درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 1 خرداد 1403 - 05:23   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

نابینایان و هوش مصنوعی

  نابینایان و هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر

  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر


ادامه ادامه مطلب سه

چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی

  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  حرکت از برند شخصی به تجاری
  فرهنگ دیجیتال در روابط‌عمومی
  4 راه برای تصمیم‌گیری موثرتر
  روابط‌عمومی چگونه «هنر هشتم» لقب گرفت؟
  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟
  هرچه من را تأیید کند، درست است!
  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر
  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما
  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم
  اهمیت مشارکت روابط عمومی‌ها در تصمیمات سازمان تأمین‌اجتماعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 54438صفحه نخست » مقالات روابط عمومیپنجشنبه، 5 بهمن 1402 - 12:08
پیش بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
این تنها چند مورد از روندهای روابط‌عمومی است که انتظار می رود در سال 2024 اهمیت داشته باشند. ارتباط دهندگان باید از این روندها آگاه باشند و استراتژی های خود را برای مقابله با آنها تنظیم کنند.
  

 شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || در اینجا هفت روند روابط‌عمومی آورده شده است که انتظار می رود در سال 2024 اهمیت داشته باشند:


هوش مصنوعی و ارتباطات
هوش مصنوعی (AI) به سرعت در حال تغییر نحوه انجام بسیاری از کارها در سراسر جهان است، از جمله ارتباطات. هوش مصنوعی در حال حاضر برای طیف وسیعی از وظایف ارتباطات مورد استفاده قرار می گیرد، از تولید محتوا گرفته تا پاسخگویی به سوالات مشتریان. در سال 2024، انتظار می رود استفاده از هوش مصنوعی در ارتباطات حتی بیشتر شود.


انتخابات جهانی
در سال 2024، یک میلیارد نفر در 64 کشور قرار است به پای صندوق های رای بروند. این بزرگترین سال انتخابات جهانی در تاریخ خواهد بود. این انتخابات برای شرکت ها و سازمان ها اهمیت زیادی دارد، زیرا می تواند بر بازارها، سیاست ها و مقررات تأثیر بگذارد.


بحران آب و هوا
بحران آب و هوا یکی از بزرگترین چالش های زمان ما است. شرکت ها و سازمان ها تحت فشار بیشتری برای اقدام در مورد تغییرات آب و هوایی قرار دارند. در سال 2024، انتظار می رود ارتباطات در مورد بحران آب و هوا نقش پررنگ تری داشته باشد.


اطلاعات نادرست
اطلاعات نادرست یک مشکل جدی برای جامعه است. در سال 2024، انتظار می رود ارتباط دهندگان برای مقابله با اطلاعات نادرست تلاش بیشتری کنند.


احیای کار سازمان یافته
در سال های اخیر، شاهد احیای کار سازمان یافته بوده ایم. این می تواند بر شرکت ها و سازمان ها تأثیر بگذارد، زیرا می تواند منجر به افزایش هزینه ها و کاهش بهره وری شود. در سال 2024، انتظار می رود ارتباط دهندگان برای رسیدگی به چالش های ناشی از احیای کار سازمان یافته تلاش بیشتری کنند.


مدیریت موثر مردم
پس از همه گیری COVID-19، شرکت ها و سازمان ها با چالش های جدیدی در مدیریت مردم خود مواجه هستند. در سال 2024، انتظار می رود ارتباط دهندگان برای کمک به شرکت ها و سازمان ها برای مدیریت موثر مردم خود تلاش بیشتری کنند.


درک ژئوپلیتیک
ژئوپلیتیک بر بسیاری از جنبه های زندگی ما تأثیر می گذارد، از جمله تجارت، سیاست و روابط بین الملل. در سال 2024، انتظار می رود ارتباط دهندگان برای درک بهتر ژئوپلیتیک و تأثیر آن بر کسب و کار خود تلاش بیشتری کنند.


این تنها چند مورد از روندهای روابط‌عمومی است که انتظار می رود در سال 2024 اهمیت داشته باشند. ارتباط دهندگان باید از این روندها آگاه باشند و استراتژی های خود را برای مقابله با آنها تنظیم کنند.
 

منبع انگلیسی: provokemedia

منبع فارسی: شارا

 

انتهای پیام/

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟


  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی


  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم


  خطا بقا در روابط‌عمومی


  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر


  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟


  استراتژی موفقیت: قدرت پیروزی‌های شخصی


  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما


  چرا شرکت‌ها باید گزارش سالانه فرسودگی شغلی را شروع کنند؟


  هرچه من را تأیید کند، درست است!


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد