درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 17 خرداد 1403 - 16:28   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


ادامه ادامه مطلب یک

۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی

  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله

  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  تنها کارمند روابط‌عمومی توییتر استعفا داد
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
  روابط‌عمومی‌های عزیز…
  آینده روابط‌عمومی در سال 2024: عبور از مرزها
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
  استراتژی رشد: ایجاد و محافظت از ارزش
  ایجاد بینش مشتری
  تفسیر جلد کتاب هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل
  چت‌جی‌پی‌تی جدید: 12 درخواست تغییر بازی که قبلا امتحان نکرده‌اید
  محاسبات کوانتومی: مرز بعدی فناوری یا خطری برای آینده؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 54722صفحه نخست » مقالات روابط عمومییکشنبه، 20 اسفند 1402 - 14:09
چالش‌ها و فرصت‌های زنان در صنعت روابط‌عمومی
نوشته نیکول شومان - به مناسبت روز جهانی زن، این یادداشت به بررسی وضعیت زنان در صنعت روابط‌عمومی می‌پردازد. زنان در این صنعت با تعصبات ناخودآگاه و کلیشه‌های جنسیتی روبرو هستند که مانع پیشرفت آنها می‌شود.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) ||به مناسبت روز جهانی زن، این یادداشت به بررسی وضعیت زنان در صنعت روابط‌عمومی می‌پردازد.

مهمترین مسائل
کلیشه‌های جنسیتی: زنان در این صنعت با تعصبات ناخودآگاه و کلیشه‌های جنسیتی روبرو هستند که مانع پیشرفت آنها می‌شود.

فقدان تنوع: صنعت روابط‌عمومی به طور سنتی تحت سلطه مردان سفید پوست بوده است و تنوع جنسیتی و نژادی در آن کم است.

سقف شیشه‌ای: زنان در رسیدن به سطوح بالای رهبری در این صنعت با چالش‌های زیادی روبرو هستند.

راهبردها
صحبت کردن: زنان باید از بیان نظرات و ایده‌های خود نترسند و در جلسات و گفتگوها شرکت کنند.

تعیین حد و مرز: زنان باید برای سلامت و رفاه خود وقت بگذارند و بین کار و زندگی شخصی تعادل برقرار کنند.

استفاده از کار از راه دور: کار از راه دور می‌تواند فرصت‌های برابر برای زنان ایجاد کند و به آنها کمک کند تا تعادل بین کار و زندگی را بهتر برقرار کنند.

نقش رسانه‌های اجتماعی
زنان باید از پلتفرم‌های دیجیتال و رسانه‌های اجتماعی برای پیشرفت در حرفه خود استفاده کنند.

- زنان باید در جوامع آنلاین روابط‌عمومی شرکت کنند و با دیگر زنان در این صنعت ارتباط برقرار کنند.

- هوش مصنوعی جایگزین روابط‌عمومی انسانی نخواهد شد، اما می‌تواند به عنوان ابزاری برای ارتقای کارایی و اثربخشی آن استفاده شود.

نتیجه
زنان در صنعت روابط‌عمومی با چالش‌های زیادی روبرو هستند، اما راهبردهایی برای غلبه بر این چالش‌ها وجود دارد. زنان باید از صحبت کردن، تعیین حد و مرز، استفاده از کار از راه دور و...

تاریخ: 8 مارس 2024
منبع انگلیسی: PRNEWS
منبع فارسی: شارا

 

انتهای پیام/

 

 


 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


  چگونه گیمیفیکیشن می‌تواند تعامل کارکنان را افزایش دهد؟


  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


  نقاب دروغ: ریشه‌یابی دروغگویی در جوامع


  نقش روابط‌عمومی در افزایش پایداری کشاورزی


  کم بازده‌ترین کشور جهان


  روایت‌های مستبدانه


  چگونه جنگ گوگل علیه مشاغل کوچک منجر به یک بحران روابط‌عمومی شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد