درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 12 خرداد 1403 - 07:21   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 5563صفحه نخست » تازه های نشر روابط عمومییکشنبه، 7 مهر 1392 - 20:59
انتشار کتاب ارتباطات نوین تجاری
کتاب 2 جلدی ارتباطات نوین تجاری با برگردان جالینوس کرمی سال 1391 به چاپ دوم رسیده است. این کتاب که در حوزه کسب و کار و ارتباطات به رشته تحریر درآمده
  

انتشار کتاب ارتباطات نوین تجاری

 

    شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- کتاب 2 جلدی ارتباطات نوین تجاری با برگردان جالینوس کرمی سال 1391 به چاپ دوم رسیده است. این کتاب که در حوزه کسب و کار و ارتباطات به رشته تحریر درآمده با شمارگان 1000 نسخه و قیمت 2 هزار تومان در قطع وزیری روانه بازار شده است. کتاب حاضر سال 1389 برای بار نخست به چاپ رسیده بود.

   به گزارش روابط‌عمومی دفترمطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها، این کتاب نوشته جان تیل و کورتلند بوی استادان ارتباطات و ارتباطات تجاری دانشگاه‌های آمریکا هست.

   جلد نخست در 3 بخش و جلد دوم نیز در 2 بخش توین و تنظیم شده‌اند. آشنایی با اصول تجاری؛ استفاده از مراحل سه‌گانه فرآیند نگارشی؛ نگارش‌نامه، نامه اداری، ای‌میل و دیگر پیام‌های کوتاه؛ آماده کردن گزارش‌ها و اجرای شفاهی و نگارش پیام‌های استخدام و انجام مصاحبه‌های شخصی بهش‌های اصلی این کتاب را تشکیل می‌دهند.

   کتاب حاضر به شکل نظری – علمی تدوین شده و همراه با مباحث، الگوهای آموزشی را برای درک بهتر دانشجویان و مخاطبان ارائه کرده است. شبیه‌سازی‌ها، فعالیت‌های داده شده و نمونه‌های واقعی همراه با ابزارهای ویژه یادگیری از جمله الگوهای آموزشی ارائه شده به شمار می‌روند.

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد