درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 12 خرداد 1403 - 03:32   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 54599صفحه نخست » خبر یکدوشنبه، 30 بهمن 1402 - 14:17
نهادینه شدن فرایندهای استاندارد در سازمان منجر به بهبود عملکرد روابط‌عمومی می‌شود
بهزاد راجی مشاور ریاست و مدیرکل روابط‌عمومی این سازمان در نشست هم‌اندیشی و دوره آموزشی مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای که در مرکز توسعه آموزش، مطالعات و نوآوری برگزار شد، لازمه تحلیل صحیح از عملکرد روابط‌عمومی سازمان را شناخت دقیق سازمان ذکر کرد و افزود: اهمیت این امر در سازمانی همچون سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای که در قامت یک وزارتخانه با ساختار پیچیده، با گستره کاری بالا و تنوع فعالیت‌هادر حال خدمات‌رسانی است، بیش از پیش مشهود است.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || تدوین فرایندها و شاخص های استاندارد در سازمان و نهادینه شدن آنها بهبود و ارتقای کیفی فعالیت‌های روابط‌عمومی را به دنبال دارد.

به گزارش روابط‌عمومی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، بهزاد راجی مشاور ریاست و مدیرکل روابط‌عمومی این سازمان در نشست هم‌اندیشی و دوره آموزشی مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای که در مرکز توسعه آموزش، مطالعات و نوآوری برگزار شد، لازمه تحلیل صحیح از عملکرد روابط‌عمومی سازمان را شناخت دقیق سازمان ذکر کرد و افزود: اهمیت این امر در سازمانی همچون سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای که در قامت یک وزارتخانه با ساختار پیچیده، با گستره کاری بالا و تنوع فعالیت‌هادر حال خدمات‌رسانی است، بیش از پیش مشهود است.


راجی با اشاره به اهمیت نگاه و بینش رسانه‌ای در سازمان افزود: امروز خوشبختانه در سازمان این نگاه وجود دارد، اما با هم‌افزایی و تعامل بیش از پیش لازم است در تمام سطوح مدیریتی، ستادی و استانی این نگاه تقویت شود.


وی خاطرنشان کرد: انجام کارهای بزرگ و برداشتن گام‌های بلند در روابط‌عمومی هر سازمانی منوط به توجه بیش از پیش به مقوله تفکر، تعمق و ایده‌پردازی است.


مدیر کل روابط‌عمومی اظهار داشت: ایجاد تغییر و تحول پدیده‌ای زمان‌بر و پیچیده است و انتقال خدمات سازمان به مردم در گرو ارتباط مستمر و مؤثر با رسانه‌ها و انعکاس اخبار عملکردها، فعالیت‌ها و خدمات است.

راجی با تاکید بر اهمیت استانداردسازی و پرهیز از رفتارهای سلیقه‌ای، تحقق این مهم و انجام فعالیت‌ها بر اساس شاخص‌های کیفی را یکی از اهداف کاری در حوزه روابط‌عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای معرفی کرد.


وی ابراز امیدواری کرد ثمره برگزاری دوره‌های آموزشی در روابط‌عمومی، اعتلای سازمان در حوزه ارتباطات باشد و در نهایت منافع آن در جهت خدمت‌رسانی به مردم باشد.

 

انتهای پیام/

 

 


 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد