درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 27 اردیبهشت 1403 - 11:27   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روز روابط‌عمومی مبارک
  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن
  قدرت گوش دادن فعال
  روابط‌عمومی، اهمیت افکار عمومی درون و برون‌سازمانی
  روابط‌عمومی؛ از اطلاع‌رسانی تا اطلاع‌یابی
  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی
  این روابط را عمومی می‌کند
  ضرورت راه‌اندازی رشته ارتباطات در دانشگاه‌های سراسری و آزاد ارومیه
  بیانیه موسسه کارگزار روابط‌عمومی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  فرسودگی روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 7128صفحه نخست » شنبه، 25 آبان 1392 - 09:10
کتاب بازاریابی یورشی منتشر شد
بازاریابی یورشی، عنوان تازه‌ترین کتاب انتشارات بازاریابی است که به تازگی در 272 صفحه و با ترجمه‌ی علیرضا سالمی نجفآبادی منتشر شد.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- دیوید موری و اسکات میلر، نویسندگان این کتاب معتقدند که برای برنده شدن در بازارهای رقابتی و پرچالش امروزی، شرکتها باید به بازارها هجوم آورند و فرهنگ تهاجمی را در سازمانشان نهادینه کنند


نویسندگان با الگوبرداری آگاهانه از فضای انتخابات و شبیه‌سازی آن با استراتژیهای بازاریابی، نکات ارزنده‌ای را به مدیران کسب‌و‌کارها یادآور می‌شوند که مبتنی بر ایجاد یک نگرانی مثبت، همواره ناراضیان مثبت‌اندیشی باشند که چاره‌ی کار را پیشروی و تهاجم میدانند


کتاب در 9 فصل تدوین شده است و در فصل نهم آن به موردکاوی 10 شرکت برتر جهانی در صنایع مختلف می‌پردازد که چگونه هر یک با بهکارگیری استراتژیهای تهاجمی، به رهبران بازارها تبدیل شدند


شایان ذکر است پرویز درگی، مدرس دانشگاه و مشاور و محقق بازاریابی، پیشگفتار این کتاب را نوشته‌ است، ضمن آنکه احمد آخوندی و محسن جاوید‌مؤید ویراستاری آن را بر عهده داشته‌اند

 

 منبع: انتشارات بازاریابی

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  فرسودگی روابط‌عمومی


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  قدرت گوش دادن فعال


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین


  ما دقیقاً چه‌کاره‌ایم؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد