درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 27 اردیبهشت 1403 - 11:18   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روز روابط‌عمومی مبارک
  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن
  قدرت گوش دادن فعال
  روابط‌عمومی، اهمیت افکار عمومی درون و برون‌سازمانی
  روابط‌عمومی؛ از اطلاع‌رسانی تا اطلاع‌یابی
  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی
  این روابط را عمومی می‌کند
  ضرورت راه‌اندازی رشته ارتباطات در دانشگاه‌های سراسری و آزاد ارومیه
  بیانیه موسسه کارگزار روابط‌عمومی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  فرسودگی روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 54318صفحه نخست » تازه های نشر روابط عمومیچهارشنبه، 20 دی 1402 - 12:57
انحصار آمازون در انتشارات
چگونه یک غول آنلاین بازار کتاب را ربود
سان واهیسن و تارا پینکاک - این مقاله به بررسی تسلط آمازون بر بازار کتاب می‌پردازد. نویسندگان استدلال می‌کنند که آمازون از موقعیت خود به عنوان بزرگترین کتابفروشی آنلاین برای اعمال نفوذ بر صنعت انتشارات و سرکوب رقابت استفاده می‌کند.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || این مقاله به بررسی تسلط آمازون بر بازار کتاب می‌پردازد. نویسندگان استدلال می‌کنند که آمازون از موقعیت خود به عنوان بزرگترین کتابفروشی آنلاین برای اعمال نفوذ بر صنعت انتشارات و سرکوب رقابت استفاده می‌کند.

آنها اقداماتی مانند بهره‌برداری از حفره‌های مالیاتی، فروش کتاب‌ها با ضرر، و فشار بر ناشران برای ارائه تخفیف‌های زیاد را به عنوان مثال‌هایی از این رفتار ذکر می‌کنند.

نویسندگان نتیجه می‌گیرند که این اقدامات به ضرر ناشران، نویسندگان و خوانندگان است. آنها استدلال می‌کنند که آمازون با سرکوب رقابت، تنوع و خلاقیت را در صنعت نشر محدود می‌کند.

آنها همچنین استدلال می‌کنند که آمازون با بهره‌برداری از ناشران، قدرت خود را در بازار تقویت می‌کند و به انحصار خود ادامه می‌دهد.

نویسندگان پیشنهاد می‌کنند که دولت‌های فدرال و ایالتی باید اقدامات ضد انحصار بیشتری علیه آمازون انجام دهند. آنها استدلال می‌کنند که این اقدامات می‌تواند به حمایت از رقابت در بازار کتاب و ترویج تنوع و خلاقیت کمک کند.

این مقاله به بحث مهمی در مورد نقش شرکت‌های فناوری بزرگ در اقتصاد می‌پردازد. این مقاله استدلال می‌کند که قدرت بازار قابل توجهی که این شرکت‌ها به دست آورده‌اند، می‌تواند به ضرر مصرف‌کنندگان و کسب‌وکارهای کوچک‌تر باشد.

این مقاله همچنین نشان می‌دهد که دولت‌ها ممکن است نیاز به اقداماتی برای ترویج رقابت در بازارهای تحت سلطه شرکت‌های فناوری بزرگ داشته باشند.

 

منبع: thenation
 

انتهای پیام/

 

 


 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  فرسودگی روابط‌عمومی


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  قدرت گوش دادن فعال


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین


  ما دقیقاً چه‌کاره‌ایم؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد