درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 27 اردیبهشت 1403 - 20:14   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟

  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  برگزاری بوت‌کمپ تحول در روابط‌عمومی صنایع با استفاده از هوش مصنوعی در تبریز
  وزیر علوم خطاب به روابط‌عمومی دانشگاه‌ها؛ قبل از بحرانی شدن اعتراضات دانشجویی اطلاع‌رسانی کنید
  دو بال پرواز برای موفقیت کسب‌وکارها
  روابط‌عمومی در ایران؛ مصائب و چشم‌انداز
  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟
  گوگل از آینده هوش مصنوعی رونمایی کرد
  پیام مدیرکل روابط‌عمومی سازمان تات به مناسبت روز ارتباطات و روابط‌عمومی
  روز روابط‌عمومی مبارک
  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن
  قدرت گوش دادن فعال
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 54911صفحه نخست » جهان روابط عمومیشنبه، 25 فروردین 1403 - 12:35
شرکت مادر ادلمن، آژانس ارتباطات جهانی «روث» را راه‌اندازی می‌کند
رئیس این شرکت جدید رانا کومار، مدیر باسابقه وبر شاندویک است. این آژانس به افتخار همسر و همکار مادام‌العمر دنیل جی. ادلمن، بنیانگذار شرکت ادلمن، نامگذاری شده است.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || شرکت هلدینگ DJE، «روث» را به عنوان یک آژانس ارتباطات جهانی مستقل راه‌اندازی کرده است. این آژانس در کنار دیگر شرکت‌های روابط‌عمومی این هلدینگ، از جمله ادلمن و گروه زنو فعالیت خواهد کرد.


«روث» به احترام روث ادلمن، همسر و همکار مادام‌العمر دنیل جی. ادلمن، نامگذاری شده است.

 دفتر مرکزی این آژانس در شیکاگو قرار دارد و خدمات جامعی از جمله خلاقیت، دیجیتال و آنالیز، رسانه‌های کسب‌شده، شهرت شرکتی و مدیریت بحران را ارائه می‌دهد.

رانا کومار، رئیس این آژانس جدید خواهد بود. او بر ۱۹ کارمند نظارت خواهد کرد و مستقیما به هیئت اجرایی DJE Holdings گزارش می‌دهد.

خانم کومار پیش از این به مدت بیش از دو دهه در وبر شاندویک فعالیت داشته است که با سمت مدیر کل آمریکای شمالی و رئیس منطقه مرکزی این شرکت به پایان رسید.

او همچنین سابقه‌ی نزدیک به چهار سال معاونت در شرکت ادلمن را دارد.

خانم کومار در بیانیه‌ای گفته است که از بازگشت به DJE Holdings و کمک به ایجاد آژانسی که بر اساس ارزش‌های زنی بنا شده که به خاطر تاثیرگذاری‌اش در صنعت و حمایت از سلامت روان مورد تحسین اوست، افتخار می‌کند.

ریچارد ادلمن، مدیرعامل ادلمن و رئیس هیئت مدیره DJE Holdings اعلام کرده است که «روث» با دو مشتری جهانی راه‌اندازی می‌شود که در صورت حضور در سایر آژانس‌های این هلدینگ، منجر به ایجاد تداخل می‌شد. او از نام بردن این مشتریان خودداری کرده است.

آقای ادلمن می‌گوید:«این دقیقا مشابه اتفاقی است که ۲۵ سال پیش با راه‌اندازی زنو رخ داد. ما دو مشتری جهانی در ادلمن داشتیم که در کسب‌وکارهای مشابه فعالیت می‌کردند و با محدودیت‌هایی روبرو بودیم. به همین دلیل زنو را راه‌اندازی کردیم. حالا ۲۵ سال بعد، سومین آژانس را تاسیس می‌کنیم.»

با معرفی «روث»، DJE Holdings مسیری روشن برای مشتریانی ایجاد می‌کند که می‌خواهند با این هلدینگ همکاری کنند، مشابه گروه روابط‌عمومی اومینکام که شرکت‌های پورتر نوولی، کچوم و فلیشمن‌هیلارد را در اختیار دارد.

بر اساس وب‌سایت این شرکت، علاوه بر «روث»، ادلمن و گروه زنو، DJE Holdings آژانس‌هایی مانند یونایتد اینترتینمنت گروپ، ادلمن اسمیت‌فیلد، ادبل، موستاچ، سالوتم، اسمبلی و بایوساینس کامینیکیشنز را در خود جای داده است.

سایر برندهای این شرکت شامل DJE Kinisi، ادلمن DXI، ادلمن گلوبال ادوایزری، فرست ات ادیفی، فرست‌اند۴۲ند و ریور می‌شود.

منبع انگلیسی: PRWEEK
منبع فارسی: شارا

 

انتهای پیام/

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  فرسودگی روابط‌عمومی


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  قدرت گوش دادن فعال


  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین


  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد