درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 16 خرداد 1403 - 08:43   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی

  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

کم بازده‌ترین کشور جهان

  کم بازده‌ترین کشور جهان


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  سواد داده: کلید اصلاح کسری اعتماد مدیران عامل
  کشورهایی که بیشترین استفاده از داده تلفن همراه را دارند
  کم بازده‌ترین کشور جهان
  چگونه جنگ گوگل علیه مشاغل کوچک منجر به یک بحران روابط‌عمومی شد
  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است
  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی
  نقاب دروغ: ریشه‌یابی دروغگویی در جوامع
  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: فراتر از معیارهای غرور
  چه چیزی یک رهبر عالی در تغییر ایجاد می‌کند؟
  کاهش توهم هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 6380صفحه نخست » تازه های نشر روابط عمومیچهارشنبه، 1 آبان 1392 - 08:38
نگاه کاربردی به دانش رسانه و ارتباطات
کتاب نگاه کاربردی به دانش رسانه و ارتباطات در قطع وزیری است و دارای 240 صفحه می‌باشد. این کناب به نویسندگی حمید کارگر توسط انتشارات روزنه به چاپ رسیده است.
  
 

نگاه کاربردی به دانش رسانه و ارتباطات

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- کتاب نگاه کاربردی به دانش رسانه و ارتباطات در قطع وزیری است و دارای 240 صفحه می‌باشد. این کناب به نویسندگی حمید کارگر توسط انتشارات روزنه به چاپ رسیده است.
مقدمه کتاب با قلم دکتر علی اکبر فرهنگی، پیشکسوت و چهره ماندگار دانش رسانه وارتباطات آمده است. کتاب حاضر از اندیشه نقاد و قلم وقاد حمید کارگر از دست‌اندرکاران ارتباطات و رسانه ها جاری شده است، نکات ارزشمندی از رسانه‌ها و ارتباطات مطرح شده است. از آنجایی که نویسنده خود به گونه‌ای فعال با ارتباطات جمعی و سازمانی سروکار داشته، به زوایای پنهان رسانه‌ها پرداخته است و نکات دلچسبی را برای خواننده بازگو می‌کند.
کتاب فوق به هفت فصل تقسیم شده که هر فصل از عناوین متفاوتی بهره گرفته که از 20 عنوان تا 3 عنوان متغییر است.
فصل یکم به مقوله ارتباطات و زیرمجموعه‌های آن همچون منبع و محتوا و معنی پرداخته است. فصل دوم روزنامه‌نگاری را مورد توجه قرار داده که با آینه‌های مک لوهان شروع و به ارزش‌های خبری (شهرت) خاتمه می‌یابد که بسیار جذاب است. فصل سوم به فضای مجای و ساز‌و‌کارهای حاکم بر آن پرداخته و به مفهوم هرزه‌نگاری در اینترنت و خطرات آن توجه زیادی دارد. فصل چهارم به تبلیغات و بیشتر تبلیغات تجاری می‌پردازد. فصل پنجم به روابط‌‌عمومی توجه شده که می‌توانست این فصل بیشتر از سه عنوان داشته باشد و جای نوشته بیشتری در این زمینه خالی است. این فصل کوتاه‌ترین فصل است که باید در اصل بزرگ‌ترین فصل می‌بود. فصل ششم به رسانه پرداخته و ساز‌و‌کارهای آن مورد توجه می‌باشد که نکات قابل تاملی از این فصل بدست می‌آید. آخرین فصل، یادداشت‌های پراکنده نویسنده در ارتباطات و رسانه‌ها است.
 

 

http://shara.ir

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟


  کاهش توهم هوش مصنوعی


  چه چیزی یک رهبر عالی در تغییر ایجاد می‌کند؟


  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: فراتر از معیارهای غرور


  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


  مینیمال نویسی در روابط‌عمومی


  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


  نقاب دروغ: ریشه‌یابی دروغگویی در جوامع


  کم بازده‌ترین کشور جهان


  چگونه جنگ گوگل علیه مشاغل کوچک منجر به یک بحران روابط‌عمومی شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد