درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403 - 17:39   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

نابینایان و هوش مصنوعی

  نابینایان و هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر

  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر


ادامه ادامه مطلب سه

چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی

  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روابط‌عمومی چگونه «هنر هشتم» لقب گرفت؟
  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟
  هرچه من را تأیید کند، درست است!
  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر
  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما
  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم
  اهمیت مشارکت روابط عمومی‌ها در تصمیمات سازمان تأمین‌اجتماعی
  نابینایان و هوش مصنوعی
  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی
  روابط‌عمومی یعنی "مردم‌داری"
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 55084صفحه نخست » اخبار روابط‌عمومیچهارشنبه، 19 اردیبهشت 1403 - 12:34
اگر می خواهیم بهترین خود در عرصه روابط‌عمومی باشیم باید به استقبال چالش ها و کارهای نو برویم
در سری نشست های به‌کارگیری هوش مصنوعی در فعالیت های روابط‌عمومی 17 اردیبهشت 1403، دکتر ماشاءاله ترابی مدیر روابط‌عمومی دانشگاه، با اشاره به شناسایی الگوریتم‌های افزایش مخاطبان با استفاده از هوش مصنوعی گفت: افزایش اقبال عمومی به محتوای رسانه ای، سرمایه مهمی است که به استحکام هویت دانشگاه کمک می‌کند.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || مدیر روابط‌عمومی دانشگاه در نشست با کارشناسان سینارسانه، گفت: اگر می خواهیم بهترین خود در عرصه روابط‌عمومی باشیم باید به استقبال چالش ها و کارهای نو برویم.

به گزارش سینارسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران، در سری نشست های به‌کارگیری هوش مصنوعی در فعالیت های روابط‌عمومی 17 اردیبهشت 1403، دکتر ماشاءاله ترابی مدیر روابط‌عمومی دانشگاه، با اشاره به شناسایی الگوریتم‌های افزایش مخاطبان با استفاده از هوش مصنوعی گفت: افزایش اقبال عمومی به محتوای رسانه ای، سرمایه مهمی است که به استحکام هویت دانشگاه کمک می‌کند.

به کارگیری هوش مصنوعی در بازبینی شیوه انتشار اطلاعات
دکتر ترابی با تاکید بر بازبینی مستمر شیوه انتشار اطلاعات گفت: از هوش مصنوعی برای ایده پردازی در نحوه تولید و انتشار اطلاعات می توانید استفاده کنید. برای این امر، مهم است که درخواست خود را از هوش مصنوعی به درستی و خلاقانه بپرسید.

استقبال از چالش‌‌ها و تاثیر ان در پیشرفت انسان
مدیر روابط‌عمومی دانشگاه، پس از تعیین پروژه های به کارگیری هوش مصنوعی در حیطه های مختلف روابط‌عمومی، برای کارشناسان سینا رسانه، گفت: اگر می خواهیم بهترین خود در این عرصه باشیم باید به استقبال چالش ها و کارهای نو برویم. چالش، نیروی پیش‌‌برنده انسان به سوی نوآوری است و بدون آن پیشرفتی حاصل نمی شود.

تاکید بر مطالعه و پژوهش مستمر
دکتر ترابی با اشاره به پژوهش به کارگیری هوش مصنوعی در روابط‌عمومی دانشگاه های برتر جهان گفت: با پژوهش و مطالعه مستمر درزمینه ابزارهای هوش مصنوعی، علاوه بر توسعه فعالیت های جدید می توانیم به نشر علم و به روزرسانی دانش خود کمک کنیم.

نقش فعالیت رسانه‌ای اساتید در ارتقا رتبه دانشگاه
مدیر روابط‌عمومی دانشگاه کسب رتبه زیر 100 دانشگاه در وبومتریک را هدفی دانست که با توسعه فعالیت های رسانه ای محقق می شود و افزود: برای ارتقا رتبه دانشگاه مهم است که تک تک اعضای هیئت علمی در زمینه به کارگیری ابزارهای مختلف رسانه ای، نحوه افزایش مخاطبان و چگونگی تعامل با آنان، توانمندی لازم را کسب کنند.

هدفمندی و تلاش رمز موفقیت
مدیر روابط‌عمومی دانشگاه تلاش و هدفمندی را رمز موفقیت دانست و افزود: انسان های هدفمند و پرتلاش موفق تر هستند. آنان برای رسیدن به اهداف خود برنامه دارند و هر روز برای رسیدن به آن تلاش می کنند.

شناخت ابعاد وجودی انسان و پرهیز از به بطالت گذراندن عمر
دکتر ترابی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ابعاد وجودی انسان به عنوان کاربر اصلی هوش مصنوعی گفت: انسان دارای سازمان جسم، سازمان روان و سازمان روح است. سازمان جسم را تغذیه تحرک و استراحت، سازمان روان را آگاهی، انگیزه و رفتار و سازمان روح را ایمان، عشق و بخشش تشکیل می دهد.


مدیر روابط‌عمومی دانشگاه اگاهی از ابعاد وجودی انسان را در استفاده مناسب از فرصت ها و غنیمت شمردن لحظه های زندگی موثر دانست و افزود: اگر تعبیرمان از زندگی درست باشد تشویق و تعذیب دیگران اگرچه ممکن است روندمان را کند یا تند، کند اما باعث توقف در مسیر پیشرفتمان نمی شود.

نقش آموزش در یادگیری بهتر
دکتر ترابی در پایان سخنان خود، این جلسات را فرصتی برای آموزش و به روز رسانی دانش کارشناسان سینا رسانه دانست و افزود: یکی از راه های یادگیری آموزش است به همین دلیل حضرت علی (ع) می فرمایند زکات علم در نشر آن است.

 

انتهای پیام/

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟


  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی


  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم


  خطا بقا در روابط‌عمومی


  استراتژی موفقیت: قدرت پیروزی‌های شخصی


  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟


  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر


  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما


  چرا شرکت‌ها باید گزارش سالانه فرسودگی شغلی را شروع کنند؟


  هرچه من را تأیید کند، درست است!


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد