درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 24 خرداد 1403 - 00:14   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


ادامه ادامه مطلب یک

چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است

  چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی

  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  شماره 67 فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی منتشر ‌شد
  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی با تکریم از شادروان دکتر سید وحید عقیلی و حضور خانواده ایشان برگزار شد
  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و تجلیل از پیشکسوت این عرصه، دکتر برات‌الله صمدی‌راد
  کتاب "انقلاب هوش مصنوعی در روابط‌عمومی" رونمایی شد
  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی در حال برگزاری است
  قبل از شروع همکاری با کسی، در مورد سبک کار خود صحبت کنید
  هوش اپل: گام بزرگ اپل در هوش مصنوعی
  وحشت اخلاقی جدید: رسانه‌های اجتماعی
  آیا روابط‌عمومی در بلاک چین مرده است؟ نگاهی به دیدگاه‌های مخالف
  هوش مصنوعی: بازاریاب خلاق یا ابزار خلاقانه؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 55157صفحه نخست » روابط عمومی ایرانیشنبه، 29 اردیبهشت 1403 - 15:31
بازسازی اعتماد عمومی با بازشناسی کارکرد روابط‌عمومی
بقا و حیات یک سازمان موفق و پویا منوط به داشتن روابط‌عمومی خلاق، مسئول و کارآمد است. راهبری یک سازمان به سمت اهداف والا بدون حضور افراد حرفه ای و باتجربه در حوزه ی روابط‌عمومی محقق نخواهد شد و فرا رسیدن روز روابط‌عمومی بار دیگر به ما فرصت می‌دهد تا در نقش بسیار ارزشمند و حیاتی این مدیریت در رشد و توسعه سازمان‌ها و جوامع تأمل کنیم.
  

 

سعید خادمی پور

مدیر روابط‌عمومی منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس

 


شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || بقا و حیات یک سازمان موفق و پویا منوط به داشتن روابط‌عمومی خلاق، مسئول و کارآمد است. راهبری یک سازمان به سمت اهداف والا بدون حضور افراد حرفه ای و باتجربه در حوزه ی روابط‌عمومی محقق نخواهد شد و فرا رسیدن روز روابط‌عمومی بار دیگر به ما فرصت می‌دهد تا در نقش بسیار ارزشمند و حیاتی این مدیریت در رشد و توسعه سازمان‌ها و جوامع تأمل کنیم.


بدون شک روابط‌عمومی به‌عنوان یکی از حیاتی‌ترین جایگاه‌ها در هر سازمان، دارای اهمیت بی‌نهایتی است. این بخش در تعریف علمی به‌عنوان گرداننده و تنظیم‌کننده‌ی ارتباطات درون و برون‌سازمانی شناخته می‌شود و نقش کلیدی در ساختار و عملکرد سازمان و حتی ارتباطات مؤثر با سایر اعضای جامعه دارد و در این وضعیت مدیران بالادستی با درک این جایگاه و احترام به آن می‌توانند برنامه‌های استراتژیک خود را تضمین کنند چرا که روابط‌عمومی، در تقویت و ترویج ارتباطات داخلی و برون‌سازمانی، افزایش اعتماد عمومی، تشویق همکاری و هماهنگی، انعکاس دستاوردها، مدیریت بحران و البته بهبود تصویر و شناخت عمومی از سازمان نقشی اساسی ایفا می‌کند. درواقع ازآنجایی‌که روابط‌عمومی وظیفه ارتباط سازمان با ارکان مختلف خود و جامعه را عهده‌دار است، سازمانی موفق‌تر است که روابط‌عمومی در آن، این نقش را به‌خوبی ایفا کند.


در این روز به عنوان فردی که سال ها در حوزه ی مدیریت روابط‌عمومی خصوصا در حوزه ی صنعت فعالیت کرده ام بیشتر از هر زمانی می‌توانم اهمیت ارتباطات سالم و مؤثر درون و برون سازمانی را مورد تأکید قرار دهم و معتقدم در این روز باید با بازنگری در فرهنگ غالب بر حوزه ی روابط‌عمومی به دنبال بررسی و ارزیابی استراتژی‌ها و رویکردهای در این زمینه باشیم و نقش اصلی این استراتژی‌ها در افزایش کارآمدی و موفقیت سازمان را بار دیگر با خود و سایر تصمیم گیران مرور کنیم چرا که جامعه ی ما خصوصا در سطح مدیریت کلان نیازمند تبیین و ارتقا دیدگاه ها نسبت به روابط‌عمومی است.


به همین سبب این فرصت را غنیمت می‌شمارم تا روز روابط‌عمومی و ارتباطات را به شما تبریک عرض کنم و به‌عنوان عضوی از این خانواده بزرگ از شما برای تلاش‌ها و تعهدتان در ارتقا ارتباطات مؤثر و سازمانی سپاس‌گزاری کنم. امیدوارم که این روز مهم، بهانه‌ای برای بهبود و توسعه بیشتر ارتباطات باشد و در کنار هم به توفیقات بیشتری در امور دست یابیم.

 

 

انتهای پیام/

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی در حال برگزاری است


  وحشت اخلاقی جدید: رسانه‌های اجتماعی


  آیا روابط‌عمومی در بلاک چین مرده است؟ نگاهی به دیدگاه‌های مخالف


  قبل از شروع همکاری با کسی، در مورد سبک کار خود صحبت کنید


  هوش اپل: گام بزرگ اپل در هوش مصنوعی


  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و تجلیل از پیشکسوت این عرصه، دکتر برات‌الله صمدی‌راد


  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی با تکریم از شادروان دکتر سید وحید عقیلی و حضور خانواده ایشان برگزار شد


  کتاب "انقلاب هوش مصنوعی در روابط‌عمومی" رونمایی شد


  شماره 67 فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی منتشر ‌شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد