درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 27 اردیبهشت 1403 - 10:38   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روز روابط‌عمومی مبارک
  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن
  قدرت گوش دادن فعال
  روابط‌عمومی، اهمیت افکار عمومی درون و برون‌سازمانی
  روابط‌عمومی؛ از اطلاع‌رسانی تا اطلاع‌یابی
  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی
  این روابط را عمومی می‌کند
  ضرورت راه‌اندازی رشته ارتباطات در دانشگاه‌های سراسری و آزاد ارومیه
  بیانیه موسسه کارگزار روابط‌عمومی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  فرسودگی روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 54034صفحه نخست » آموزش روابط عمومییکشنبه، 26 فروردین 1403 - 05:33
راز رهبری مؤثر: الهام بخشیدن، توانمندسازی و ایجاد ارزش
رهبران موثر برخلاف روسا، بر افراد، پتانسیل ها و امکانات تمرکز می کنند. آنها با برقراری ارتباط شفاف و حمایتی، تقویت مثبت، توانمندسازی، مسئولیت پذیری، ایجاد ارزش، گوش دادن فعال، انصاف و برابری و پرورش رهبران آینده، الهام بخش، توانمندسازی و نیرو بخشیدن به تیم خود می شوند.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || رهبران موثر برخلاف روسا، بر افراد، پتانسیل ها و امکانات تمرکز می کنند. آنها با برقراری ارتباط شفاف و حمایتی، تقویت مثبت، توانمندسازی، مسئولیت پذیری، ایجاد ارزش، گوش دادن فعال، انصاف و برابری و پرورش رهبران آینده، الهام بخش، توانمندسازی و نیرو بخشیدن به تیم خود می شوند.


رهبری مؤثر بر ایجاد یک محیط کاری مثبت و سازنده تأکید دارد که در آن افراد احساس ارزشمندی، توانمندسازی و الهام بخشیده می‌شوند.

رهبران مؤثر بر ارتباطات شفاف، تقویت مثبت، توانمندسازی، مسئولیت‌پذیری، ایجاد ارزش، گوش دادن فعال، انصاف و برابری و پرورش رهبران آینده تمرکز می‌کنند.

اقدامات بعدی
اگر می خواهید یک رهبر مؤثرتر باشید، در نظر بگیرید که چگونه می توانید این هشت مرحله را در زندگی کاری خود اعمال کنید. در اینجا چند نکته برای شروع آورده شده است:
- مهارت‌های رهبری خود را ارزیابی کنید و نقاط قوت و ضعف خود را شناسایی کنید.
- در مورد رهبری مطالعه کنید و از رهبران تأثیرگذار دیگر بیاموزید.
- با اعضای تیم خود بازخورد صادقانه و سازنده به اشتراک بگذارید.
- برای توسعه خود و رهبری خود وقت بگذارید.

- ارتباط خود را بهبود بخشید. مطمئن شوید که به طور منظم با تیم خود صحبت می کنید و بازخورد می گیرید.
- تمرکز خود را بر تقویت مثبت قرار دهید. به کارمندان خود برای تلاش هایشان پاداش دهید و بازخورد سازنده ارائه دهید.
- قدرت توانمندسازی را درک کنید. به تیم خود اعتماد کنید و به آنها اجازه دهید تا وظایف خود را به روشی مستقل انجام دهند.
- مسئولیت پذیری خود را بر عهده بگیرید. چه خوب پیش برود یا بد، مسئولیت اعمال خود را بر عهده بگیرید.
- روی ایجاد ارزش تمرکز کنید. به رشد و پیشرفت تیم خود کمک کنید.
- فعالانه گوش دهید. به نظرات تیم خود احترام بگذارید و از آنها برای راهنمایی استفاده کنید.
- انصاف و برابری را در تیم خود حفظ کنید. اطمینان حاصل کنید که همه اعضای تیم از فرصت های برابر برای موفقیت برخوردار هستند.
- رهبران آینده را پرورش دهید. دانش و تجربیات خود را با دیگران به اشتراک بگذارید.


با تمرین، می توانید مهارت های رهبری خود را بهبود بخشید و به یک رهبر مؤثرتر تبدیل شوید.


نتیجه
رهبری یک مهارت است که می‌توان آن را یاد گرفت و توسعه داد. با تمرکز بر اصول رهبری مؤثر، می‌توانید به یک رهبر تأثیرگذار تبدیل شوید که می‌تواند تیم خود را به موفقیت برساند.

نویسنده: اسکات دمینگ 
تاریخ انتشار: 5 دسامبر 2023
منبع انگلیسی: entrepreneur
منبع فارسی: شارا
 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  فرسودگی روابط‌عمومی


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  قدرت گوش دادن فعال


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟


  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد