درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 27 اردیبهشت 1403 - 17:56   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟

  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  وزیر علوم خطاب به روابط‌عمومی دانشگاه‌ها؛ قبل از بحرانی شدن اعتراضات دانشجویی اطلاع‌رسانی کنید
  دو بال پرواز برای موفقیت کسب‌وکارها
  روابط‌عمومی در ایران؛ مصائب و چشم‌انداز
  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟
  گوگل از آینده هوش مصنوعی رونمایی کرد
  پیام مدیرکل روابط‌عمومی سازمان تات به مناسبت روز ارتباطات و روابط‌عمومی
  روز روابط‌عمومی مبارک
  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن
  قدرت گوش دادن فعال
  روابط‌عمومی، اهمیت افکار عمومی درون و برون‌سازمانی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 54756صفحه نخست » تازه های نشر روابط عمومیشنبه، 26 اسفند 1402 - 18:04
ارتباطات جهانی: دیدگاهی چندفرهنگی، ویرایش چهارم
چاپ چهارم کتاب «ارتباطات جهانی» جامع‌ترین، میان‌رشته‌ای‌ترین، چندفرهنگی‌ترین، معتبرترین و به‌روزترین کتاب منتشر شده در حوزه‌های رسانه، فرهنگ، روزنامه‌نگاری و ارتباطات است. بیست و چهار پژوهشگر برجسته و نام‌آشنا در حوزه رسانه، که از ده کشور مختلف هستند، در این کتاب به بررسی ارتباطات بین‌المللی، روابط عمومی و تبلیغات، پیامدهای جهانی شدن، قوانین و مقررات بین‌المللی، فرهنگ جهانی، پروپاگاندا، رسانه‌های فرامرزی، تحولات سیاسی رسانه، روندهای ارتباطات و فناوری اطلاعات و بسیاری موارد دیگر می‌پردازند.
  

 

 ارتباطات جهانی: دیدگاهی چندفرهنگی، ویرایش چهارم

ادیتور: یحیی ر. کمال‌پور

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || چاپ چهارم کتاب «ارتباطات جهانی» جامع‌ترین، میان‌رشته‌ای‌ترین، چندفرهنگی‌ترین، معتبرترین و به‌روزترین کتاب منتشر شده در حوزه‌های رسانه، فرهنگ، روزنامه‌نگاری و ارتباطات است. بیست و چهار پژوهشگر برجسته و نام‌آشنا در حوزه رسانه، که از ده کشور مختلف هستند، در این کتاب به بررسی ارتباطات بین‌المللی، روابط عمومی و تبلیغات، پیامدهای جهانی شدن، قوانین و مقررات بین‌المللی، فرهنگ جهانی، پروپاگاندا، رسانه‌های فرامرزی، تحولات سیاسی رسانه، روندهای ارتباطات و فناوری اطلاعات و بسیاری موارد دیگر می‌پردازند.

به گزارش شارا به نقل از rowman، چاپ چهارم شامل مطالب شش نویسنده جدید (لی بی. آرتز، دانیلا وی. دیمیترووا، برنا آکالی گور، پتروس یوسفیدیس، پری کلر و نیکلاس نیکولی) است که به موضوعاتی مانند سیاست فرهنگ جهانی، نظریه‌های جهانی، حقوق جهانی و پیامدهای اینترنت و سیاست می‌پردازند. سایر فصل‌ها نیز به‌روزرسانی شده‌اند تا نمونه‌های معاصر و رویدادهای مهمی که بر محیط ارتباطات جهانی ما تأثیر گذاشته‌اند، برجسته شوند. در مجموع، مطالب جدید و فصل‌های به‌روزرسانی‌شده، تغییرات سریع فناوری و ارتباطاتی را که در سطح ملی و جهانی در حال وقوع است، منعکس می‌کنند. این کتاب تلفیقی به دانشجویان کمک می‌کند تا ظهور جهانی شدن و تأثیرات آن را در مقیاس جهانی درک کنند.

 

انتهای پیام/

 

 


 


 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  فرسودگی روابط‌عمومی


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  قدرت گوش دادن فعال


  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین


  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد