درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 18 خرداد 1403 - 23:17   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


ادامه ادامه مطلب یک

۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی

  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله

  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  متا هوش مصنوعی را به واتس‌اپ بیزینس می‌آورد تا به کسب‌وکارها در تعامل با مشتریان کمک کند
  داستان‌ها می‌توانند ما را نجات دهند
  از تخلفات تبلیغاتی هوش مصنوعی وحشت نکنید
  چرا بازگشت پنج روزه در دفتر بعید است
  جهش‌های ناگهانی "مدل‌های زبان بزرگ" یک سراب است
  گوگل: تمرکز بیش از حد بر روی لینک‌ها می‌تواند اتلاف وقت باشد
  پیمایش سونامی نقره‌ای: تطبیق استراتژی‌های بازاریابی و روابط‌عمومی برای تغییر نسل‌ها
  تنها کارمند روابط‌عمومی توییتر استعفا داد
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
  روابط‌عمومی‌های عزیز…
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 6139صفحه نخست » گفتگوپنجشنبه، 25 مهر 1392 - 00:27
گفتگو با بلاگر شماره یک هند
گفتگو با: آمیت آگاروال - آمیت آگاروال، از آگرا، بلاگر شماره یک هند است. بلاگ او هر ماه حدود 1.25 میلیون بازدید کننده به خود جذب می کند. او از شغل پول ساز خود برای اینکه یک بلاگر حرفه ای بشود و پول بیشتری در بیاورد، صرفنظر کرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا) - آمیت آگاروال، از آگرا، بلاگر شماره یک هند است. بلاگ او  هر ماه حدود 1.25 میلیون بازدید کننده به خود جذب می کند. او از شغل پول ساز خود برای اینکه یک بلاگر حرفه ای بشود و پول بیشتری در بیاورد، صرفنظر کرد.

در مصاحبه ای اختصاصی شارا با آقای آرمیت انجام داده است، او داستان موفقیتش را علاوه بر چگونگی استفاده تجاری از بلاگ ها در شرکت ها توضیح داده است.

 

گفتگو با بلاگر شماره یک هند

 

- شرکت ها چگونه می توانند از بلاگ ها برای تبلیغ محصولات شان استفاده کنند؟
- مایکروسافت، دل حتی رسانه ای مانند نیویورک تایمز نیز بلاگ دارند. بزرگترین مزیت آن این است که بلاگ ها دریچه ای به شرکت ها هستند. از طریق آن فرصتی ایجاد می شود که جامعه ای با اشخاص ارتباط برقرار کند. برای تبلیغ محصولات نیز، بلاگ ها مسیر سنتی مطبوعات را تغییر می دهند. آنها تاثیر ویروسی دارند.
زمانی که نوکیا یک مدل جدید را ارائه می کند، از بلاگر ها می خواهد که در مورد آن در بلاگ شان مطلب بنویسند. ترافیک آنقدر زیاد بود که آنها مجبور شدند سرورشان را دو بار متوقف کنند. آنها در هزینه گزاف تبلیغات صرفه جویی کردند.


- چطور می توان ترافیک بلاگ ها را افزایش داد؟
- مردم به مطالب منحصر به فرد علاقه دارند. دوست ندارند مطالبی را بخوانند که از آن مطلع هستند. در صورتی چنین مطالبی را می خوانند که بخواهند از دیدگاه شما مطلع شوند.


- در مورد آینده بلاگ ها چه فکر می کنید؟
- بلاگ ها آمده اند که بمانند. طبق نظر CEO تکنوراتی، موتور اصلی جستجوی بلاگ ها، آنها بر بیش از 50 میلیون بلاگ نظارت دارند. در هر نیم ثانیه یک بلاگ متولد می شود. این اواخر، وقتی دولت هند بلاگ ها را غیر قانونی اعلام کرد، حتی پدربزرگ من هم بعد از خواندن روزنامه ها کنجکاو شد که در مورد بلاگ ها بیشتر بداند.


- ممکن است به چند مورد استفاده شرکت ها از بلاگ اشاره کنید؟
- شرکت دل از طریق بلاگ هایش ویدئوی کارخانه و محصولاتش را نشان داد. مشتریانش یک سری اطلاعات دست اول کسب کردند. یک شرکت نرم افزاری دیگر، یک مدیر تکنیکال دارد که بر همه بلاگ ها نظارت دارد و مسائل را با مدیریت مطرح می کند. بدین ترتیب شرکت می تواند با مردم در ارتباط باشد و اطلاعات درست را منتقل کند.


- آیا هیچ سیاست خاصی را درمورد بلاگ ها به شرکت ها توصیه می کنید؟
- گرچه کارکنان بلاگ دارند، اما شما صاحب و مخاطب تماس ها هستید. ممکن است با متخصصین قانونی مشورت کنید. به شما پیشنهاد می کنم که بلاگر ها را سانسور نکنید. احتیاجی نیست برای ارسال پیام تان از برنامه های پیچیده، از جمله مطبوعات استفاده کنید.
 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  استراتژی رشد: ایجاد و محافظت از ارزش


  ایجاد بینش مشتری


  تنها کارمند روابط‌عمومی توییتر استعفا داد


  تفسیر جلد کتاب هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل


  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


  آینده روابط‌عمومی در سال 2024: عبور از مرزها


  روابط‌عمومی‌های عزیز…


  پیمایش سونامی نقره‌ای: تطبیق استراتژی‌های بازاریابی و روابط‌عمومی برای تغییر نسل‌ها


  جهش‌های ناگهانی "مدل‌های زبان بزرگ" یک سراب است


  گوگل: تمرکز بیش از حد بر روی لینک‌ها می‌تواند اتلاف وقت باشد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد