درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 19 خرداد 1403 - 02:33   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


ادامه ادامه مطلب یک

۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی

  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله

  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  متا هوش مصنوعی را به واتس‌اپ بیزینس می‌آورد تا به کسب‌وکارها در تعامل با مشتریان کمک کند
  داستان‌ها می‌توانند ما را نجات دهند
  از تخلفات تبلیغاتی هوش مصنوعی وحشت نکنید
  چرا بازگشت پنج روزه در دفتر بعید است
  جهش‌های ناگهانی "مدل‌های زبان بزرگ" یک سراب است
  گوگل: تمرکز بیش از حد بر روی لینک‌ها می‌تواند اتلاف وقت باشد
  پیمایش سونامی نقره‌ای: تطبیق استراتژی‌های بازاریابی و روابط‌عمومی برای تغییر نسل‌ها
  تنها کارمند روابط‌عمومی توییتر استعفا داد
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
  روابط‌عمومی‌های عزیز…
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 54522صفحه نخست » مقالات روابط عمومیشنبه، 4 فروردین 1403 - 09:24
زنگ‌زدگی: خرابکار حرفه‌ای خاموش
در این مطلب، نویسنده Lissele Pratt مفهوم زنگ‌زدگی را بررسی می‌کند، که یک شکل ظریف از رکود شغلی است که با بی علاقگی و قطع ارتباط مشخص می‌شود. این برخلاف فرسودگی شغلی است که با استرس، خستگی و کار بیش از حد مشخص می‌شود.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || در این مطلب، نویسنده Lissele Pratt مفهوم زنگ‌زدگی را بررسی می‌کند، که یک شکل ظریف از رکود شغلی است که با بی علاقگی و قطع ارتباط مشخص می‌شود. این برخلاف فرسودگی شغلی است که با استرس، خستگی و کار بیش از حد مشخص می‌شود.


نویسنده استدلال می‌کند که زنگ‌زدگی می‌تواند بر هر کسی تأثیر بگذارد، اما زنان و کارآفرینان به ویژه در معرض خطر هستند. زنان اغلب با تبعیض و نابرابری در محل کار مواجه می‌شوند که می‌تواند منجر به احساس بی انگیزگی و ناامیدی شود. کارآفرینان نیز می‌توانند در معرض خطر زنگ‌زدگی باشند، زیرا اغلب برای مدت طولانی در مشاغلی کار می‌کنند که چالش برانگیز یا رضایت بخش نیستند.

 

علائم زنگ‌زدگی
احساس بی علاقگی دائمی به کارتان
کاهش اشتیاق برای چالش‌های جدید
تحریک‌پذیری مکرر با همکاران یا وظایف
احساس مداوم رکود و عدم تحقق حرفه‌ای


عوامل مؤثر در زنگ‌زدگی
وظایف تکراری و غیر چالش برانگیز
عدم فرصت برای رشد و پیشرفت
عدم احساس ارزشمندی یا هدفمندی
عدم تعادل بین کار و زندگی


نویسنده سه توصیه برای مدیریت زنگ‌زدگی ارائه می‌دهد:
واقعیت خود را بپذیرید. اولین قدم برای غلبه بر زنگ‌زدگی این است که بپذیرید که مشکلی وجود دارد.
کشف کنید چه چیزی شما را خوشحال می‌کند. وقت بگذارید تا فعالیت‌هایی را که از انجام آنها لذت می برید شناسایی کنید.
مسئولیت را بر عهده بگیرید. برای ایجاد تغییر، باید اقدام کنید. اهداف جدید تعیین کنید و پروژه‌هایی را جستجو کنید که شور و اشتیاق شما را دوباره برانگیزد.


نتیجه‌گیری
زنگ‌زدگی یک مشکل جدی است که می‌تواند بر سلامت و رفاه حرفه‌ای تأثیر بگذارد. با شناسایی و رسیدگی به عوامل ایجاد کننده زنگ‌زدگی، می‌توانید اشتیاق خود را برای کار بازیابی کنید و یک زندگی کاری رضایت بخش تر داشته باشید.
 

انتهای پیام/

 

 


 

 

  

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  استراتژی رشد: ایجاد و محافظت از ارزش


  ایجاد بینش مشتری


  تنها کارمند روابط‌عمومی توییتر استعفا داد


  تفسیر جلد کتاب هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل


  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


  آینده روابط‌عمومی در سال 2024: عبور از مرزها


  روابط‌عمومی‌های عزیز…


  پیمایش سونامی نقره‌ای: تطبیق استراتژی‌های بازاریابی و روابط‌عمومی برای تغییر نسل‌ها


  جهش‌های ناگهانی "مدل‌های زبان بزرگ" یک سراب است


  گوگل: تمرکز بیش از حد بر روی لینک‌ها می‌تواند اتلاف وقت باشد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد