درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 27 اردیبهشت 1403 - 10:47   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روز روابط‌عمومی مبارک
  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن
  قدرت گوش دادن فعال
  روابط‌عمومی، اهمیت افکار عمومی درون و برون‌سازمانی
  روابط‌عمومی؛ از اطلاع‌رسانی تا اطلاع‌یابی
  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی
  این روابط را عمومی می‌کند
  ضرورت راه‌اندازی رشته ارتباطات در دانشگاه‌های سراسری و آزاد ارومیه
  بیانیه موسسه کارگزار روابط‌عمومی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  فرسودگی روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 7321صفحه نخست » صوت و فیلم روابط عمومیشنبه، 2 آذر 1392 - 07:02
دانلود سخنرانی دکتر جلالی پیرامون جایگاه زن در توسعه روابط عمومی هزاره سوم
  

در نگاه به روابط عمومی باید واقعیت های جهان را بپذیریم

 

دانلود سخنرانی دکتر جلالی پیرامون جایگاه زن در توسعه روابط عمومی هزاره سوم
 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- دکتر علی اکبر جلالی در نخستین همایش زن و روابط عمومی گفت: باید در نگاه به روابط عمومی واقعیت های جهان را بپذیریم و فیسبوک، تویتر و لینکداین واقعیت های جهان امروز هستند.
این استاد دانشگاه علم و صنعت با اشاره به اهمیت مدیریت دانش در روابط عمومی، مهمترین بعد فعالیت روابط عمومی را تولید محتوا دانست و افزود: بایستی زنان سعی کنند در همین قسمت فعالیت های خود را ادامه دهند و این قطعا کمک خواهد کرد که در پست های مدیریتی ارشد نیز پذیرفته شوند.
وی با اشاره به اهمیت افزایش نقش زنان در تصمیم سازی تصریح کرد: ما بایستی سعی کنیم که حداقل 25 درصد از نمایندگان مجلس از زنان انتخاب شوند و این انتخاب قطعا به افزایش حضور زنان در بخش های تصمیم ساز کشور خواهد انجامید.
پدر علم فناوری اطلاعات ایران افزود: مهمترین ابزاری که برای بهبود جایگاه زنان وجود دارد این است که آنان باید شبکه ای فکر کنند و ارزش های خودشان را از بالاترین مقام سازمان کمتر ندانند.

 

 

 

 

   
  

فايل ها الصاقي:

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظرات کاربران: 1 نظر (فعال: 1 ، در صف انتشار: 0، غیر قابل انتشار: 0)
مرتب سازی بر حسب ( قدیمیترین | جدیدترین | بیشترین امتیاز | کمترین امتیاز | بیشترین پاسخ | کمترین پاسخ)
احمدیان
| 1392/9/6 - 06:09 |     5     0     |
جناب باقریان
قبلا فایلهایتان کم حجم بود و امکان دانلود آن میسر بود. اما الان مدتی است که حجم ها را بالا برده اید و شخصا با اینکه خیلی مایل هستم که فایل ها را دانلود کنم، نمی توانم این کار را انجام دهم.


نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  فرسودگی روابط‌عمومی


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  قدرت گوش دادن فعال


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟


  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد