درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 28 اردیبهشت 1403 - 19:27   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد

  رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد


ادامه ادامه مطلب دو

سام آلتمن می‌گوید نمی‌تواند برای غذا خوردن بیرون برود

  سام آلتمن می‌گوید نمی‌تواند برای غذا خوردن بیرون برود


ادامه ادامه مطلب سه

تبلیغات سامسونگ اپل را به خاطر فاجعه بازاریابی له می‌کند

  تبلیغات سامسونگ اپل را به خاطر فاجعه بازاریابی له می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  سام آلتمن می‌گوید نمی‌تواند برای غذا خوردن بیرون برود
  تبلیغات سامسونگ اپل را به خاطر فاجعه بازاریابی له می‌کند
  پوستر دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی چه چیزی را نشان می‌دهد؟
  ملازاده سکاندار روابط عمومی بیمه دی شد
  ضرورت ارتقای جایگاه روابط عمومی در صنعت بیمه
  رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد
  هفت گام برای توسعه روابط‌عمومی
  روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی، فرصتی برای بهره‌مندی از هوش مصنوعی در روابط‌عمومی
  پنج عنوان شغلی جدید در حوزه روابط‌عمومی تعریف شد
  ارتباطات پایدار و نقش روابط‌عمومی‌
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 54689صفحه نخست » مقالات روابط عمومیچهارشنبه، 15 فروردین 1403 - 04:35
چگونه در دنیای آشفته امروزی به مشتریان خود در روابط‌عمومی کمک کنیم؟
دنیای امروز پر از تغییرات و عدم‌اطمینان است. در این میان، روابط‌عمومی می‌تواند نقش مهمی در کمک به کسب‌وکارها برای دستیابی به اهدافشان ایفا کند. اما چگونه می‌توان در این دنیای آشفته به مشتریان خود در روابط‌عمومی کمک کرد؟
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || دنیای امروز پر از تغییرات و عدم‌اطمینان است. در این میان، روابط‌عمومی می‌تواند نقش مهمی در کمک به کسب‌وکارها برای دستیابی به اهدافشان ایفا کند. اما چگونه می‌توان در این دنیای آشفته به مشتریان خود در روابط‌عمومی کمک کرد؟


تمرکز بر رسانه‌های مناسب:
در دنیای امروز، رسانه‌های مختلفی وجود دارند که می‌توان از آنها برای روابط‌عمومی استفاده کرد. اما همه این رسانه‌ها برای همه کسب‌وکارها مناسب نیستند.


ارائه ارزش در جاهای دیگر:
روابط رسانه‌ای فقط یک بخش از روابط‌عمومی است. برای اینکه به مشتریان خود در روابط‌عمومی کمک کنید، باید به آنها در ارائه ارزش در جاهای دیگر نیز کمک کنید.


تمرکز بر عمدی بودن:
هر طرح، استراتژی، زمین و نقطه تماس را با یک هدف ایجاد کنید.


نتیجه‌گیری:
با تمرکز بر این عناصر اصلی روابط‌عمومی، می‌توانید به مشتریان خود در دستیابی به اهداف و رسیدن به اهداف حرفه‌ای خود کمک کنید.


در دنیای امروز، رسانه‌های مختلفی وجود دارند که می‌توان از آنها برای روابط‌عمومی استفاده کرد. اما همه این رسانه‌ها برای همه کسب‌وکارها مناسب نیستند.


روابط رسانه‌ای فقط یک بخش از روابط‌عمومی است. برای اینکه به مشتریان خود در روابط‌عمومی کمک کنید، باید به آنها در ارائه ارزش در جاهای دیگر نیز کمک کنید.
هر طرح، استراتژی، زمین و نقطه تماس را با یک هدف ایجاد کنید.
 

نویسنده: دیوید بارکو، بنیانگذار و مدیرعامل Carve Communications

منبع انگلیسی: prweek - prnewsonline
منبع فارسی: شارا

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هفت گام برای توسعه روابط‌عمومی


  8 راه برای تقویت رابطه ایمنی عمومی - جامعه با روابط‌عمومی


  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن


  مرجعیت رسانه‌ای


  در نکوهش چاپلوسی و رفتارهای منافقانه


  فرسودگی روابط‌عمومی


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  قدرت گوش دادن فعال


  ارتباطات پایدار و نقش روابط‌عمومی‌


  روابط‌عمومی در ایران؛ مصائب و چشم‌انداز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد