درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 9 اردیبهشت 1403 - 01:54   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان
  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر
  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت
  مزایای استفاده از دیوار رسانه‌ای در یک رویداد روابط‌عمومی
  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید
  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی
  تبلیغات فریبنده: تقویت روابط‌عمومی دیجیتال و امنیت تبلیغات حیاتی است
  پایان وب؟ چه خبر است؟
  عصر جمینی
  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 54083صفحه نخست » مقالات روابط عمومیدوشنبه، 27 فروردین 1403 - 09:01
سه تصور غلط رایج در مورد روابط‌عمومی
در این مقاله، آماندا پروسیا، متخصص روابط‌عمومی با بیش از 30 سال تجربه، سه تصور غلط رایج در مورد روابط‌عمومی اصلاح می‌کند.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || در این مقاله، آماندا پروسیا، متخصص روابط‌عمومی با بیش از 30 سال تجربه، سه تصور غلط رایج در مورد روابط‌عمومی اصلاح می‌کند.


تصور غلط 1: هنگامی که تیم روابط‌عمومی خود را استخدام کردم، می‌توانم کنار بروم و به آنها اجازه دهم به اهدافم برسند، درست است؟
پاسخ منفی است. روابط‌عمومی یک فرآیند مشارکتی است که مستلزم همکاری نزدیک بین تیم روابط‌عمومی و رهبری شرکت است. تیم روابط‌عمومی نمی‌تواند بدون اطلاعات و مشارکت رهبری شرکت، به طور موثر کار کند.


تصور غلط 2: داستان من به راحتی قابل درک است، بنابراین من نیازی به روابط‌عمومی ندارم، درست است؟
پاسخ منفی است. حتی اگر داستان شما به راحتی قابل درک باشد، باز هم مهم است که آن را به شیوه‌ای موثر به مخاطبان خود منتقل کنید. روابط‌عمومی می‌تواند به شما کمک کند تا داستان خود را به‌گونه‌ای روایت کنید که توجه و علاقه مخاطبان خود را به خود جلب کند.


تصور غلط 3: ما چیزهای نوآورانه و پیشگامانه‌ای داریم که در کسب و کار خودمان اتفاق می‌افتد، و من مطمئن هستم که آماده‌ایم به دنیا بگوییم.
پاسخ منفی است. مهم است که قبل از شروع یک کمپین روابط‌عمومی، اطمینان حاصل کنید که رهبری شرکت شما از پیام شما حمایت می‌کند و آماده پاسخگویی به سوالات و چالش‌های احتمالی است.


در اینجا چند نکته برای کمک به شما در تعیین اینکه آیا شرکت شما برای روابط‌عمومی آماده است یا خیر آورده شده است:
- آیا شرکت شما دارای یک داستان واضح و پیام‌رسانی منسجم است؟
- آیا رهبری شرکت شما از پیام شما حمایت می‌کند و آماده پاسخگویی به سوالات و چالش‌های احتمالی است؟
- آیا شرکت شما منابع مالی و منابع انسانی لازم برای اجرای یک کمپین روابط‌عمومی موثر را دارد؟


اگر به این سوالات پاسخ مثبت دادید، ممکن است شرکت شما برای روابط‌عمومی آماده باشد. با این حال، مهم است که قبل از شروع هر گونه اقدامی، با یک متخصص روابط‌عمومی باتجربه مشورت کنید تا مطمئن شوید که کمپین شما برای موفقیت بهینه شده است.

 

منبع: builtin
 

انتهای پیام/

 

 


 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت


  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی


  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد