درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 27 اردیبهشت 1403 - 07:40   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن
  قدرت گوش دادن فعال
  روابط‌عمومی، اهمیت افکار عمومی درون و برون‌سازمانی
  روابط‌عمومی؛ از اطلاع‌رسانی تا اطلاع‌یابی
  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی
  این روابط را عمومی می‌کند
  ضرورت راه‌اندازی رشته ارتباطات در دانشگاه‌های سراسری و آزاد ارومیه
  بیانیه موسسه کارگزار روابط‌عمومی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  فرسودگی روابط‌عمومی
  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 54475صفحه نخست » تازه های نشر روابط عمومیجمعه، 13 بهمن 1402 - 07:23
کتاب "هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل" ‌به‌زودی متشر می‌شود
کتاب "هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل" یک منبع ارزشمند برای متخصصان روابط‌عمومی است که می‌خواهند از هوش مصنوعی برای بهبود عملکرد خود استفاده کنند. این کتاب به‌صورت کاربردی و عملی به بررسی تأثیر هوش مصنوعی بر روابط‌عمومی می‌پردازد و به خوانندگان خود کمک می‌کند تا نحوه استفاده از هوش مصنوعی برای بهبود بهره‌وری، کارایی و اثربخشی روابط‌عمومی خود را بیاموزند.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || کتاب "هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل" تالیف مهدی باقریان و ولید آلبوناصر به‌زودی توسط انتشارات کارگزار روابط‌عمومی منتشر می‌شود.

 

به گزارش شارا به نقل از انتشارات کارگزار روابط‌عمومی، این کتاب یک منبع ارزشمند برای متخصصان روابط‌عمومی است که می‌خواهند از هوش مصنوعی برای بهبود عملکرد خود استفاده کنند. این کتاب به‌صورت کاربردی و عملی به بررسی تأثیر هوش مصنوعی بر روابط‌عمومی می‌پردازد و به خوانندگان خود کمک می‌کند تا نحوه استفاده از هوش مصنوعی برای بهبود بهره‌وری، کارایی و اثربخشی روابط‌عمومی خود را بیاموزند.


کتاب با ارایه یک مقدمه بر هوش مصنوعی و نحوه کار آن شروع می‌شود. سپس به بررسی نحوه استفاده از هوش مصنوعی در روابط‌عمومی می‌پردازد. کتاب به خوانندگان نشان می‌دهد که چگونه هوش مصنوعی می‌تواند برای تولید محتوای باکیفیت بالاتر، مدیریت رسانه‌های مؤثرتر، تجزیه‌وتحلیل داده‌ها برای درک بهتر مخاطبان و ایجاد استراتژی‌های روابط‌عمومی کارآمدتر استفاده شود.


کتاب با ارایه نمونه‌هایی از نحوه استفاده از هوش مصنوعی در روابط‌عمومی توسط سازمان‌ها و شرکت‌های مختلف، به خوانندگان کمک می‌کند تا نحوه استفاده از هوش مصنوعی در دنیای واقعی را درک کنند. کتاب همچنین به خوانندگان نکات و توصیه‌هایی برای استفاده از هوش مصنوعی در روابط‌عمومی ارایه می‌دهد.


کتاب شش فصل دارد و هر فصل به یک جنبه مهم از استفاده از هوش مصنوعی در روابط‌عمومی می‌پرازد.


در فصل اول، نویسندگان به مفاهیم کلی هوش مصنوعی پرداختند و نشان دادند که چگونه این فناوری می‌تواند در زمینه روابط‌عمومی تأثیرگذار باشد.


در فصل دوم، نویسندگان، مزایای استفاده از هوش مصنوعی در روابط‌عمومی را مورد بررسی قرار دادند و چگونگی افزایش کیفیت ارتباطات را توضیح دادند.


فصل سوم، به کاربردهای عملی هوش مصنوعی در بهبود فرایندها و ابزارهای مورداستفاده در صنعت روابط‌عمومی پرداختند و نشان دادند که چگونه این فناوری می‌تواند فرایندهای کاری را بهبود بخشد.


در فصل چهارم، ابزارهای هوش مصنوعی در روابط‌عمومی مورد بررسی قرار گرفت و نحوه استفاده از این ابزارها برای بهبود ارتباطات و روابط‌عمومی توضیح داده شد.


در فصل پنجم، نویسندگان، مهارت‌های پرامپت‌نویسی و نحوه استفاده از هوش مصنوعی برای ایجاد محتوای جذاب و مؤثر در روابط‌عمومی را بیان کردند.


و در نهایت، در فصل ششم، ایده‌ها و پیشنهادهایی برای استفاده بهینه از هوش مصنوعی در روابط‌عمومی مورد بررسی قرار گرفت.


در کل، این کتاب یک منبع ارزشمند برای متخصصان روابط‌عمومی است که می‌خواهند از هوش مصنوعی برای بهبود عملکرد خود استفاده کنند. من آن را به‌شدت به هر کسی که علاقه‌مند به یادگیری بیشتر در مورد این موضوع است توصیه می‌کنم.


اگر شما یک متخصص روابط‌عمومی هستید که به دنبال راه‌هایی برای بهبود عملکرد خود هستید، استفاده از هوش مصنوعی یک گزینه ارزشمند است. کتاب "هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل" یک منبع عالی برای یادگیری نحوه استفاده از هوش مصنوعی در روابط‌عمومی است.
 

گفتنی است کتاب "هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل" در آیین افتتاحیه بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران رونمایی و توزیع می‌شود.

 

گفتنی است بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران، فرصتی عالی برای یادگیری نحوه استفاده از فناوری هوش مصنوعی مولد برای بهبود روابط‌عمومی خواهد بود. در این کنفرانس، شما با متخصصان روابط‌عمومی و هوش مصنوعی ملاقات خواهید کرد و می‌توانید در مورد آخرین روندها، اطلاعات زیادی کسب کنید.

کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران ۱۴۰۲، ۸ و ۹ اسفند سال جاری در تهران برگزار می‌شود. این کنفرانس به بررسی آخرین روندها، تکنیک‌ها و کاربردهای هوش مصنوعی مولد در روابط‌عمومی خواهد پرداخت.


برای شرکت در کنفرانس می‌توانید از طریق راه‌های زیر اقدام کنید:

شماره تلفن:
تلفن‌: ۶۶۵۷۰۱۹۴(۰۲۱)
تلفن‌: ۶۶۹۴۳۶۷۰ (۰۲۱)

پایگاه اطلاع‌رسانی:
وب‌سایت کنفرانس روابط‌عمومی

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران
کارگاه آموزشی و کاربردی «کاربردهای هوش مصنوعی در روابط‌عمومی»
سومین جشنواره مردم‌داری ایران

 

 

 

 

انتهای پیام/

 

 


 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  فرسودگی روابط‌عمومی


  قدرت گوش دادن فعال


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟


  عذرخواهی و گلایه‌های عضو باسابقه شورای روابط‌عمومی استان مازندران


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد