درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403 - 18:18   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

نابینایان و هوش مصنوعی

  نابینایان و هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر

  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر


ادامه ادامه مطلب سه

چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی

  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روابط‌عمومی چگونه «هنر هشتم» لقب گرفت؟
  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟
  هرچه من را تأیید کند، درست است!
  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر
  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما
  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم
  اهمیت مشارکت روابط عمومی‌ها در تصمیمات سازمان تأمین‌اجتماعی
  نابینایان و هوش مصنوعی
  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی
  روابط‌عمومی یعنی "مردم‌داری"
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 55054صفحه نخست » تبلیغات و بازاریابییکشنبه، 16 اردیبهشت 1403 - 10:47
روندهای کلیدی تبلیغات ویدیویی دیجیتال در سال 2024
هزینه‌های تبلیغات ویدیویی در رسانه‌های اجتماعی با 20 درصد افزایش نسبت به سال قبل به 23.4 میلیارد دلار در سال 2024 خواهد رسید و از تلویزیون متصل (CTV) پیشی خواهد گرفت.
  

رشد چشمگیر ویدیوی اجتماعی:


هزینه‌های تبلیغات ویدیویی در رسانه‌های اجتماعی با 20 درصد افزایش نسبت به سال قبل به 23.4 میلیارد دلار در سال 2024 خواهد رسید و از تلویزیون متصل (CTV) پیشی خواهد گرفت.
 

این امر به دلیل فقدان شفافیت و معیارهای عملکردی در تلویزیون متصل است که خریداران را به سمت پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی سوق می‌دهد.
 

تمرکز بر نتایج کسب‌وکار:


ناشران تلویزیون متصل برای جذب سرمایه‌گذاران، باید فراتر از معیارهای سنتی مانند دسترسی و فرکانس عمل کنند و اثبات کنند که کمپین‌ها می‌توانند نتایج ملموسی برای کسب‌وکار داشته باشند.
 

اهمیت هدف‌گیری و اندازه‌گیری:


خریداران به دنبال پلتفرم‌هایی هستند که گزینه‌های هدف‌گیری دقیق و گزارش‌دهی شفاف را ارائه می‌دهند تا بازگشت سرمایه تبلیغات ویدیویی خود را به حداکثر برسانند.
 

نکات کلیدی:


رقابت در فضای استریمینگ ویدیو در حال افزایش است و پلتفرم‌هایی که بهترین راه‌حل‌های هدف‌گیری، اندازه‌گیری و اثبات عملکرد را ارائه می‌دهند، سهم بیشتری از بازار را به خود اختصاص خواهند داد.


ناشران تلویزیون متصل باید به طور فعال برای رفع نگرانی‌های مربوط به شفافیت و ارائه معیارهای مرتبط با کسب‌وکار به منظور جذب سرمایه‌گذاری تبلیغاتی تلاش کنند.


سرمایه‌گذاران باید در پلتفرم‌هایی سرمایه‌گذاری کنند که به آنها امکان می‌دهد کمپین‌های ویدیویی را به طور موثر هدف‌گیری، اندازه‌گیری و بهینه‌سازی کنند تا به اهداف نهایی بازاریابی خود دست پیدا کنند.

 

منبع انگلیسی: adexchanger

منبع فارسی: شارا


 

انتهای پیام/

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟


  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی


  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم


  خطا بقا در روابط‌عمومی


  استراتژی موفقیت: قدرت پیروزی‌های شخصی


  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟


  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر


  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما


  چرا شرکت‌ها باید گزارش سالانه فرسودگی شغلی را شروع کنند؟


  هرچه من را تأیید کند، درست است!


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد