درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 1 خرداد 1403 - 06:05   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

نابینایان و هوش مصنوعی

  نابینایان و هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر

  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر


ادامه ادامه مطلب سه

چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی

  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  حرکت از برند شخصی به تجاری
  فرهنگ دیجیتال در روابط‌عمومی
  4 راه برای تصمیم‌گیری موثرتر
  روابط‌عمومی چگونه «هنر هشتم» لقب گرفت؟
  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟
  هرچه من را تأیید کند، درست است!
  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر
  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما
  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم
  اهمیت مشارکت روابط عمومی‌ها در تصمیمات سازمان تأمین‌اجتماعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 54160صفحه نخست » مقالات روابط عمومیسه شنبه، 28 آذر 1402 - 15:49
ارتباطات جهانی یک ذهنیت است، نه یک کارکرد
ذهنیت جهانی یک عامل کلیدی در موفقیت روابط‌عمومی بین‌المللی است. آژانس‌هایی که ذهنیت جهانی دارند، قادر به درک بهتر نیازهای مشتریان خود در بازارهای مختلف هستند. آنها همچنین قادر به ایجاد ارتباطات موثرتر با مخاطبان در سراسر جهان هستند.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || نویسنده این مقاله، که مدیر عامل یک آژانس روابط‌عمومی جهانی است، استدلال می کند که مهمترین عامل در موفقیت یا شکست یک کمپین روابط‌عمومی بین‌المللی، ذهنیت است.

او معتقد است که دو سوال اساسی برای تعیین وجود یک ذهنیت جهانی مناسب هستند:

آیا اعضای تیم به‌گونه‌ای همکاری می‌کنند که از محتوا و تفکر در سراسر جغرافیایی استفاده کنند؟

آیا اعضای تیم به آنچه در خارج از بازارهای محلی آنها اتفاق می‌افتد اهمیت می‌دهند؟

نویسنده استدلال می‌کند که ذهنیت جهانی یک مزیت رقابتی مهم برای آژانس‌های روابط‌عمومی است.

او معتقد است که آژانس‌هایی که ذهنیت جهانی دارند، در موقعیت بهتری برای ارائه خدمات ارزشمند به مشتریان خود در بازارهای جهانی هستند.

ذهنیت جهانی یک عامل کلیدی در موفقیت روابط‌عمومی بین‌المللی است. آژانس‌هایی که ذهنیت جهانی دارند، قادر به درک بهتر نیازهای مشتریان خود در بازارهای مختلف هستند. آنها همچنین قادر به ایجاد ارتباطات موثرتر با مخاطبان در سراسر جهان هستند.

در ادامه چند نکته برای ایجاد ذهنیت جهانی در یک آژانس روابط‌عمومی آورده شده است:

فرهنگ همکاری را ترویج کنید. اطمینان حاصل کنید که اعضای تیم شما از کار با یکدیگر برای ارائه خدمات به مشتریان در سراسر جهان استقبال می‌کنند.

آموزش بین‌فرهنگی را ارائه دهید. به اعضای تیم حساب کاربری خود کمک کنید تا در مورد فرهنگ‌ها و ارزش‌های مختلف بیاموزند.

سفر و تبادل بین‌المللی را تشویق کنید. به اعضای تیم خود فرصت دهید تا بازارهای مختلف را از نزدیک تجربه کنند.

با ایجاد یک ذهنیت جهانی در آژانس خود، می‌توانید به مشتریان خود کمک کنید تا در بازارهای جهانی به موفقیت برسند.

 

منبع: ishmaelscorner
 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟


  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی


  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم


  خطا بقا در روابط‌عمومی


  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر


  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟


  استراتژی موفقیت: قدرت پیروزی‌های شخصی


  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما


  چرا شرکت‌ها باید گزارش سالانه فرسودگی شغلی را شروع کنند؟


  هرچه من را تأیید کند، درست است!


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد