دهد.


بارتوچا در مورد استفاده از نوردهی چندگانه می‌گوید: «من همیشه بخش بسیار مهمی از عمیق‌تر کردن اطلاعاتی بود که در مقابلم دارم و از آن به عنوان راهی برای مقابله با محدودیت‌های فنی دوربین یا سپس ادامه خلاقانه و دیدن یا گرفتن چیزی بود که در داخل می‌بینم.»

 


بارتوچا در مورد الهام خود از طبیعت می‌گوید: «من عاشق احساسی هستم که طبیعت به من می‌دهد. به نوعی به من این امکان را می دهد که از هر چیز دیگری که آزارم می دهد دور شوم.»


او در مورد اینکه چگونه عکاسان می‌توانند سبک شخصی خود را توسعه دهند، می‌گوید: «من کاملاً معتقدم که شما فقط باید واقعاً گوش دهید.»

 

 


بارتوچا با عکاسی‌های خود، احساسات و زیبایی طبیعت را به تصویر می‌کشد. او یکی از خلاق‌ترین عکاسان منظره امروزی است و آثارش الهام‌بخش عکاسان در سراسر جهان است.
 

منبع: petapixel

 

انتهای پیام/

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چگونه روابط حرفه‌ای معنادار ایجاد کنیم


  رئیس عزیز، شما جلسات زیادی برگزار می‌کنید - بهترین تیم‌ها جلسات کمتری دارند


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد