درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 18 خرداد 1403 - 18:31   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


ادامه ادامه مطلب یک

۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی

  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله

  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  متا هوش مصنوعی را به واتس‌اپ بیزینس می‌آورد تا به کسب‌وکارها در تعامل با مشتریان کمک کند
  داستان‌ها می‌توانند ما را نجات دهند
  از تخلفات تبلیغاتی هوش مصنوعی وحشت نکنید
  چرا بازگشت پنج روزه در دفتر بعید است
  جهش‌های ناگهانی "مدل‌های زبان بزرگ" یک سراب است
  گوگل: تمرکز بیش از حد بر روی لینک‌ها می‌تواند اتلاف وقت باشد
  پیمایش سونامی نقره‌ای: تطبیق استراتژی‌های بازاریابی و روابط‌عمومی برای تغییر نسل‌ها
  تنها کارمند روابط‌عمومی توییتر استعفا داد
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
  روابط‌عمومی‌های عزیز…
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 54079صفحه نخست » مقالات روابط عمومیچهارشنبه، 22 آذر 1402 - 16:10
روابط‌عمومی با درک مخاطبان، اعتماد آنها را جلب کرد
روابط‌عمومی نقش مهمی در ایجاد و حفظ روابط مثبت بین سازمان و مخاطبان آن دارد. پاسخگویی سریع و شفاف، یکی از مهم‌ترین اصول روابط‌عمومی است که می‌تواند به جلوگیری از بروز بحران‌های روابط‌عمومی کمک کند.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || در یک شرکت بزرگ تولیدکننده لوازم خانگی، مدیر روابط‌عمومی خانمی به نام مریم بود. مریم فردی باتجربه و کاربلد بود و در طول سال‌ها فعالیت خود در این شرکت، روابط خوبی با رسانه‌ها و افکار عمومی برقرار کرده بود.

یک روز، یکی از محصولات این شرکت دچار مشکل شد و تعدادی از مصرف‌کنندگان از آن شکایت کردند. مریم بلافاصله موضوع را پیگیری کرد و با تیم فنی شرکت موضوع را مورد بررسی قرار داد. پس از بررسی‌های اولیه، مشخص شد که مشکل از طراحی محصول است و باید اصلاح شود.

مریم با مشورت و موافقت مدیرعامل تصمیم گرفت که در اسرع وقت این موضوع را به اطلاع عموم برساند. او ابتدا با رسانه‌ها تماس گرفت و توضیحاتی در مورد مشکل ارائه کرد. سپس، بیانیه‌ای رسمی صادر کرد و در آن از مصرف‌کنندگان برای صبوری و همکاری آنها تشکر کرد.

مریم همچنین در شبکه‌های اجتماعی شرکت، پستی منتشر کرد و توضیحاتی در مورد مشکل ارائه کرد. او در این پست از مصرف‌کنندگان خواست که اگر محصول معیوب خریداری کرده‌اند، با شرکت تماس بگیرند تا محصول آنها تعویض شود.

پاسخگویی سریع و شفاف شرکت، باعث شد که اعتماد مصرف‌کنندگان به شرکت حفظ شود. شرکت نیز اقدامات لازم را برای اصلاح مشکل انجام داد و محصولات جدیدی را روانه بازار کرد.

در این داستان،
روابط‌عمومی با پاسخگویی سریع و شفاف خود، توانست از بروز یک بحران جلوگیری کند. او با درک صحیح از مخاطبان هدف شرکت، پیام‌ها را به‌طور موثرتری به آنها منتقل کرد و روابط مثبتی با آنها ایجاد کرد.

چند نکته مهم در خصوص پاسخگویی روابط‌عمومی

سرعت: پاسخگویی سریع و به‌موقع، یکی از مهم‌ترین اصول پاسخگویی روابط‌عمومی است. در صورت بروز هر گونه مشکل، روابط‌عمومی باید در اسرع وقت موضوع را به اطلاع عموم برساند.

شفافیت: پاسخگویی باید شفاف و صادقانه باشد. روابط‌عمومی باید تمام اطلاعات لازم را در اختیار مخاطبان قرار دهد تا آنها بتوانند تصمیم‌گیری درستی داشته باشند.

احترام: روابط‌عمومی باید با مخاطبان خود با احترام برخورد کند. حتی اگر مشکلی ایجاد شده است، روابط‌عمومی باید سعی کند با توضیحات و اقدامات خود، اعتماد مخاطبان را جلب کند.
روابط‌عمومی نقش مهمی در ایجاد و حفظ روابط مثبت بین سازمان و مخاطبان آن دارد. پاسخگویی سریع و شفاف، یکی از مهم‌ترین اصول روابط‌عمومی است که می‌تواند به جلوگیری از بروز بحران‌های روابط‌عمومی کمک کند.

 

انتهای پیام/

<div id="div_eRasanehTrustseal_24429"></div>
<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script>
<script>eRasaneh_Trustseal(24429, false);</script>


 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  استراتژی رشد: ایجاد و محافظت از ارزش


  ایجاد بینش مشتری


  تنها کارمند روابط‌عمومی توییتر استعفا داد


  تفسیر جلد کتاب هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل


  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


  آینده روابط‌عمومی در سال 2024: عبور از مرزها


  روابط‌عمومی‌های عزیز…


  پیمایش سونامی نقره‌ای: تطبیق استراتژی‌های بازاریابی و روابط‌عمومی برای تغییر نسل‌ها


  جهش‌های ناگهانی "مدل‌های زبان بزرگ" یک سراب است


  گوگل: تمرکز بیش از حد بر روی لینک‌ها می‌تواند اتلاف وقت باشد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد