درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 18 خرداد 1403 - 21:27   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


ادامه ادامه مطلب یک

۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی

  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله

  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  متا هوش مصنوعی را به واتس‌اپ بیزینس می‌آورد تا به کسب‌وکارها در تعامل با مشتریان کمک کند
  داستان‌ها می‌توانند ما را نجات دهند
  از تخلفات تبلیغاتی هوش مصنوعی وحشت نکنید
  چرا بازگشت پنج روزه در دفتر بعید است
  جهش‌های ناگهانی "مدل‌های زبان بزرگ" یک سراب است
  گوگل: تمرکز بیش از حد بر روی لینک‌ها می‌تواند اتلاف وقت باشد
  پیمایش سونامی نقره‌ای: تطبیق استراتژی‌های بازاریابی و روابط‌عمومی برای تغییر نسل‌ها
  تنها کارمند روابط‌عمومی توییتر استعفا داد
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
  روابط‌عمومی‌های عزیز…
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 54125صفحه نخست » مقالات روابط عمومییکشنبه، 26 آذر 1402 - 07:35
آنچه شرکت‌های فناوری B2B برای ایجاد یک استراتژی روابط‌عمومی موفق نیاز دارند
یک استراتژی روابط‌عمومی قوی برای شرکت‌های فناوری B2B ضروری است. این استراتژی می‌تواند به شرکت‌ها کمک کند تا اعتبار خود را افزایش دهند و به آنها برتری نسبت به رقبای خود بدهند.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || شرکت‌های فناوری B2B برای ایجاد اعتبار و نشان دادن تخصص در صنعت خود، باید یک استراتژی روابط‌عمومی موفق داشته باشند. این استراتژی باید شامل عناصری مانند رهبری فکری، جوایز صنعت، رسانه‌های اجتماعی، روابط تحلیلگر، پشتیبانی رویداد و ساخت با نام تجاری باشد.

شرکت‌های فناوری B2B باید از قدرت روابط‌عمومی برای ایجاد اعتبار و نشان دادن تخصص در صنعت خود استفاده کنند. روابط‌عمومی می‌تواند به شرکت‌ها کمک کند تا:


- آگاهی از برند را افزایش دهند.
- سرنخ ایجاد کنند.
- فروش را افزایش دهند.
- سرمایه جذب کنند.
- فرصت‌های ادغام و اکتساب را ایجاد کنند.


یک استراتژی روابط‌عمومی موفق برای شرکت‌های فناوری B2B باید شامل عناصری زیر باشد:


رهبری فکری: شرکت‌ها باید از مدیران اجرایی یا کارشناسان موضوعی خود به عنوان منابع مصاحبه رسانه‌ای یا نویسندگان کمکی استفاده کنند تا اعتبار و نفوذ در بازار برند خود را ایجاد کنند.


جوایز صنعت: برنده شدن جوایز صنعت به شرکت‌ها کمک می‌کند تا تخصص و محصولات نوآورانه خود را در اختیار توده‌ها قرار دهند.


رسانه‌های اجتماعی: رسانه‌های اجتماعی یک پلتفرم ارزشمند برای شرکت‌های B2B است که می‌تواند برای ارتباط با مخاطبان هدف، تولید سرنخ و حتی جذب سرمایه استفاده شود.


روابط تحلیلگر: تحلیلگران در شرکت‌هایی مانند Gartner و Forrester تأثیرگذارانی هستند که بر رفتار خریدار B2B تأثیر می‌گذارند. شرکت‌ها باید با این تأثیرگذاران ارتباط برقرار کنند تا اعتبار خود را افزایش دهند و به فروش و جذب سرمایه کمک کنند.


پشتیبانی رویداد: شرکت‌ها باید برای حمایت از رویدادهای صنعتی یا کنفرانس‌های کاربران، یک تیم روابط‌عمومی داشته باشند تا تجربه‌ای روان را تضمین کند و آنها را در مقابل خبرنگاران و تحلیلگران مناسب قرار دهد.


ساخت با نام تجاری: شرکت‌ها باید همواره در تلاش باشند تا در معرض دید قرار گیرند، حتی زمانی که اخباری برای به اشتراک گذاشتن ندارند. آنها باید خبرنگاران را در فضای خود دنبال کنند و نظرات کارشناسی را در مورد موضوعاتی که آنها پوشش می‌دهند ارایه دهند.

یک استراتژی روابط‌عمومی قوی برای شرکت‌های فناوری B2B ضروری است. این استراتژی می‌تواند به شرکت‌ها کمک کند تا اعتبار خود را افزایش دهند و به آنها برتری نسبت به رقبای خود بدهند.
 

نویسنده: هدر کلی
تاریخ: 7 نوامبر 2023

منبع: فوربس

 

انتهای پیام/

 

 


 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  استراتژی رشد: ایجاد و محافظت از ارزش


  ایجاد بینش مشتری


  تنها کارمند روابط‌عمومی توییتر استعفا داد


  تفسیر جلد کتاب هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل


  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


  آینده روابط‌عمومی در سال 2024: عبور از مرزها


  روابط‌عمومی‌های عزیز…


  پیمایش سونامی نقره‌ای: تطبیق استراتژی‌های بازاریابی و روابط‌عمومی برای تغییر نسل‌ها


  جهش‌های ناگهانی "مدل‌های زبان بزرگ" یک سراب است


  گوگل: تمرکز بیش از حد بر روی لینک‌ها می‌تواند اتلاف وقت باشد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد