درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 27 اردیبهشت 1403 - 04:43   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فرسودگی روابط‌عمومی
  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین
  چشم‌انداز روابط‌عمومی در ایران: امید یا چالش؟
  پایگاه و جایگاه روابط‌عمومی در ایران
  ۲۷ اردیبهشت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم
  بیانیه انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن
  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم
  هفت اشتباه زبان بدن
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 54770صفحه نخست » تازه های نشر روابط عمومیچهارشنبه، 1 فروردین 1403 - 14:09
کتاب «برنامه‌ریزی ارتباطات بحران و راهبردهایی برای رهبران سازمان‌های غیرانتفاعی» منتشر شد
کتاب برنامه‌ریزی ارتباطات بحران به بررسی موقعیت منحصر به فردی می‌پردازد که سازمان‌های غیرانتفاعی در ارائه خدمات عمومی و مدیریت موقیعت‌های اضطراری و بحرانی دارا هستند.
  

برنامه‌ریزی ارتباطات بحران و راهبردهایی برای رهبران سازمان‌های غیرانتفاعی


تدوین و تالیف: بریتنی «بری» هوپت و لورن آزودو
مترجم: دکتر سیروان عبدی
با مقدمه: دکتر هادی خانیکی

 

 

لینک خرید

 


کتاب برنامه‌ریزی ارتباطات بحران و راهبردهایی برای رهبران سازمان‌های غیرانتفاعی به بررسی موقعیت منحصر به فردی می‌پردازد که سازمان‌های غیرانتفاعی در ارائه خدمات عمومی و مدیریت موقیعت‌های اضطراری و بحرانی دارا هستند.


این کتاب به بررسی تکامل فرآیند طراحی ارتباطات بحران، موقعیت منحصر به فرد سازمان‌های غیرانتفاعی (و بحران‌هایی که با آن روبرو هستند) و همچنین ارائه چارچوب‌های نظری و مفهومی می‌پردازد که در طراحی موثرتر ارتباطات بحران در سازمان‌های غیرانتفاعی در مواجهه با بحران‌های مختلف بکار گرفته می‌شوند.

 

کتاب با بهره‌گیری از مطالعات موردی خلاقانه که به بررسی اثرات طرح‌های ارتباطات بحران می‌پردازند، دانش پایه‌ای درباره طرح‌های ارتباطات بحران، راهبردهای نظریه محور، سنخ‌شناسی بحران و منابع طراحی ارتباطات بحران را در اختیار خوانندگان قرار می‌دهد. هر فصل ضمن تمرکز بر مفاهیم طراحی راهبردی انتقادی، خلاصه‌ای از نکات کلیدی، سوالاتی برای بحث‌های بیشتر و منابع تکمیلی برای هر مفهوم بدست می‌دهد. این کتاب به سازمان‌های غیرانتفاعی کمک خواهد کرد که بتوانند برای بحران‌هایی که به مدیریت وضعیت‌های اضطراری و خاص سازمان مرتبط است، طرحی راهبردی داشته باشند، طرح‌های ارتباطات بحران بهتری طراحی کنند، از حمایت‌های داخلی و خارجی بهره‌مند شوند و با طراحی راهبردهای ارزیابی، ارتباط بین این طرح‌ها  با تلاش‌های آتی را حفظ کنند.


کتاب برنامه‌ریزی ارتباطات بحران و راهبردهایی برای رهبران سازمان‌های غیر انتفاعی، با ارائه رویکردی نو و بینش‌مند به طراحی ارتباطات بحران به سازمان‌های غیرانتفاعی کمک می‌کند که وظایف اجتماعی متنوع خود مانند تهیه مسکن، توزیع غذا، کمک‌های مالی، بسیج داوطلبانه، یافتن اعضای خانواده و غیره را بهتر انجام دهند. این کتاب منبع بسیار مهمی برای سازمان‌های غیرانتفاعی به شمار می‌آید.


بریتنی "بری" هوپت ، دکترا، استادیار دانشگاه مشترک المنافع ویرجینیا در بخش امنیت داخلی و آمادگی اضطراری در ایالات متحده است. علایق پژوهشی وی شامل توانش فرهنگی، مدیریت بحران و موقعیت‌های اضطراری، ارتباطات بحران و و تاب‌آوری اجتماعی است. هوپت در نشریات متعددی از جمله نشریات زیر مقاله چاپ کرده است:


Public Administration Review, Journal of Public Affairs Education, Journal Nonprofit Management and Leadership, Journal of Homeland Security and Emergency Management, Disaster Prevention and Management, Risk, Hazards, and Crisis in Public Policy, Journal of Emergency Management and Frontiers in Communication section “Disaster Communications.


کتاب شایسته تقدیر ایشان به همراه دکتر کلیر کانالی ناکس با عنوان توانش فرهنگی در مدیریت بحران و موقعیت‌های اضطراری: مفاهیم، نظریه‌ها و مطالعات موردی ، نقشه راهی در اختیار آموزش‌دهندگان برای تعامل بهتر با مشارکت‌کنندگان در جنبه‌های مختلف دانش، مهارت‌ها و توانایی‌های توانش فرهنگی قرار می‌دهد. این کتاب جایزه کتاب سال 2021 بخش دموکراسی و عدالت اجتماعی انجمن مدیریت دولتی آمریکا را دریافت کرد.


لورن آزودو ، دکترا، استادیار دانشگاه پنسیلوانیا، ایالت هریسبورگ، در دانشکده روابط‌عمومی در ایالات متحده است. پژوهش‌هایی که در زمینه ارزیابی برنامه‌ها و ظرفیت‌سازی برای سازمان‌های دولتی و غیرانتفاعی و مشاوره‌هایی که به آن‌ها می‌داد، به شکل‌گیری زمینه تحقیقاتی او در خصوص رهبری سازمان‌های غیرانتفاعی کمک کرده است. تحقیقات او بیشتر حول ظرفیت‌سازی غیرانتفاعی، رهبری و حکمرانی غیرانتفاعی و برابری اجتماعی متمرکز است. آزودو مقالات متعددی در مجلات رهبری و مدیریت غیرانتفاعی ، بررسی مدیریت دولتی ، انسجام عمومی و مجله آموزش مناسبات عمومی به چاپ رسانده است. او همچنین تحقیقات خود را در چندین کنفرانس ملی از جمله انجمن ارزیابی آمریکا (AEA)، انجمن آمریکایی برای مدیریت عمومی (ASPA)، شبکه مدارس سیاست عمومی، امور و مدیریت (NASPAA) و انجمن تحقیقات سازمان‌های غیرانتفاعی و اقدام داوطلبانه (ARNOVA) ارائه کرده است.

فهرست مطالب

مقدمه مترجم
مقدمه دکتر هادی خانیکی
مقدمه کتاب


فصل اول: سازمان‌های غیرانتفاعی و بحران‌ها
تاریخچه بخش غیرانتفاعی آمریکا
رشد بخش غیرانتفاعی
سازمان‌های غیرانتفاعی به عنوان محملی برای پاسخ‌های اجتماعی
بحران‌ها در سازمان‌های غیرانتفاعی
اهمیت برقراری ارتباط

فصل دوم: مدیریت بحران و ارتباطات بحران
تکامل مدیریت بحران و ارتباطات بحران
ارتباطات به عنوان فعالیتی بین‌المللی
مدیریت بحران و گنجاندن تلاش‌های برنامه‌ریزی
خلاصه نکات کلیدی
سوالاتی برای بحث بیشتر
منابع

فصل سوم: ارتباطات بحران: نظریه‌ها و راهبردها
مقدمه
نظریه‌های بحران و ارتباطات
نظریه ارتباطات بحران موقعیتی و راهبردها
چارچوب برنامه‌ریزی ارتباطات بحران
خلاصه نکات کلیدی
دوره پیش از بحران
دوره حین بحران
دوره پس از بحران
جدول 3-1 چارچوب برنامه‌ریزی ارتباطات بحران
سوالاتی برای بحث بیشتر
منابع

فصل چهارم: راهبردهای حکمرانی و رهبری در خلال بحران‌ها
حاکمیت غیرانتفاعی و رهبری اجرایی
نمونه‌هایی از راهبرد حکمرانی
رویکرد اقتضایی به حکمرانی
هیئت‌مدیره خوب چیست؟ یک عضو خوب هیئت‌مدیره چه ویژگی‌هایی دارد؟
قدرت هیئت مدیره
نمایندگی سازمان و رهبری بحران
مسئولیت‌های کلی هیئت مدیره
سازمان‌های غیرانتفاعی و مدیریت ریسک
خلاصه نکات کلیدی
سوالاتی برای بحث بیشتر
منابعی برای مطالعه بیشتر
منابع

فصل پنجم: آمادگی برای طراحی ارتباطات بحران
مقدمه
جایگاه و طرح ارتباطات بحران
آغاز فرآیند برنامه‌ریزی
دامنه مدل‌های برنامه‌ریزی
شناسایی ویژگی‌های سازمانی
توافق اولیه
خلاصه نکات کلیدی
سوالاتی برای بحث بیشتر
منابع

فصل ششم: طرح ارتباطات بحران و توسعه راهبرد
اجزای طرح ارتباطات بحران
هدف و کلیت طرح
تبیین نحوه استفاده از طرح
تیم بحران
سیاست مکتوب ارتباطات بحران
فهرستی از بحران‌های بالقوه یا پیش‌بینی‌شده
فهرست ذینفعان
محتوا و پیام‌های آماده
بحران‌های فنی سازمانی
بحران‌های فنی اجتماعی
بحران‌های اجتماعی سازمانی
بحران‌های اجتماعی
یک طرح ارتباطات بحران سهل‌الوصول
کانال‌های ارتباطی
درخت تصمیم‌گیری برای اقدامات و ملاحظات
تحلیل پس از بحران
توسعه راهبرد
منابع اضافی آنلاین برای برنامه‌ریزی ارتباطات فاجعه و بحران در سازمان‌های غیرانتفاعی
منابع

فصل هفتم: ارتباطات با ذینفعان داخلی و خارجی
بافت سازمانی
ارتباطات سازمانی
ارتباطات در حین بروز بحران‌ها
برقراری ارتباط با ذینفعان
شناسایی ذینفعان
درک پیام‌رسانی درست به گروه‌های مختلف و بحران‌های متفاوت
تعامل با ذینفعان
مدیریت انتظارات ذینفعان
پیگیری ارتباط با ذینفعان
خلاصه نکات کلیدی
سوالاتی برای بحث بیشتر
منابع

فصل هشتم: اجرای طرح ارتباطات بحران
مقدمه
فرایند اجرا
رهنمودهای اجرا
رهنمودهای کلی
رهنمودهای آموزشی و ارتباطی
توصیه‌های پرسنلی
فرایند اجرای مستقیم و مرحله‌ای
پیش از اجرای طرح تمرین کنید
خلاصه نکات کلیدی
سوالاتی برای بحث بیشتر
منابع

فصل نهم: راهبردهای ارزیابی و ارزش‌یابی
مقدمه
خلاصه ارزیابی در سازمان‌های غیرانتفاعی
بازارزشیابی و بازنگری طرح‌های راهبردی
ارزش‌یابی مجدد و ویرایش طرح ارتباطات بحران
نقش رهبری در کارکرد طرح‌ها 
خلاصه نکات کلیدی
سوالاتی برای بحث بیشتر
منابع

فصل دهم: نگاه به گذشته و حرکت به جلو


فصل یازدهم: مطالعات موردی
مقدمه
مطالعه موردی: دهکده جهانی و کووید-19 را به کودکان هدیه دهید
سوالاتی برای بحث بیشتر
مطالعه موردی: پروژه سرباز مجروح و نبود اعتبار
سوالاتی برای بحث بیشتر
مطالعه موردی: شرکت خدماتی مردم و نقض داده‌ها
سوالاتی برای بحث بیشتر
مطالعه موردی: انجمن سازمان‌های اجتماعی برای رسوایی اصلاحات مالیاتی فعلی
سوالاتی برای بحث بیشتر
منابع

ضمائم:

کاربرگ برنامه‌ریزی ارتباطات بحران
پیش از بحران
حین بحران
پس از بحران
فهرست اصطلاحات
نمایه
مطالعات موردی: انجمن سازمان‌های اجتماعی برای اصلاحات فعلی

 

لینک خرید

 

انتهای پیام/

 

 


 

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۷ اصل حمایتی در روابط


  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  فرسودگی روابط‌عمومی


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟


  عذرخواهی و گلایه‌های عضو باسابقه شورای روابط‌عمومی استان مازندران


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد