درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 27 اردیبهشت 1403 - 19:28   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟

  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  وزیر علوم خطاب به روابط‌عمومی دانشگاه‌ها؛ قبل از بحرانی شدن اعتراضات دانشجویی اطلاع‌رسانی کنید
  دو بال پرواز برای موفقیت کسب‌وکارها
  روابط‌عمومی در ایران؛ مصائب و چشم‌انداز
  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟
  گوگل از آینده هوش مصنوعی رونمایی کرد
  پیام مدیرکل روابط‌عمومی سازمان تات به مناسبت روز ارتباطات و روابط‌عمومی
  روز روابط‌عمومی مبارک
  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن
  قدرت گوش دادن فعال
  روابط‌عمومی، اهمیت افکار عمومی درون و برون‌سازمانی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 54954صفحه نخست » تازه های نشر روابط عمومییکشنبه، 2 اردیبهشت 1403 - 10:55
چهارمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد
ماهنامه الکترونیکی راهبرد با هدف ارایه محتوای کاربردی و علمی در زمینه روابط‌عمومی، رسانه و ارتباطات و با همکاری فعالان عرصه ارتباطات و روابط‌عمومی در اقصی نقاط کشور به عنوان یک پل ارتباطی بین صاحبان کسب و کار، مدیران، کارشناسان و علاقه مندان به این حوزه منتشر می‌شود.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || ماهنامه الکترونیکی راهبرد با هدف ارایه محتوای کاربردی و علمی در زمینه روابط‌عمومی، رسانه و ارتباطات و با همکاری فعالان عرصه ارتباطات و روابط‌عمومی در اقصی نقاط کشور به عنوان یک پل ارتباطی بین صاحبان کسب و کار، مدیران، کارشناسان و علاقه مندان به این حوزه منتشر می‌شود.

در این شماره می خوانید؛ نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم، روش های جلب مشارکت مردمی در پیشبرد اهداف سازمان، رسانه و تبلیغات کلید تحقق شعار سال ۱۴۰۳، روابط‌عمومی، نشاطی یا ارتباط موثر و پاسخگویی، قدرت ارتباطات راهبردی، تضمین مشارکت مردم، راهبرد ارتباطات رایانه سپهر در تحقق《جهش تولید با مشارکت مردم》، نقش روابط‌عمومی در خوشنام یا بدنام شدن سازمان، روابط‌عمومی مدرن و مدیران سنتی، بررسی اثربخشی برنامه جامع سالانه برای تحقق برنامه ها و وظایف روابط‌عمومی، ضرورت ترویج نوآوران فعالیتهای فرهنگی، چشم انداز هوش مصنوعی مولد در روابط‌عمومی، نقش ارتباطات و روابط‌عمومی در صنعت گردشگری، نقش روابط‌عمومی در جهش تولید، روابط‌عمومی شاهرگ یک کسب و کار، نقش مدیران، کارشناسان و فعالان روابط‌عمومی در تحقق شعار سال ۱۴۰۳، فرآیند تصمیم گیری مدیران و نقش روابط‌عمومی ها، نقش رسانه در شکل دهی به  افکار عمومی، استفاده کاربردی از رسانه های اجتماعی در روابط‌عمومی، کافه ارتباطات، معرفی کتاب، و ... .


برای مطالعه این شماره به سایت نشریه راهبرد به نشانی www.rahbord-pr.ir مراجعه کنید  و یا از طریق شبکه های اجتماعی زیر نشریه را دانلود نمایید:

http://B2n.ir/e61006
B2n.ir/u83170

 

انتهای پیام/

 

 


 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  فرسودگی روابط‌عمومی


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  قدرت گوش دادن فعال


  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین


  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد