درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 27 اردیبهشت 1403 - 08:38   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن
  قدرت گوش دادن فعال
  روابط‌عمومی، اهمیت افکار عمومی درون و برون‌سازمانی
  روابط‌عمومی؛ از اطلاع‌رسانی تا اطلاع‌یابی
  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی
  این روابط را عمومی می‌کند
  ضرورت راه‌اندازی رشته ارتباطات در دانشگاه‌های سراسری و آزاد ارومیه
  بیانیه موسسه کارگزار روابط‌عمومی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  فرسودگی روابط‌عمومی
  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 54401صفحه نخست » تازه های نشر روابط عمومییکشنبه، 1 بهمن 1402 - 16:33
کتاب جدیدی برای طراحی و برنامه‌ریزی ارتباطات بحران منتشر می‌شود
این کتاب با بهره‌گیری از مطالعات موردی خلاقانه که به بررسی اثرات طرح‌های ارتباطات بحران می‌پردازند، دانش پایه‌ای درباره طرح‌های ارتباطات بحران، راهبردهای نظریه محور، سنخ‌شناسی بحران و منابع طراحی ارتباطات بحران را در اختیار خوانندگان قرار می‌دهد. هر فصل ضمن تمرکز بر مفاهیم طراحی راهبردی انتقادی، خلاصه‌ای از نکات کلیدی، سوالاتی برای بحث‌های بیشتر و منابع تکمیلی برای هر مفهوم بدست می‌دهد.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || کتاب جدیدی با عنوان "طراحی ارتباطات بحران و راهبردهایی برای رهبران سازمان‌های غیرانتفاعی" توسط بریتنی "بری" هوپت و لورن آزودو ترجمه دکتر سیروان عبدی و مقدمه دکتر هادی خانیکی به‌زودی توسط انتشارات کارگزار روابط‌عمومی منتشر می‌شود. این کتاب به بررسی موقعیت منحصر به فردی می‌پردازد که سازمان‌های غیرانتفاعی در ارائه خدمات عمومی و مدیریت موقیعت‌های اضطراری و بحرانی دارا هستند.


به گزارش شارا به نقل از روابط‌عمومی انتشارات کارگزار روابط‌عمومی، کتاب "طراحی ارتباطات بحران و راهبردهایی برای رهبران سازمان‌های غیرانتفاعی" به بررسی تکامل فرآیند طراحی ارتباطات بحران، موقعیت منحصر به فرد سازمان‌های غیرانتفاعی (و بحران‌هایی که با آن روبرو هستند) و همچنین ارائه چارچوب‌های نظری و مفهومی می‌پردازد که در طراحی موثرتر ارتباطات بحران در سازمان‌های غیرانتفاعی در مواجهه با بحران‌های مختلف به‌کار گرفته می‌شوند.

این کتاب با بهره‌گیری از مطالعات موردی خلاقانه که به بررسی اثرات طرح‌های ارتباطات بحران می‌پردازند، دانش پایه‌ای درباره طرح‌های ارتباطات بحران، راهبردهای نظریه محور، سنخ‌شناسی بحران و منابع طراحی ارتباطات بحران را در اختیار خوانندگان قرار می‌دهد. هر فصل ضمن تمرکز بر مفاهیم طراحی راهبردی انتقادی، خلاصه‌ای از نکات کلیدی، سوالاتی برای بحث‌های بیشتر و منابع تکمیلی برای هر مفهوم بدست می‌دهد.

کتاب "طراحی ارتباطات بحران و راهبردهایی برای رهبران سازمان‌های غیرانتفاعی" به سازمان‌های غیرانتفاعی کمک خواهد کرد که بتوانند برای بحران‌هایی که به مدیریت وضعیت‌های اضطراری‌ و خاص سازمان مرتبط است، طرحی راهبردی داشته باشند، طرح‌های ارتباطات بحران بهتری طراحی کنند، از حمایت‌های داخلی و خارجی بهره‌مند شوند و با طراحی راهبردهای ارزیابی، ارتباط بین این طرح‌ها با تلاش‌های آتی را حفظ کنند.

کتاب "طراحی ارتباطات بحران و راهبردهایی برای رهبران سازمان‌های غیرانتفاعی" منبع بسیار مهمی برای سازمان‌های غیرانتفاعی و دانشجویان سطح بالا و همچنین همه مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی به شمار می‌آید. این کتاب با ارائه رویکردی نو و بینش‌مند به طراحی ارتباطات بحران، به سازمان‌های غیرانتفاعی کمک می‌کند که وظایف اجتماعی متنوع خود مانند تهیه مسکن، توزیع غذا، کمک‌های مالی، بسیج داوطلبانه، یافتن اعضای خانواده و غیره را بهتر انجام دهند.

برخی از ویژگی‌های برجسته کتاب "طراحی ارتباطات بحران و راهبردهایی برای رهبران سازمان‌های غیرانتفاعی" عبارتند از:

- تمرکز بر موقعیت منحصر به فرد سازمان‌های غیرانتفاعی در مدیریت بحران؛
ارائه چارچوب‌های نظری و مفهومی برای طراحی موثرتر ارتباطات بحران در سازمان‌ها و شرکت‌ها؛
بهره‌گیری از مطالعات موردی خلاقانه برای بررسی اثرات طرح‌های ارتباطات بحران؛
ارائه دانش پایه‌ای درباره طرح‌های ارتباطات بحران، راهبردهای نظریه محور، سنخ‌شناسی بحران و منابع طراحی ارتباطات بحران.


برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید کتاب "طراحی ارتباطات بحران و راهبردهایی برای رهبران سازمان‌های غیرانتفاعی" به وب‌سایت انتشارات کارگزار روابط‌عمومی (66570194(021)- 66943670 (021)) مراجعه کنید.

 

انتهای پیام/

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  فرسودگی روابط‌عمومی


  قدرت گوش دادن فعال


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟


  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد