درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 27 اردیبهشت 1403 - 04:28   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کتاب تحول دیجیتال در صنعت روابط‌عمومی رونمایی شد
  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین
  چشم‌انداز روابط‌عمومی در ایران: امید یا چالش؟
  پایگاه و جایگاه روابط‌عمومی در ایران
  ۲۷ اردیبهشت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم
  بیانیه انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن
  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم
  هفت اشتباه زبان بدن
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 54485صفحه نخست » تازه های نشر روابط عمومیشنبه، 14 بهمن 1402 - 08:29
کتاب «هوش مصنوعی مولد؛ آینده روابط‌ عمومی ایران» رونمایی می‌شود
کتاب «هوش مصنوعی مولد؛ آینده روابط‌عمومی ایران» با مدیریت مهدی باقریان و ابراهیم مولائی، در آیین افتتاحیه بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران، رونمایی می‌شود.
  


شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || کتاب «هوش مصنوعی مولد؛ آینده روابط‌عمومی ایران» با مدیریت مهدی باقریان و ابراهیم مولائی، در آیین افتتاحیه بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران، رونمایی می‌شود.

ابراهیم مولائی، دبیر اجرایی بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران، درباره این کتاب گفت: کتاب «هوش مصنوعی مولد؛ آینده روابط‌عمومی ایران» در دو بخش تدوین شده است.

وی ادامه داد: بخش اول به بررسی مفهوم هوش مصنوعی مولد و کاربردهای آن در
روابط‌عمومی، و چالش‌ها و فرصت‌های استفاده از هوش مصنوعی مولد در روابط‌عمومی می‌پردازد. بخش دوم نیز به یافته‌های نظرسنجی «بررسی وضعیت هوش مصنوعی در روابط‌عمومی ایران» اختصاص دارد.

دبیر اجرایی بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران افزود: هوش مصنوعی مولد یکی از فناوری‌های نوظهوری است که در سال‌های اخیر تأثیر قابل‌توجهی بر روابط‌عمومی داشته است. این فناوری می‌تواند به بهبود کارایی و اثربخشی روابط‌عمومی کمک کند و به روابط‌ عمومی‌ها کمک کند تا با چالش‌های جدیدی که در عصر دیجیتال با آن‌ها مواجه هستند، مقابله کنند.

وی خاطرنشان کرد: کتاب «هوش مصنوعی مولد؛ آینده روابط‌عمومی ایران» به‌صورت جامع و کاربردی به بررسی این فناوری می‌پردازد. این کتاب منبعی ارزشمند برای متخصصان روابط‌عمومی و دانشجویان این رشته است.

شایان‌ ذکر است که کتاب «هوش مصنوعی مولد؛ آینده روابط‌عمومی ایران» به همراه دیدگاه پرفسور علی‌اکبر جلالی، پدر علم فناوری اطلاعات ایران، منتشر می‌شود.

با حضور در بیستمین کنفرانس بین المللی روابط‌عمومی ایران، به آینده روابط‌عمومی گامی بلند بردارید.

 

بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران، فرصتی عالی برای یادگیری نحوه استفاده از فناوری هوش مصنوعی مولد برای بهبود روابط‌عمومی خواهد بود. در این کنفرانس، شما با متخصصان روابط‌عمومی و هوش مصنوعی ملاقات خواهید کرد و می‌توانید در مورد آخرین روندها، اطلاعات زیادی کسب کنید.

کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران ۱۴۰۲، ۸ و ۹ اسفند سال جاری در تهران برگزار می‌شود. این کنفرانس به بررسی آخرین روندها، تکنیک‌ها و کاربردهای هوش مصنوعی مولد در روابط‌عمومی خواهد پرداخت.


برای شرکت در کنفرانس می‌توانید از طریق راه‌های زیر اقدام کنید:

شماره تلفن:
تلفن‌: ۶۶۵۷۰۱۹۴(۰۲۱)
تلفن‌: ۶۶۹۴۳۶۷۰ (۰۲۱)

پایگاه اطلاع‌رسانی:
وب‌سایت کنفرانس روابط‌عمومی

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران
کارگاه آموزشی و عملی «کاربردهای هوش مصنوعی در روابط‌عمومی»
سومین جشنواره مردم‌داری ایران

 

#هوش_مصنوعی #روابط_عمومی #کنفرانس #آینده #ارتباطات #پیشگامان

 

انتهای پیام/

 

 


 

 

 







 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۷ اصل حمایتی در روابط


  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  کتاب تحول دیجیتال در صنعت روابط‌عمومی رونمایی شد


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  هفت اشتباه زبان بدن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد