درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 16 خرداد 1403 - 15:19   

دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود

  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


ادامه ادامه مطلب یک

۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی

  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله

  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  محاسبات کوانتومی: مرز بعدی فناوری یا خطری برای آینده؟
  نوآوری در هولوگرام‌ها پتانسیل‌های هیجان‌انگیزی را به ارمغان می‌آورد
  چالش بازاریابی: از رقابت پیشی بگیرید
  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله
  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود
  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود
  آینده روابط‌عمومی: سفری به دنیای فناوری، محتوا و تعامل
  نقش روابط‌عمومی در افزایش پایداری کشاورزی
  آنچه که هر مدیر عاملی باید درباره قانون جدید هوش مصنوعی بداند
  چگونه گیمیفیکیشن می‌تواند تعامل کارکنان را افزایش دهد؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 5911صفحه نخست » اخبار بانک و بیمهپنجشنبه، 18 مهر 1392 - 18:20
هرگونه تبلیغات رسانه‌ای بانک‌ها و مؤسسات اعتباری فاقد مجوز در قم ممنوع شد
  

به منظور محافظت از سپرده‌های مردمی و جلوگیری از بروز بحران‌های احتمالی، هرگونه تبلیغات رسانه‌ای بانک‌ها و مؤسسات اعتباری فاقد مجوز، ممنوع است.
 
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- معاون مطبوعات و تبلیغات اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم گفت: به منظور محافظت از سپرده‌های مردمی و جلوگیری از بروز بحران‌های احتمالی، هرگونه تبلیغات رسانه‌ای بانک‌ها و مؤسسات اعتباری فاقد مجوز، ممنوع است.
 به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، محمد خامه‌یار صبح امروز با تاکید بر نظارت این اداره کل بر تبلیغات محیطی استان، گفت: با همکاری خوبی که با شهرداری و دستگاه‌های ذی‌ربط داریم، به منظور ارتقای قدرت تصمیم‌گیری شهروندان در تبلیغات محیطی، در تلاش هستیم که تبلیغات را به سمت و سویی ببریم که مردم فریب تبلیغات کاذب را نخورند.
 وی با توصیه به مجریان تبلیغات شهری، اظهار داشت: کانون های آگهی و تبلیغاتی، اصناف، نمایندگی‌های برند های مختلف در استفاده از صفاتی مثل برترین، اولین، بزرگترین و نخستین و... برای معرفی کالای خود دقت داشته باشند و کسانی که مدعی این امر هستند باید به مراجع ذی‌ربط پاسخگوی ادعای خود باشند لذا به کانون‌های آگهی تبلیغاتی و دیگر مجریان تبلیغات شهری اعلام کرده‌ایم که در صورت مواجهه با چنین مواردی، مجوزهای مربوطه را بررسی کنند.
 خامه‌یار در بخش دیگری از سخنان خود به ممنوعیت تبلیغات رسانه‌ای بانک‌ها و مؤسسات اعتباری فاقد مجوز اشاره کرد و ابراز داشت: نظر به اهمیت موضوع حفظ و صیانت از سپرده‌های مردمی و جلوگیری از خدشه‌دار شدن اعتماد عمومی مردم به بانک‌ها و مؤسسات اعتباری و پیشگیری از بروز بحران‌های احتمالی، هرگونه تبلیغات رسانه‌ای مؤسسات فاقد مجوز ممنوع است.
 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  کاهش توهم هوش مصنوعی


  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


  چه چیزی یک رهبر عالی در تغییر ایجاد می‌کند؟


  مینیمال نویسی در روابط‌عمومی


  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: فراتر از معیارهای غرور


  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


  نقاب دروغ: ریشه‌یابی دروغگویی در جوامع


  کم بازده‌ترین کشور جهان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد